Petrovic schreef:Doe eens mijn topic bumpen.
Hebben andere mensen ook weer wat aan.
Petrovic schreef:Doe eens mijn topic bumpen.
Hebben andere mensen ook weer wat aan.
Sublimo schreef:Gele Banaan schreef:Verslaafden moeten zeker niet zeuren. Je kan ook onvrijwillig kanker krijgen.
Verslaving is geen ziekte.
Everio schreef:Sublimo schreef:Gele Banaan schreef:Verslaafden moeten zeker niet zeuren. Je kan ook onvrijwillig kanker krijgen.
Verslaving is geen ziekte.
Sorry? Geen ziekte?
Haha, en je reacties daarop doe je al even wijs.. Terwijl je er blijkbaar niks van snapt.
Een verslaving is WEL een ziekte/ of aandoening, Ik kan wel alles gaan neertypen hier maar lees het volgende:
http://www.jellinek.nl/informatie_en_advies/vraag_en_antwoord/vraag/428/Welke-opvattingen-zijn-er-over-verslaving-Is-verslaving-een-ziekte-of-is-het-een-gedragsstoornis
Oh, en ik ben zelf niet verslaafd, dus ik gebruik het niet als excuus. Maar door de structurele verandering in de hersenen zal een ex-verslaafde altijd gevoelig blijven voor het middel (cq gokken, gamen, egaal welke verslaving). Dit is tijdens mijn studie behandeld..
herejezus schreef:Ik kan niet stoppen met pizza eten, dus ik ben verslaafd aan pizza's. En ik ben gehandicapt.
Everio schreef:Sorry? Geen ziekte?
Haha, en je reacties daarop doe je al even wijs.. Terwijl je er blijkbaar niks van snapt.
Een verslaving is WEL een ziekte/ of aandoening, Ik kan wel alles gaan neertypen hier maar lees het volgende:
Oh, en ik ben zelf niet verslaafd, dus ik gebruik het niet als excuus.
Maar door de structurele verandering in de hersenen zal een ex-verslaafde altijd gevoelig blijven voor het middel (cq gokken, gamen, egaal welke verslaving). Dit is tijdens mijn studie behandeld..
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gman007 schreef:Zou er nog echt iemand zijn die nu hard aan het afkicken is.. Of blijft het doorgaan over wie er gelijk heeft
Kan zijn dat ik verkeerd quote soms, ik zie het allemaal niet zo helder.
Tjalkse schreef:Gman007 schreef:Zou er nog echt iemand zijn die nu hard aan het afkicken is.. Of blijft het doorgaan over wie er gelijk heeft
Nah, lang genoeg gevoetbald zo denk ik, ik tik em in:
Lijkt me dat jij zelf nogal typisch ontwenningsgedrag vertoont; zoals je post tenminste, met alle dichterlijke vrijheden die je daarbij moge waarderen, dus ik sluit niets uit.
- Code: Selecteer alles
Gman007 schreef:Tjalkse schreef:Gman007 schreef:Zou er nog echt iemand zijn die nu hard aan het afkicken is.. Of blijft het doorgaan over wie er gelijk heeft
Nah, lang genoeg gevoetbald zo denk ik, ik tik em in:
Lijkt me dat jij zelf nogal typisch ontwenningsgedrag vertoont; zoals je post tenminste, met alle dichterlijke vrijheden die je daarbij moge waarderen, dus ik sluit niets uit.
- Code: Selecteer alles
Heb je het over mij of over de topic starter?? Ik vind niet dat ik veel drugs gebruik (buiten wekelijks xtc gebruik waar ik nu al eventjes mee gestopt ben), maar ik zou het wel veel willen gebruiken.. Mn verstand houdt mij tegen doordeweeks lijnen weg te snuiven Tis ook vooral een kwestie van als het er is, zou ik het willen gebruiken.. Als iets op is en ik heb het niet mis ik het eigenlijk nauwelijks..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten