Dr.Gonzo schreef:Wordt je ook opgenomen,of ga je voor een ambulante behandeling...??
Ik heb ook met een benzo verslaving geworsteld en ben er nu bijna af,maar kan je zeggen dat de laatste loodjes het zwaarst wegen..
HieronymusIV schreef:Dr.Gonzo schreef:Wordt je ook opgenomen,of ga je voor een ambulante behandeling...??
Ik heb ook met een benzo verslaving geworsteld en ben er nu bijna af,maar kan je zeggen dat de laatste loodjes het zwaarst wegen..
Ik weet nog niet precies wat de behandel methode word. Dat hoor ik 2 augustus. Maar ik word waarschijnlijk niet opgenomen. hoelang heb jij gebruikt als ik vragen mag?
Dr.Gonzo schreef:HieronymusIV schreef:Dr.Gonzo schreef:Wordt je ook opgenomen,of ga je voor een ambulante behandeling...??
Ik weet nog niet precies wat de behandel methode word. Dat hoor ik 2 augustus. Maar ik word waarschijnlijk niet opgenomen. hoelang heb jij gebruikt als ik vragen mag?
Anderhalf jaar,40 mg diazepam p/d met uitschieters naar 50 of 60 mg p/d als ik de dag ervoor Xtc of pep had gebruikt..
Ik slik nu nog 10 mg p/d maar zoals ik al zei,laatste loodjes wegen het zwaarst..
MDMC schreef:Manman, wat een verhaal! Goed van jou dat je nu echt inziet dat dit niet het pad is wat jij wilt bewandelen. Ik vind dat je het iig netjes hebt verwoord, en dat je op dit moment (ondanks je terugval naar coke) goed bezig bent! Ik wens je daarom extra veel succes de aankomende periode, en ik zal zeker dit topic in de gaten blijven houden.
Enjoy schreef:Houd vol! Het wordt vanzelf makkelijker!
Je bent goed op weg en hoelanger je het volhoudt, hoe minder graag je alle moeite die je er al voor gedaan hebt in ene weg zou willen gooien door toch weer voor de bijl te gaan.
Kan even geen smiley met duimpjes omhoog vinden, maar anders had hij hier zeker gestaan want je verdient um!
HenkDekker schreef:Niet lullig bedoelt, maar als je serieus wil stoppen, waarom klaag je dan al als het maar 4 uur duurt voor je in slaap komt? Begrijp me niet verkeerd, ik weet maar al te goed hoe lastig en vervelend het is als je niet in slaap kunt komen, maar het feit dat je in ieder geval in slaap komt is toch positief?
Ooit eens aan gedacht dat je misschien wel eens een nachtje of twee zonder te kunnen slapen moet doorstaan voor je weer normaal zou kunnen slapen?
En daarbij, als je na 4 uur al in slaap valt, ben je de avond erna al iets vermoeider plus je moet in gedachten houden dat je dan al een dag zonder hebt gedaan, als je dit al twee dagen volhoud kan je dus toch prima slapen zonder, en enkel ff een paar zware nachtjes/dagen doorzetten is dan het enigste wat je kan doen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten