Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Log GHB verslaafde: stoppen i.s.m. Ibogaine

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Log GHB verslaafde: stoppen i.s.m. Ibogaine

Berichtdoor BigY » za jul 23, 2016 11:27 am

Zie je nou wel dat er ook nog een ander drugs forum was. Ik vond het al zo vreemd dat ik op het andere forum ineens een account had van 8 jaar oud terwijl ik zeker wist dat ik een nieuwer account had met dezelfde naam. Blijkt dus dit forum te zijn lol.

Ik hou op het andere forum een blog bij hoe ik aan het stoppen ben met GHB in samenwerking van een Iboga 1:50 tincture. Ik kan jullie wel wijzen op het topic wat daar staat, maar misschien is het handig als ik mijn dagelijkse kost ook hier neerzet. Mocht daar toch geen behoefte aan hebben, dan hoor ik dat wel van Ivo en dan ga ik daar wel verder met een link waar ik jullie dan maar naar toe wijs.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: Log GHB verslaafde: stoppen i.s.m. Ibogaine

Berichtdoor BigY » za jul 23, 2016 11:27 am

Waarom?
Ik wil een (b)log bijhouden over mijn ervaring met Ibogaine om van de GHB verslaving af te komen. Ik loop inmiddels al een jaar bij Iriszorg en krijg er CGT, MBT en EMDR, maar ik heb het gevoel dat het niet echt werkt.

Tijdens de MBT training kwam ik een ex junk tegen die al heel lang van de cocaine en heroine af is, maar hij heeft een ontzettende last van craving naar alcohol. Ondanks dat hij er vanaf blijft, is de craving er elke keer. Toen heeft hij zich opgegeven bij het Radboud voor een Ibogaine flood.
Ibogaine flood is het toedienen van Ibogaine in een tijdbestek van 12 uur (ofzo, weet er nog niet het heel fijne van), maar waarvan je ontzettend hard gaat trippen wat 36 uur in totaal duurt. De eerste 12 uur zijn het ergst. Je kan demonen zien en de meest onlogische waarnemingen. Maar na die 12 uur ga je naar je innerlijke zelf en leer je je pure ik kennen en dat duurt 24 uur ongeveer.

Wanneer de flood is uitgewerkt heb je zo veel genoten van je innerlijke zelf dat je overtuigd bent geraakt om puur te blijven. En de craving is volledig weg. Er is echter een nadeel. Je kan er aan overlijden, omdat je hartslag richting de 40-45 beats per minuut gaat en je een hartstilstand kan krijgen. Vandaar dat hij dat bij het Radboud gaat doen.

Ik raakte enorm geïnteresseerd en ben toen gaan zoeken. Je kan het namelijk ook zelf doen, maar nogmaals, het wordt niet geadviseerd i.v.m. je hartslag. Dus sowieso een goede bloeddruk en hartritme meter gekocht. En ineens vond ik op het internet een blog over microdosering met 1:50 tincture Ibogaine.

De blog was wat zweverig. De persoon vertelde dat hij een druppel nam onder zijn tong en voor de spiegel ging staan en dingen tegen zichzelf zei als "ik ben vrij" en "ik kan dit aan" en "ik ben een goed mens" etc. etc. Ik moest lachen toen ik het las. Het werd me een beetje te zweverig, maar naarmate ik meer logs begon te lezen is het namelijk dit de bedoeling:

Als je dat soort dingen in de spiegel zegt tegen jezelf stimuleer je bepaalde elektrische connecties in je brein die dus actief worden. Als je op dat moment de wortel smaak van de Ibogaine ook nog probeert een te maken met jezelf zou het zo zijn dat de ibogaine zich gaat nestelen in de positieve elektrische connecties. En met dat je jezelf aankijkt in de spiegel raak je er een beetje van in trance als je jezelf de hele tijd in de ogen aankijkt. Super zweverig natuurlijk (ben een vrij nuchter persoon qua gedachtegang dan lol), maar weet je, omdat ik toch de hartslag meter had besteld, ging ik over tot het bestellen van 10ml Iboga extract 1:50 tincture.

Voorgeschiedenis
Ik gebruik al zeker 10 jaar GHB (en nog meer meuk zoals cocaine, ketamine, jointjes, xtc, methoxetamine en weet ik het eigenlijk). Maar altijd op een recreatieve basis. Totdat ik 3 jaar geleden een traumatische gebeurtenis mee hebt gemaakt. Dit zorgde ervoor dat GHB van smorgen vroeg tot savonds laat werd genomen om in een lekker roesje te zitten om de 2 a 3 uur. Tja, totdat je er vanaf probeert te komen. Dan kom je er achter dat je dus echt verslaafd bent. Ik ben 3 keer gestopt geweest. Een keer met baclofen en dat hielp op zich wel, maar weer begonnen omdat ik na verloop van tijd mijzelf heel opgejaagd voelde en ik steken in mijn hartstreek kreeg. Ook werkt baclofen spierverslappend en dat ging niet goed met bodybuilden (wat ik dus ook nog doe).
2 keer ben ik gestopt met behulp van Ketamine. Eigenlijk gewoon vervangen dus. Totdat ik er achter kwam dat dat veel te duur werd en nog slechter was om te gebruiken. De derde keer heb ik met hulp van mijn CGT behandelaar een afbouwschema gemaakt en aan het einde van dat schema zou ik mijn laatste buisje van 2ml op Schiphol innemen voordat mijn 4 wekeen reis naar Thailand begon.

En verrek, in Thailand had ik nergens last van. 4 weken schik gehad, uiteraard soms wel krom gelegen en de binnenkant van een Thais toilet mogen bewonderen door de drank. Maar ik voelde me bevrijd en ook goed in mijn vel. En toen kwam ik thuis. De associatie met GHB was gewoon te groot. De koelkast, de fles cola waarmee ik mijn buisjes weg slokte, de computer waar ik achter zit (ben ICTer) en zelfs mijn eigen huis of auto. Alles refereerde ik aan de G. Het werd een psychisch spelletje in mijn hoofd. Ik wilde de vibe vasthouden van Thailand en ging door met het stoppen ervan. Maar het was niet meer te houden. De gedachtes werden donkerder en donkerder en ik voelde me depressief worden. Wilde alleen nog maar in bed liggen en op een gegeven ogenblik gaat de duivel in je om je inpraten. Met zinnen als "je weet dat als je een dopje neemt dat dit allemaal verdwijnt" en "je bent veel leuker in omgang als je een dopje pakt, doe het dan voor je vrouw en kinderen" etc. etc.

Na twee maanden gestopt te zijn geweest ben ik er weer aangegaan. Eerst een flugelflesje kopen en er twee dagen mee doen, maar dat werd al snel meer en uiteindelijk zat ik weer op mijn oude ritme van een halve liter per 10-12 dagen. En inderdaad, alles werd weer beter, ik voelde me weer socialer en ik kon de wereld weer aan. Maar er kwam iets nieuws bij. Schaamte en stiekum doen. Ik wilde niet dat mijn vrouw het wist en dat kan ik ook goed volhouden, want als ik G op heb merk je echt niks aan mij. Ik lig niet crocky op de bank ofzo. Maar ik wist dat als mijn vrouw het mij zou vragen dat ik niet tegen haar kan liegen. En die dag kwam dus 27 Mei j.l. "Gebruik je weer", vroeg ze en ik zei zonder na te denken Ja. Ik had er geen zin meer in om het te verbergen voor haar. Ze is zo lief voor mij en het minste wat ik kon doen is in ieder geval eerlijk tegen haar zijn.

Waarom Ibogaine?
Omdat Ibogaine dus werkt op je positieve elektrische reacties in je brein. Door jezelf bewust te maken dat je dit kan, dat je vrij bent (niet kan zijn, maar gewoon bent!) en dat er mensen om mij heen zijn die van mij houden en het beste met me voor hebben. Daardoor hoop ik de negatieve gedachtes uit mij te kunnen bannen in combinatie met de CGT training en MBT. CGT zorgt er voor dat je negatieve gedachtes om kan zetten in iets positiefs en MBT geeft meer inzicht over wie jij bent en hoe je gedraagt naar anderen toe. Dat heeft al voor een aantal harde confrontaties gezorgd met mijzelf.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: Log GHB verslaafde: stoppen i.s.m. Ibogaine

Berichtdoor BigY » za jul 23, 2016 11:28 am

Dag 1
Het zijn de Vierdaagse feesten in de stad en mijn vrouw is er weg van. Die zit bijna elke avond in de stad en er komt de een dag dat ze me mee vraagt. Ik ben er niet zo kapot van, maar als ik niet ben geweest en vrijdag hoor de ik laatste vuurpijlen afgaan dan krijg ik steevast de balen dat ik toch niet ben geweest.

Het is Woensdag en ik heb besloten met de Ibogaine te beginnen. Ik legde een druppel op een theelepel en liet die via mijn gehemelte intrekken. De smaak is eigenlijk best bagger, maar dat moet je juist tot je eigen nemen. Dus ik sta voor de spiegel en begin allerlei positieve oneliners te praten en kijk daarbij mijzelf diep in de ogen. Eerst dacht ik, wat belachelijk, maar al snel slikte ik die weer in, want dat is dus iets negatiefs. Met dat ik positieve oneliners begon te brabbelen merkte ik dat in een soort van trance raakte, omdat ik de hele tijd in mijn ogen aan het kijken was. De smaak van de Ibogaine werd steeds meer opgemerkt en ik begon me te realiseren dat wat er in de vorige blogs werd geschreven meer waarheid werd. Ik had ook ineens het gevoel dat ik positief moest blijven praten en dat ging steeds makkelijker. Dit heb ik zo'n 5 minuten volgehouden en ben toen weer mijn ding gaan doen.

Ineens hoor ik in de verte "hoe laat gaan we?" Uh wat, zet ik. Wat bedoel je?? Ja, de kinderen zouden toch naar mijn ouders gaan en dan zouden wij toch de stad induiken met de roze woensdag. Uh...fuck, dacht ik. Daar had ik helemaal niet op gerekend. Dus ik zei in eerste instantie niets terug om vervolgens te denken van, ja kerel, de andere dagen gaat het er ook niet van komen, dus kom van je stoel af en duik de stad in.
Eenmaal in de stad goed flink aan de wijn gezeten (doek echt NOOIT), jointje er achter aan en BAM, ik was in de mood. Alleen toen kwam Gordon en daar werd ik min of meer een beetje depri van (of dat nu aan Gordon lag of de muziek, ik weet het niet). Dus ik zei tegen mijn vrouw en haar vriendin, hey, ik duik even dat cafe in want twee vrienden van me stonden daar aan de deur en ging er even een babbeltje mee maken. Daarna kwamen ze daar heen en zijn we naar huis gegaan. Doodnormale stapavond toch?

NIET DUS! Want wat ik al jaren deed, dat heb ik deze avond niet gedaan. Zo neem ik altijd een voorraad buisjes G mee zodat ik mezelf kon voorzien om de 2 a 3 uur van een dosis G. Maar ik heb er niet eens aan gedacht!!! WTF, dacht ik toen ik thuis kwam, een beetje aangeschoten. Ik riep de vrouw en zei tegen haar, ik heb al sinds 6 uur vanavond geen G meer op. En het was toen ik dat zei half 2 in de nacht. Ik geloofde mijn ogen niet. Ik ga NOOIT de deur uit zonder mijn porties G en nu heb ik er gewoon echt niet aan gedacht.

Ze zei, hey das gek, en denk je dat je kan slapen? Ik zei dat ik nu best wel een uiltje kan knappen (als G verslaafde slaap je sowieso heel erg slecht). En zo zijn ze uiteindelijk naar bed gegaan, hebben wat geknuffeld en zijn zo in slaap gevallen. geen seconde nadenkend over dat ik mijn portie G in moest nemen, anders slaap ik niet.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: Log GHB verslaafde: stoppen i.s.m. Ibogaine

Berichtdoor BigY » za jul 23, 2016 11:28 am

Dag 2
Helaas werd ik om half zes wakker. Zeiknat was ik. Met het gevoel wat ik altijd heb als ik een tijd geen G meer heb genomen. Alsof er allemaal kleine beestjes onder je huid kruipen. Een soort van kippenvel, maar toch anders. Half zes, dacht ik, das best kut. Ik moest meteen denken aan de verbazing van een paar uurtjes ervoor en ineens begonnen de woorden van de verslavingsarts door mijn hoofd te spoken. "Je mag nooit zomaar ineens stoppen met de G, want dat kan je dood worden". Of dat nu de craving is of een wijsheid die ik graag aanhaalde, maakt niet uit. Dus ik ging eruit, nam een buisje G en zo heb ik weer kunnen slapen tot 9 uur.

Omdat het vierdaagse is werk ik de hele week thuis. Het is anders niet te doen om naar lokatie te rijden, want ik woon in de stad en praktisch alles is afgesloten en op de terugweg sta je alleen maar in de file. Normaliter nam ik om 9 uur weer een buisje, maar er was een drang om dat zo lang mogelijk uit te stellen. Normaliter geef ik me vrij snel over, maar ditmaal was de drang om het uit te stellen sterker. Ik heb wel een druppel Iboga tincture genomen en hetzelfde riedeltje voor de spiegel gedaan. Maar om half 12 kreeg ik het beestjes gevoel weer (zo noem ik het) en besloot ik een buisje te nemen met 1ml minder. Dus 4ml dit keer. Met de belofte het niet om de 2 a 3 uur te herhalen, maar dit keer 4 a 5 uren tussen te laten zitten. Dus ik mag vanmiddag tussen vier en vijf mijn volgende dosis van 4ml.

Ik hoop zodoende een bepaalde schema op te zetten waarin de pauzes groter worden, de doseringen minder en schroef ik de Iboga druppels per dag wat op naar 2 tot 3.
De verbazing dat ik niks mee had genomen naar de stad is een tranentrekkende overwinning geweest en het ging allemaal onbewust. Ik heb vanmiddag samen met de vrouw en kinderen en nog wat meer familie gekeken naar de lopers en ik zei tegen haar, ik neem gewoon niks mee. Ik zie wel waar ik beland. En dat blijkt nu het Drugsforum te zijn, want ik wil dit gewoon loggen in de hoop anderen er mee te kunnen helpen.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: Log GHB verslaafde: stoppen i.s.m. Ibogaine

Berichtdoor BigY » za jul 23, 2016 11:28 am

Dag 3
Het begint toch wel hele aparte vormen aan te nemen. Ik heb gisteren in totaal 4 buisjes van 4ml op (16ml) terwijl ik normaal elke dag rond de 40ml zit. Ik ben zelfs naar bed gegaan zonder iets in te nemen (geen behoefte aan), maar wel een doorslaper gepakt (Lormetazepam) om er zeker van te zijn dat ik mijn rust pakte.

Resultaat, 9 uur wakker geworden (dus acht uur geslapen), vrouw even onder handen genomen en niet eens een vorm van craving te bekennen daarna. Wel heb ik een dosering genomen van 3.5ml ipv 4ml om het niet te hard te laten gaan. Maar de craving als je wakker wordt is gewoon weg. Zeer apart en ook heel bevrijdend.

Wel heb ik gisteren 2 druppels genomen. Eentje smorgens en eentje in de namiddag. Ook een hoop films zitten bekijken over de Iboga flood proces, welke ik sowieso ga doen. Het is namelijk ook een zeer goede anti depressiva. Sterker nog, je krijgt die depressieve reactie niet als je een tijd gestopt bent met drugs. En dat is waar ik uiteindelijk naar op zoek ben.

GHB is namelijk te vergelijken met Methadon qua uitwerking en craving. Ibogaine is uitermate geschikt om accuut te stoppen met Methadon. Dus het zal zeker wat doen tegen GHB. Ze zeggen dat je na een Ibogaine flood gerewired wordt in je hoofd. Alsof je met de hersenen van een baby weer begint, maar dan met de ervaringen van nu erbij. Ik ben om, de Ibogaine flood wordt mijn final step.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: Log GHB verslaafde: stoppen i.s.m. Ibogaine

Berichtdoor BigY » za jul 23, 2016 11:29 am

Dag 4
Ik voel me ineens een TellSell mannetje. Dit spul is serieus heel erg apart. Ik heb op dag 4 weer twee druppels genomen. Eentje toen ik opstond en eentje in de namiddag. De rituele sessie voor de spiegel is in het begin vreemd, maar wat nog vreemder is dat de positieve uitingen die je zegt ook daadwerkelijk bewerkt wordt door de druppel. Ik weet echt niet hoe ik het uit kan leggen, maar wat ik die dag in de spiegel mezelf loop in te praten, dat gebeurt ook daadwerkelijk. Dat gevoel wordt over de dag sterker. Echt heel erg maf.

De craving is volledig weg, MAAR ik ben er zeker nog niet vanaf. Dit is namelijk het geval. Normaliter had ik de hele dag die irritante drang GHB te moeten pakken. Die drang is helemaal weg. Maar als ik aan GHB denk (en dat kan bijna niet anders, want het maakt al jaren deel uit van mijn leven, dag in dag uit) dan geef ik me er nog wel aan toe. Het recreatieve gevoel is terug zeg maar. Dus ik heb gisteren zeker nog GHB gebruikt, maar wel met een dosering van 3ML per keer. En ik heb het niet echt geteld, maar het moeten er denk ik 4 of 5 zijn over de hele dag, wat neerkomt op ook max 15ML.

Maar wel mijzelf voorgehouden dat ik niet zou gaan slapen met een buisje G op (en dat is gelukt). Nou ja, gelukt, ik heb er gewoonweg geen moeite voor hoeven doen. Ik heb wel 5mg Diazepam gepakt, maar mijn gevoel zegt dat ik dat niet had hoeven doen. Mijn nacht was in een woord te noemen: GEWELDIG!! Ik heb sinds een hele lange tijd weer gedroomd en lekker lang geslapen. Ik ben drie keer wakker geworden en dat betekende normaal dat ik naar beneden moest om G te pakken om weer in slaap te kunnen vallen. Maar afgelopen nacht geen enkele keer die behoefte gehad en dus ook niet gedaan (want er simpelweg niet over nagedacht of de drang ervoor gehad). Ik heb zelfs Rowena van Utopia willen neuken in mijn droom en dat ik nog tegen haar zei: "Waar kunnen we dat doen dan, want mijn vrouw kijkt de hele tijd Utopia?" :lol: en ik kijk niet eens Utopia haha (echt waar lol). Waar ik wel "last" van had waren de vreemde entiteiten die zo nu en dan in mijn dromen voorbij kwamen. Vreemde schaduw wezens die ik niet kon plaatsen. Beetje alien achtig, maar zoals gezegd meer schaduw dan dat ik vol tegen hun gelaat aan keek.
Ik heb geleerd dankzij die Iboga flood filmpjes dat als het te eng werd dat je dan je ogen open moest doen en dan zijn die beelden weg. En dat is waarschijnlijk de reden waarom ik drie keer wakker ben geworden. Niet dat ik ze eng vind, want ik hou van hallucineren en dergelijke, maar meer omdat ik van ze schrok, omdat ik ze niet kon plaatsen in mijn huidige droom. Zouden dat de entiteiten zijn die je de eerste 12 uur van een Iboga flood veelvuldig gaat zien? De tijd zal het leren.

Er is gisteren nog iets gebeurt dat ik niet kan plaatsen. Ik zit al 22 jaar in de ICT en er is altijd iets wat mij nooit aanstond en dat was programmeren. Ik heb het in mijn leven een paar keer geprobeerd, maar ik snapte er de ballen niet van. Maar ik ben een Linuxbeheerder sinds 2 jaar en ik loop steeds tegen het probleem aan dat je uiteindelijk toch iets van programmeren af moet weten om dieper in de materie in te kunnen duiken als ik ergens tegenaan loop. Dus tijdens mijn functionerings-gesprek belooft dat ik dit jaar Python zou gaan leren. Dus ik ben begonnen met een gratis cursus op het internet (codecademy.com) en ik zit nu ineens in les 26 :eek: ik zie ineens hoe alles in elkaar steekt. Begrijp de hele materie en vind het zelfs leuk ineens. Echt heel erg bizar. Ik kan het gewoon niet plaatsen allemaal, maar ik voel me echt een ander mens met meer inzicht in mijn eigen persoon.

Ik heb vanmorgen wel 3ML GHB gepakt. Maar het had niet eens gehoeven, want er was geen drang. Maar ik wil mijn lichaam langzaam laten wennen aan minder GHB. Mijn buik wordt minder, want dankzij de GHB heeft deze jaren veel vocht vastgehouden en leek het alsof ik een pens had van vet, maar het was allemaal puur vocht. En teveel vocht is ook niet goed voor je en zeker niet voor je hart. Ik voel me ook minder passief en voel ineens de drang om weer een succes van mijn eigen bedrijf te maken. Dus heb ik een SEO bedrijf ingeschakeld vannacht haha en een PHP developer en designer. Echt heel erg apart allemaal.

Overall ben ik dus heel erg tevreden en zeer, maar dan ook echt zeer verbaasd. Waar ik de Iboga tincture had gekocht kreeg ik nog een mail het echt op 1 druppel te laten per dag, maar de junk die ik dan nog ben, doe het lekker met twee. De reden zal waarschijnlijk zijn dat je dus entiteiten kan zien, denk ik. Want dat was wel een vreemde gewaarwording in mijn dromen. Maar ik verwelkom ze heel erg zelfs en zal wanneer mijn lichaam er aan gewend is een weekje 3 druppels per dag proberen. Ik zoek graag naar het onbekende om daar mijn lering uit te trekken. Ben alleen een beetje huiverig voor als ze uit de schaduw komen.

En nog een kleine disclaimer: ik zweer jullie dat ik dit niet uit mijn duim zuig. Ik typ wat ik ervaar en als ik het nalees dan vind ik het echt zelf een beetje ongelofelijk. Maar wat ik typ is wat ik heb ervaren die dag. En ik ben zo ongelofelijk blij dat de craving weg is. Dat ik nog toegeef als ik er zelf aan denk is de volgende stap waar ik aan ga werken, maar dat gaat sowieso verdwijnen wanneer ik de Iboga flood ga doen onder controle van het Radboud ziekenhuis. De procedure ga ik deze week inzetten via het Iriszorg.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: Log GHB verslaafde: stoppen i.s.m. Ibogaine

Berichtdoor BigY » zo jul 24, 2016 11:49 pm

Dag 5 & 6
Eigenlijk een goed weekend achter de rug, maar met weinig noemenswaardigheden die mij opvielen. De craving is weg, maar zoals eerder genoemd ben ik nog niet sterk genoeg om nee te zeggen als ik er zelf eens over nadenk. Wel slaap ik niet meer met G, wordt ik niet wakker snachts om G te pakken en is de drang om smorgens als eerste G te pakken er ook niet meer.

Ik was gisteren even op de bank in slaap gevallen en ik begon meteen heel raar te dromen. Hele echte dromen die ook echt aanvoelen. Niet alleen qua mind, maar ook met mijn lichaam.

Zo droomde ik dat mijn schoonmoeder een kat had (die heeft ze helemaal niet) en dat deze zo agressief was dat hij aan mijn linkerarm was gaan hangen met alle vier de poten (incl. nagels). Hierdoor begon ik te woelen in mijn slaap en mijn vrouw zei me toen dat ik mijn linkerhand op wilde tillen in mijn slaap, maar dat dat niet kon, omdat het leek alsof er iets aan hing. ik kan me daar namelijk ook iets van herinneren. Maar dat is eigenlijk het enige.

Vandaag naar de Efteling geweest en van half 9 tot 2200 uur op stap geweest. Toch voor de zekerheid 2 buisjes G 3.5ml meegenomen. En ja, die heb ik ingenomen in die periode (wat al een prestatie op zich is), maar meer om recreatief lollig te zijn dan dat mijn gedachte er om vroeg.
Ook heb ik vanmorgen 2 druppels tegelijk genomen, omdat ik niet aan de druppel in de namiddag toe zou komen.

Ik had eerlijk gezegd wat meer verwacht qua dromen, want vannacht kan ik me eigenlijk helemaal geen droom meer herinneren. Toch heb ik lekker geslapen en ben ik er niet uit geweest. Dat doet me al heel wat.

De echte conquest gaat beginnen deze week als ik naar mijn werk ga. Ik zit er dan aan te denken om helemaal niks mee te nemen en desnoods 5mg valium bij te houden mocht het wel "fout" gaan, maar daar ga ik eigenlijk al niet meer vanuit. Maar het is allemaal nog vroeg en ik moet zien hoe mijn lichaam gaat reageren op eventuele gewenning aan de ibogaine. Ik zit er namelijk nog steeds aan te denken de dosis te verhogen naar 3 druppels per dag.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: Log GHB verslaafde: stoppen i.s.m. Ibogaine

Berichtdoor Amvitamientje » ma jul 25, 2016 3:50 am

Knap van je om na zo lang GHB gebruiken zo makkelijk weer te stoppen. Let wel op dat ibogaine niet zo veilig stofje kan zijn.

Veel sterkte en succes ;)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Log GHB verslaafde: stoppen i.s.m. Ibogaine

Berichtdoor BigY » ma jul 25, 2016 5:44 pm

Thanks!

Ik houd mijn bloeddruk en voornamelijk mijn hartslag elke dag in de gaten, maar ben zelf al een druk typetje dus die hartslag komt voorlopig niet onder de 60 :grin: en ibogaine is voornamelijk link tijdens een flood. Bij microdosering zijn daar nog geen verhalen over.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: Log GHB verslaafde: stoppen i.s.m. Ibogaine

Berichtdoor BigY » di jul 26, 2016 5:23 pm

Dag 8

Vandaag weer bijzonder goed geslapen zonder een middel te gebruiken. Fris opgestaan en eigenlijk fluitend naar mijn werk gegaan. Het valt me op dat ik alles beter oppak, me vrijer voel, maar vooral niet meer bezig ben met het gebruik.

Ik durfde nog niet niks mee te nemen, dus toch 2 buisjes met 3ML meegenomen en dat ging gewoon goed. Toch stiekem genomen, want ja...omdat het kan. Maar ik denk niet dat er issues zouden zijn als ik niks mee neem, maar ik vind dat toch best nog wel spannend.
Vooruitgang is er zeker want normaal neem ik 4 buisjes mee haha.

Maar het slapen en alles erom heen (naar bed gaan, wakker worden snachts en het opstaan) is echt superieur veranderd. Vanavond ga ik naar mijn dealer toe, omdat ik er nog wat open heb staan, maar ik ben al vastbesloten dat ik gewoonweg niks ga pakken. Waarom? Omdat ik het zonde vind om deze vibe te verliezen. En als ik weer coke ga pakken zit ik om 12 uur vanavond weer met koeieluiken voor het scherm en heb ik weer 10ml G nodig en valium om in slaap te kunnen vallen. No fucking way dat ik dat laat gebeuren!!
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: Log GHB verslaafde: stoppen i.s.m. Ibogaine

Berichtdoor Fedex » zo jul 31, 2016 2:30 pm

Hoe is het er ondertussen mee? Knap hoor dit experiment.
Fedex
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 189
Geregistreerd: di mei 19, 2015 4:03 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron