drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Intoxication schreef:Maar als ik zo bedenkt, gelijk dat incident met die wc-madam daar in het station (zie op andere forum) vind ik dat eigelek heel erg (heb haar echt bruut gescholden)...
Intoxication schreef:Thanks echt reply's allemaal waar ik veel aan heb !
me excuses heb ik al aangeboden , tripper
nu ff dit:
-dit weekend geen feestjes
-volgend weekend geen feestjes
- dit weekend en volgend weekend studeren
- elke voetbaltraining/match gaan
- binnen 3 weken 'ns weggaan maar niet tot 's ochtends en met matiging v drugs
- mense die drugs willen moeten maar ff op een ander..
en zondag spreek ik met een 5 tal goeie maten af waar ik mee in de zomer op reis ga om iets te gaan eten , niks meer of minder, wel cool dus:)
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Petrovic schreef:Schrijft een puntsgewijs lijstje. Geeft meer overzicht en zet sneller aan tot actie:
Problemen die ik ervaar:
1
2
etc
Oorzaken (intern/ extern)
1
2
etc
oplossing (SMART )
1
2
etc