Dag 4Ik voel me ineens een TellSell mannetje. Dit spul is serieus heel erg apart. Ik heb op dag 4 weer twee druppels genomen. Eentje toen ik opstond en eentje in de namiddag. De rituele sessie voor de spiegel is in het begin vreemd, maar wat nog vreemder is dat de positieve uitingen die je zegt ook daadwerkelijk bewerkt wordt door de druppel. Ik weet echt niet hoe ik het uit kan leggen, maar wat ik die dag in de spiegel mezelf loop in te praten, dat gebeurt ook daadwerkelijk. Dat gevoel wordt over de dag sterker. Echt heel erg maf.
De craving is volledig weg, MAAR ik ben er zeker nog niet vanaf. Dit is namelijk het geval. Normaliter had ik de hele dag die irritante drang GHB te
moeten pakken. Die drang is helemaal weg. Maar als ik aan GHB denk (en dat kan bijna niet anders, want het maakt al jaren deel uit van mijn leven, dag in dag uit) dan geef ik me er nog wel aan toe. Het recreatieve gevoel is terug zeg maar. Dus ik heb gisteren zeker nog GHB gebruikt, maar wel met een dosering van 3ML per keer. En ik heb het niet echt geteld, maar het moeten er denk ik 4 of 5 zijn over de hele dag, wat neerkomt op ook max 15ML.
Maar wel mijzelf voorgehouden dat ik niet zou gaan slapen met een buisje G op (en dat is gelukt). Nou ja, gelukt, ik heb er gewoonweg geen moeite voor hoeven doen. Ik heb wel 5mg Diazepam gepakt, maar mijn gevoel zegt dat ik dat niet had hoeven doen. Mijn nacht was in een woord te noemen: GEWELDIG!! Ik heb sinds een hele lange tijd weer gedroomd en lekker lang geslapen. Ik ben drie keer wakker geworden en dat betekende normaal dat ik naar beneden moest om G te pakken om weer in slaap te kunnen vallen. Maar afgelopen nacht geen enkele keer die behoefte gehad en dus ook niet gedaan (want er simpelweg niet over nagedacht of de drang ervoor gehad). Ik heb zelfs Rowena van Utopia willen neuken in mijn droom en dat ik nog tegen haar zei: "Waar kunnen we dat doen dan, want mijn vrouw kijkt de hele tijd Utopia?"
en ik kijk niet eens Utopia haha (echt waar lol). Waar ik wel "last" van had waren de vreemde entiteiten die zo nu en dan in mijn dromen voorbij kwamen. Vreemde schaduw wezens die ik niet kon plaatsen. Beetje alien achtig, maar zoals gezegd meer schaduw dan dat ik vol tegen hun gelaat aan keek.
Ik heb geleerd dankzij die Iboga flood filmpjes dat als het te eng werd dat je dan je ogen open moest doen en dan zijn die beelden weg. En dat is waarschijnlijk de reden waarom ik drie keer wakker ben geworden. Niet dat ik ze eng vind, want ik hou van hallucineren en dergelijke, maar meer omdat ik van ze schrok, omdat ik ze niet kon plaatsen in mijn huidige droom. Zouden dat de entiteiten zijn die je de eerste 12 uur van een Iboga flood veelvuldig gaat zien? De tijd zal het leren.
Er is gisteren nog iets gebeurt dat ik niet kan plaatsen. Ik zit al 22 jaar in de ICT en er is altijd iets wat mij nooit aanstond en dat was programmeren. Ik heb het in mijn leven een paar keer geprobeerd, maar ik snapte er de ballen niet van. Maar ik ben een Linuxbeheerder sinds 2 jaar en ik loop steeds tegen het probleem aan dat je uiteindelijk toch iets van programmeren af moet weten om dieper in de materie in te kunnen duiken als ik ergens tegenaan loop. Dus tijdens mijn functionerings-gesprek belooft dat ik dit jaar Python zou gaan leren. Dus ik ben begonnen met een gratis cursus op het internet (codecademy.com) en ik zit nu ineens in les 26
ik zie ineens hoe alles in elkaar steekt. Begrijp de hele materie en vind het zelfs leuk ineens. Echt heel erg bizar. Ik kan het gewoon niet plaatsen allemaal, maar ik voel me echt een ander mens met meer inzicht in mijn eigen persoon.
Ik heb vanmorgen wel 3ML GHB gepakt. Maar het had niet eens gehoeven, want er was geen drang. Maar ik wil mijn lichaam langzaam laten wennen aan minder GHB. Mijn buik wordt minder, want dankzij de GHB heeft deze jaren veel vocht vastgehouden en leek het alsof ik een pens had van vet, maar het was allemaal puur vocht. En teveel vocht is ook niet goed voor je en zeker niet voor je hart. Ik voel me ook minder passief en voel ineens de drang om weer een succes van mijn eigen bedrijf te maken. Dus heb ik een SEO bedrijf ingeschakeld vannacht haha en een PHP developer en designer. Echt heel erg apart allemaal.
Overall ben ik dus heel erg tevreden en zeer, maar dan ook echt zeer verbaasd. Waar ik de Iboga tincture had gekocht kreeg ik nog een mail het echt op 1 druppel te laten per dag, maar de junk die ik dan nog ben, doe het lekker met twee. De reden zal waarschijnlijk zijn dat je dus entiteiten kan zien, denk ik. Want dat was wel een vreemde gewaarwording in mijn dromen. Maar ik verwelkom ze heel erg zelfs en zal wanneer mijn lichaam er aan gewend is een weekje 3 druppels per dag proberen. Ik zoek graag naar het onbekende om daar mijn lering uit te trekken. Ben alleen een beetje huiverig voor als ze uit de schaduw komen.
En nog een kleine disclaimer: ik zweer jullie dat ik dit niet uit mijn duim zuig. Ik typ wat ik ervaar en als ik het nalees dan vind ik het echt zelf een beetje ongelofelijk. Maar wat ik typ is wat ik heb ervaren die dag. En ik ben zo ongelofelijk blij dat de craving weg is. Dat ik nog toegeef als ik er zelf aan denk is de volgende stap waar ik aan ga werken, maar dat gaat sowieso verdwijnen wanneer ik de Iboga flood ga doen onder controle van het Radboud ziekenhuis. De procedure ga ik deze week inzetten via het Iriszorg.