The Dude schreef:Ohja, als je last hebt van schijterij; loperamide
The Dude schreef:Wel als je enigszins wil functioneren op werk/school
JongGeleerd schreef:Waarschijnlijk moet je wennen aan het echte leven (buiten de afkickkliniek) zonder de verdoving van de drugs. Wat was in eerste instantie de reden van je doorslaan in gebruik? De rust die het gaf in het stressvolle bestaan? Het even kunnen ontsnappen?
Mijn aanraden is om over je gevoelens te praten en jezelf psychisch sterker in je schoenen te doen staan, zodat je de wereld nuchter weer aankan, zoals je dit vroeger ook kon. Dit kan je doen met een psycholoog (raad ik aan) of een vertrouwenspersoon als een hechte vriend en vriendin.
Als je niet werkt aan je probleem zal het, ben ik bang, niet snel beter worden. Je zal er waarschijnlijk hooguit mee leren functioneren, maar dat zuigt je levenslust uit je.
Exceptional Insight schreef:Typisch ontwenningsverschijnsel voor opiaten. Soms gepaard met paranoia en depressie. Even doorbijten dus.
The Dude schreef:Wrs nog afkick verschijnsel, hoelang en hoeveel heb je het gebruikt?
Fool schreef:En daarnaast ook nog eens een typisch ontwenningsmiddel voor een SNRI, dubbele afkick dus helaas.
Halfay schreef:Exceptional Insight schreef:Typisch ontwenningsverschijnsel voor opiaten. Soms gepaard met paranoia en depressie. Even doorbijten dus.
Hoelang zou dit zo blijven denk je?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten