Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Wormenkrabber schreef:"Wingman is a role that a person may take when a friend needs support with approaching potential partners."
Aardig aangeboden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Als de motivatie straks weer terug is, weet ik wel een beetje hoe en wat. Het is sowieso belangrijk om niet bang te zijn voor afwijzing, en om risico's te nemen. Zelfs al kijken er 100 mensen toe, moet je nog niet bang zijn om afgewezen te worden. En vanaf daar weet ik het wel een beetje Alleen date ik met vrouwen waar er al een klik mee is. Dus ik moet ooit een cursus gaan volgen, (vrijwilligers)werk gaan doen, etc. Om in contact te komen met vrouwen
Miss E schreef:Sterkte ermee, Wormenkrabber! Maar ik heb er vertrouwen in dat het wel goedkomt met jou!
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Wormenkrabber schreef: ondertussen maak ik van mijn kamer een liefdesnest.
Wormenkrabber schreef:Gezond koken doe ik liever zelf Ze mag wel mijn voetenmasseren
Basshoven schreef:Geniaal logboek
Hoe staat het inmiddels man? Mis je het erg? Heb je cravings?
Poseidon schreef:Basshoven schreef:Geniaal logboek
Hoe staat het inmiddels man? Mis je het erg? Heb je cravings?
Hij is een grote wandelende craving. Samen hebben we denk ik in 1 jaar circa 42 km rosse buurten af gewandeld. Schat in dat hij alleen wel tegen de 250 km aan zit.
Zal wel raar aan voelen als WK opeens gewoon boekenwinkels en boetiekjes met me in wil duiken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten