Klimtox schreef:Regels opleggen werkt niet merk ik. Dus simpel: zorg dat ik sowieso niets in huis heb doordeweeks. En dat is simpel want dan koop ik gewoon minder Altijd hetzelfde liedje met mij. Als ik het maar niet heb is er geen probleem
Multitude schreef:Willen jullie alsjeblieft ophouden dit kuttopic omhoog te halen, het is een beetje confronterend
Multitude schreef:Willen jullie alsjeblieft ophouden dit kuttopic omhoog te halen, het is een beetje confronterend
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Multitude schreef:mocht iemand nog advies hebben dan hoor ik het graag.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Vinz schreef:Ik denk dat het vooral belangrijk is om niet te hoge eigen aan jezelf te stellen, zet gewoon een paar haalbare doelen op papier. Vraag ook aan mensen in je omgeving om hier rekening mee te houden, dan kom je al een heel eind. Zo moeilijk is het allemaal niet, maar wat mij vaak opvalt is dat mensen omkomen in zelfmedelijden. Wees eerlijk tegen jezelf en je omgeving en wees niet bang om hulp te aanvaarden. Ik weet zeker dat het goed komt
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Multitude schreef::roll2:
Inmiddels wel 2 maanden zonder speed. Het is maar een begin, maar volgens mij wel de langste periode zonder sinds de eerste keer, en ik ben niet van plan het ooit nog te gebruiken.
Multitude schreef::roll2:
Inmiddels wel 2 maanden zonder speed. Het is maar een begin, maar volgens mij wel de langste periode zonder sinds de eerste keer, en ik ben niet van plan het ooit nog te gebruiken.
Multitude schreef:Niet iedereen is zo onoverwinnelijk als jij Dreuge.
420dreugit schreef:regels zijn voor minderheden man, voor flikkers en zwarten jij bent een vrije, blanke man in de westerse wereld! geniet daar van
420dreugit schreef:Multitude schreef:Niet iedereen is zo onoverwinnelijk als jij Dreuge.
het valt te leren, m0eltie
Klimtox schreef:420dreugit schreef:Multitude schreef:Niet iedereen is zo onoverwinnelijk als jij Dreuge.
Klimtox schreef:420dreugit schreef:Multitude schreef:Niet iedereen is zo onoverwinnelijk als jij Dreuge.
In een weekje zeker
Lijer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten