Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Succes met stoppen!
En trouwens ook met slapen als je 1,7g pep bomt
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Dat ligt aan de kwaliteit, maar hij postte in de testuitslagen dat hij 67% had.
Daar ga je dood aan zonder tollerantie
fanatikzor schreef:Ik kan het nog niet helemaal bevatten, Dacht het vanacht wel te snappen. Wel steeds meer het besef dat ik het besef compleet kwijt was vanacht.
Ook de hele nacht gedacht helemaal niks te voelen en het maar niet snappen, ondertussen zwaar knettertie de weg kwijt, dan weer op de vlucht, dan weer in de achtervolging, dik mes mee voor de ''zekerheid'' van allles gezien in het donker. Realiseer me dat ik denk ik ook echt mazzel heb gehad, ook nog ff spastisch buite bewustzijn geweest herinder ik me vaag....
Ik ga maandag richting gesloten kliniek om er wat aan te doen, eigen keus.
stond al vast, vandaar dat ik alles wat er nog was gister opgemaakt heb
Hoe meer ik het besef, hoe minder ik snap van de rare gedachten stromen, hoe meer ik schrik van mezelf.
overal beesten, beestjes, mensen, en schimmen gezien. en stemmen gehoord denkende dat ze me riepen....
en nog n tal andere vage dingen...
3 nachten wakker, toen 4 uurtjes slaap gehad om weer lijp wakker te worden, en toen weer gaan bommen afgelope nacht. Afgelope 2 weke totaal zon 4 nachten geslape geloof ik steeds tussendoortjes, ook wel aardig met de dagen en tijd in de war
Druks schreef:Klinkt als een psychose. Is ook niet heel gek na een bom van 1.7 gram pep.
Succes in de kliniek.
Kockar schreef:Druks schreef:heel gek na een bom van 1.7 gram
JongGeleerd schreef:als je eerlijk tegen jezelf bent.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten