verneukeratief schreef:Hahahaa die ei ook gelijk weer die (ei)ndelijk denkt dat hij weer iemand op azijn niveau gevonden heeft omdat een newbie foutloos spelt
Dazedandconfused schreef:maar ik krijg nog niets uit m'n handen.
Probeer realistische korte termijn doelen stellen. Dit geeft succes ervaringen en werkt stimulerend om het vol te houden. Dan heb je wel het gevoel dat er wat uit je handen komt. Zo lang het maar realistische doelen zijn.
Dazedandconfused schreef:Bedankt voor de reacties die ik in zo'n korte tijd heb ontvangen van jullie! Fijn om te weten dat er iemand achter me staat! Ik neem zeker contact met een/of meerdere van jullie voor meer advies! Dit voelt echt al als een warm deken. (:
Petrovic schreef:Dazedandconfused schreef:maar ik krijg nog niets uit m'n handen.
Probeer realistische korte termijn doelen stellen. Dit geeft succes ervaringen en werkt stimulerend om het vol te houden. Dan heb je wel het gevoel dat er wat uit je handen komt. Zo lang het maar realistische doelen zijn.
Chronische pijn is een interesse gebied van mij. Mocht je vragen hebben dan kan je altijd een PB sturen!
zannypopper schreef:Ik kan me zeker vinden in de situatie waarin je je bevindt, ik weet hoeveel pijn het doet en hoeveel kracht het kost een verslaving te overwinnen (bij mezelf is dat vooral alcohol en benzodiazepinen).
Hou vol, het komt goed
Dazedandconfused schreef:
*Is de wazigheid na enkele dagen niet blowen normaal?
*Komen steken in het hoofd vaker voor? Ik lees wel dat hoofdpijn in het algemeen voorkomt, maar over steken lees ik overigens niets.
*Heeft iemand een indicatie wanneer m'n energie niveau zal stijgen? Op dit moment denk ik; fuck waar doe ik het voor met m'n wazige hoofd en slappe lichaam?
-lily
Dazedandconfused schreef:zannypopper schreef:Ik kan me zeker vinden in de situatie waarin je je bevindt, ik weet hoeveel pijn het doet en hoeveel kracht het kost een verslaving te overwinnen (bij mezelf is dat vooral alcohol en benzodiazepinen).
Hou vol, het komt goed
Bedankt voor je berichtje! Hoe gaat het met jouw alcohol verslaving? Sterk dat je dit zelf erkent, de meesten komen niet eens zo ver (o.a. m'n vader).
Dazedandconfused schreef:Ook denk ik er weer aan om te sporten.
Petrovic schreef:Dazedandconfused schreef:Ook denk ik er weer aan om te sporten.
Ik ben sportfysiotherapeut. Als je wilt kan ik een specifiek schema maken aan de hand van je doelen.
Succes de komende tijd!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast