Dreuge schreef:Met niks
Drugs, eten, alcohol, hardlopen, wakker blijven, gamen, zelfs met projecten voor school. Betekent dit dat ik erg verslavingsgevoelig ben? Ben ik gewoon nog een klein kind? Heb ik een geestelijke handicap? Is het gewoon een deel van mijn persoonlijkheid en moet ik er mee leren leven? Of moet ik niet zo kinderachtig doen en mezelf aanleren om discipline te krijgen?
Herkennen meer mensen dit?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Tripper schreef:Dreuge schreef:Met niks
Drugs, eten, alcohol, hardlopen, wakker blijven, gamen, zelfs met projecten voor school. Betekent dit dat ik erg verslavingsgevoelig ben? Ben ik gewoon nog een klein kind? Heb ik een geestelijke handicap? Is het gewoon een deel van mijn persoonlijkheid en moet ik er mee leren leven? Of moet ik niet zo kinderachtig doen en mezelf aanleren om discipline te krijgen?
Ja, je kan er niet omheen. Het ligt aan de discipline. Helaas! Hoe was je opvoeding? Genoeg liefde gehad? Ben je opgevoed door je vader en je moeder?
Dit is een serieus bericht. Als dit van jou kant geen serieus bericht is, mag je in de strond zakken!
braindamage schreef:ad(h)d
Was dat maar waar. Vermoedelijk is het een buitensporig Lust for life-gevoel Dreuge. Behalve qua leeftijd zouden we 2lingbroers kunnen zijn. Vraag jezelf af of datgene waar je jezelf buitensporig aan overgeeft dwangmatig gedrag is of een kwestie van het allemaal te leuk en lekker vinden is. In het laatstgenoemde geval is het makkelijker om het in betere? banen te leiden. Zou zonde zijn als je je godentorso de vernieling in helpt. Voor jou is het nog niet te laatTripper schreef:Naar maten je ouder wordt zul je leren beter te doseren en meer gedisciplineerd te zijn. .
Dreuge schreef:nee ik ben van plan om te gaan wielrennen, dan kan ik dit omzetten tot iets goeds. binnen 4 jaar meedoen aan de tour de france grapje, ben ik te ongemotiveerd voor
Davinci schreef:Dreuge schreef:nee ik ben van plan om te gaan wielrennen, dan kan ik dit omzetten tot iets goeds. binnen 4 jaar meedoen aan de tour de france grapje, ben ik te ongemotiveerd voor
Zo was ik begonnen met mountainbiken, wat later evolueerde naar downhill mountainbiking. Drugs was echt veel veiliger
NiandraLades schreef:Ik herken het ook. Thrillseeker zijn, alles voor de kick. Heb er ook nog geen oplossing voor gevonden. Soms is mijn vriend 'de baas' en remt hij me af, maar hij is zelf net zo goed iemand van extremen dus de volgende keer is het bijv juist hij die mij stimuleert verder te gaan. Gelukkig zijn we wel heel gelukkig en hebben we ons leven wel op orde (eigen huisje, vast inkomen), dus het is nog niet echt problematisch. Maar alles moet steeds extremer en op een gegeven moment kun je niet meer extremer lijkt me, en wat dan?
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Bertje schreef:volgens mij zijn jullie gewoon een stelletje apen
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Dreuge schreef:Met niks
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten