Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Moslims die zijn afgekickt op islamitische basis (spuiten en

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Moslims die zijn afgekickt op islamitische basis (spuiten en

Berichtdoor laarmans » di aug 23, 2011 8:04 pm

Spuiten en slikken zoekt: moslims die zijn afgekickt op islamitische basis

Er zijn vele, zeer vele manieren om in Nederland af te kicken. Van cold turkey-behandelingen tot langzaam afbouwen. Soms op medische basis, soms ook met een christelijke achtergrond (waarbij je je verslaving aan drugs mag inruilen voor een eh… sterke affiniteit met Jezus van Nazareth). Nooit hoor je echter over jonge moslims die afgekickt zijn 'op islamitische basis'. Terwijl je toch zou verwachten dat in een cultuur waarin drugs zó onbespreekbaar en zondig gevonden worden, een dwingende terugkeer naar een zuiver leven in het Enige Ware Geloof voor verslaafden een voor de hand liggende weg zou moeten zijn.
Ik weet dat het in het buitenland gebeurt, maar bestaat er in Nederland eigenlijk 'islamitisch' afkicken? Zijn er imams of islamitische jongerenwerkers die hun religieuze overtuigingskracht gebruiken om drugsgebruikende jongens (neem ik aan) weer op het rechte pad te krijgen? Ik zou zo'n begeleider én iemand die erdoor geholpen is, wel eens aan het woord willen zien.
Ben jij of ken jij iemand die ervaring heeft met islamitisch afkicken? Zou je dat verhaal willen vertellen in 'Spuiten en slikken'? Of heb je vragen? Bel of mail me op de volgende cijfers en letters: erik@circusmedia.nl en 06 24876515. Of DM me, dat kan ook. Geheimhouding is verzekerd!

Erik Noomen, BNN 'Spuiten en slikken'
Avatar gebruiker
laarmans
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: vr jul 29, 2011 9:09 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Moslims die zijn afgekickt op islamitische basis (spuite

Berichtdoor fushizzle » ma aug 29, 2011 6:54 pm

Ik denk niet dat zulke dingen snel openbaar zoude worde gemaakt, i.v.m met eergevoel / reputatie etc.
Only God Can Judge Me.
Avatar gebruiker
fushizzle
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 184
Geregistreerd: di apr 26, 2011 10:53 am

Re: Moslims die zijn afgekickt op islamitische basis (spuite

Berichtdoor Elfquest » di aug 30, 2011 8:03 pm

Volgens mij zitten hier weinig moslims. Dopey is Marokkaan, maar niet gelovig of wel? Ik zou het op maroc.nl proberen.
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.
Avatar gebruiker
Elfquest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 658
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:21 pm

Re: Moslims die zijn afgekickt op islamitische basis (spuite

Berichtdoor Dopey » di aug 30, 2011 8:21 pm

Ik ben niet Islamtisch, nee.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Moslims die zijn afgekickt op islamitische basis (spuite

Berichtdoor MDMC » di aug 30, 2011 9:00 pm

JWZ 8-)
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner