jennaya schreef:hallo allemaal ik ben jennaya en ben 24 jaar,heb een dochterje van 2 die is afgepak door jeudzorg omdat ik een terugval heb gehad met drugs: alcohol oxzazepam en coke. ben er nu 6 weken mee gestopt,doe ook urine controles 2x in de week. ik wil vragen of iemand hier ervaring mee heb. want wil mn dochterje graag terug ga er kapot aan. heef iemand ervaring hiermee,enweet iemand hoe lang het kan dure voor ik dr terug krijg???? xxx
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Topic even verplaatst, hopen dat ze het hier terugvindt.
-ArKady. schreef:sorry geen ervaring mee, ook niet via via.
Verder hoop ik dat je je dochtertje snel terug krijgt indien je goed voor haar gaat en kan zorgen.
Blijf je alsjeblieft wel van de drugs af voor je zelf, maar vooral voor je dochter.
succes met het op orde krijgen van je leven.
herejezus schreef:Lief dochtertje heb jij. Ze wilt de hele tijd op mijn schoot zitten
herejezus schreef:Lief dochtertje heb jij. Ze wilt de hele tijd op mijn schoot zitten
Waarschuwing
Waarschuwing
iris schreef:Verbaas me wel over de reacties van mensen die zelf hier op het forum zitten en zich het recht nemen om zulke domme berichten te posten. Zijn zelf bang voor de ouders maar oh weeh, als een ouder zelf problemen heeft...dat mag niet !!!
Herhalen dat wat ze van de ouders horen en voelen zich dan beter ofzo ???
Aan TS, neem iedere hulp aan van jeugdzorg en wat er zoals is. Hier is de drugs problematiek beter te bespreken, zou je denken, maar er waren wel wat verstandige reacties, die je zelf ook wel weet, en dan krijg je jou kindje heus wel weer terug.
Je bent nog vrij jong, pak alle hulp aan en ook die hulp, om van bepaalde mensen af te komen.
Ik ga er maar vanuit dat de vader daar ook bij hoort, maar ik wil niet invullen.
Succes !
En wees trots dat je tenminste durft te vragen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten