Poseidon schreef:Ben er 8 maanden zwaar hooked aan geweest. Na circa 4 dagen afbouwen nog 2 dagen cold turkey zitten shaken en toen was ik er doorheen.
Maar jij zit er al 6 jaar aan. Geen idee of het dan ook zo snel gaat. Waar een wil is, is een weg. Probeer het ook eens zo zou ik zeggen. Zou niet aan een langdurig afbouwschema beginnen. Dan voedt je het monster toch keer op keer. Uithongeren is een betere optie.
Succes.
DJ DeeJay schreef:
DOE HET AUB NIET !!! Ook ik ben een grote "stoere" kerel en was ervan overtuigd dat ik niet verslaafd zou raken !
Maar geloof me aub , voor je het zelf door hebt ben je een JUNKIE !
Vinnie schreef:sommige mensen hebben iets dat zelfbeheersing heet, dat jij niet kan inhouden betekend niet dat we allemaal zo incapabel zijn.
en als je van je verslaving af wil moet je de kliniek opbellen, die hebben vast nog wel een bed voor jou vrij. of ben je daar te "stoere" kerel voor?
djeemen schreef:Vinnie schreef:sommige mensen hebben iets dat zelfbeheersing heet, dat jij niet kan inhouden betekend niet dat we allemaal zo incapabel zijn.
en als je van je verslaving af wil moet je de kliniek opbellen, die hebben vast nog wel een bed voor jou vrij. of ben je daar te "stoere" kerel voor?
Gezien de reputatie van oxycodone is dit een klote opmerking en zit je te trollen. Fijne dag verder.
djeemen schreef:
Erg vervelend voor je dat je nu hooked bent. Gelukkig zelf nooit veel aan benzo's gezeten, alleen af en toe wat teveel etizolam. Wel ervaring met verslaving dus zal je mijn mening geven.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Vinnie schreef:DJ DeeJay schreef:
DOE HET AUB NIET !!! Ook ik ben een grote "stoere" kerel en was ervan overtuigd dat ik niet verslaafd zou raken !
Maar geloof me aub , voor je het zelf door hebt ben je een JUNKIE !
sommige mensen hebben iets dat zelfbeheersing heet, dat jij niet kan inhouden betekend niet dat we allemaal zo incapabel zijn.
djeemen schreef:Vinnie schreef:sommige mensen hebben iets dat zelfbeheersing heet, dat jij niet kan inhouden betekend niet dat we allemaal zo incapabel zijn.
Gezien de reputatie van oxycodone is dit een klote opmerking en zit je te trollen. Fijne dag verder.
Maus schreef:Zoek professionele hulp via je huisarts, dat is mijn advies.
Sterkte!
Nekpijntje schreef:Hoi ...
Ik ben(ook) verslaafd helaas.hoop ellende meegemaakt laatste jaar .moeder ziek en dat uitte zich in stress en die stress sloeg om in 24/7 verkrampte nekspier hierdoor kon ik niks meer ...ik kreeg oxycodon paardenmiddel ivm mijn moeder die op sterven lag ..moest er snel bovenop komen ..in plaats daarvan heb ik 1 maand ziek en high op bed gelegen elke dag de hoop dat ik kon lopen en mijn moeder kon zien ...helaas is ze gestorven kort daarna ...(nekpijn accuut over)..pillen echter neem ik nog steeds verdoofd het verdriet ..en nu MOET ik van mezelf (en dokter ook) afbouwen ..maar jeezus wat valt dat zwaar ..gebruikte met gemak 180 mg per dag ..moest "ineens" terug naar 40 mg per dag ....ik heb het ijs koud de gehele dag ...zware depressie...agressief ..terwijl ik van nature een lief humorvolle vrouw ben van 39 ...maar voel me een oud sentimenteel wrak ..en een junk ...en schaam me best wel ..terug gegaan naar de dokter dat het te heftig ineens is ..mag nu 60 Mg per dag ...maar merk dat ik "stiekum" eentje extra pak ...hoe triest is dat ...ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt .sta gewoon versteld van mezelf ...ik weet het allemaal prima ..maar de uitvoering ervan gaat totaal niet de goede kant uit/op ...iemand tips ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten