Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Opname detox

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Re: Opname detox

Berichtdoor PiraatPanda » wo feb 07, 2018 9:07 pm

verneukeratief schreef:Jij kan zo denigrerend zijn :twisted:

:twisted: :blowkiss:

Gaan ze je in zo'n kliniek eigenlijk echt testen op drugs? Tijdens die gesprekken tot nu toe deden ze altijd of ze geloofden wat ik zei

♥♥♥
PiraatPanda
Donateur

Berichtdoor 618157 » do feb 08, 2018 12:25 am

verneukeratief schreef:Ik maak me liever druk om iemand anders dan hoef ik niet zo aan mijn eigen shit te denken. Wil me eventueel wel opwerpen als vrijwilliger om urine-testen af te nemen zodat er ook wat controle is :love:

Godmiljaar jij pikt alle onbaatzuchtige baantjes wel in ofnie 8-)
“We were speaking of people living their dreams, and I said that few do, and even fewer enjoy the experience. For too many, when they get their dream, they discover it is not what they wanted. Or the dream is bigger than their abilities, and all ends in bitterness.”
― Robin Hobb, Ship of Destiny
618157
DF Maniac

Berichtdoor PiraatPanda » do feb 08, 2018 1:29 pm

Sinds ik dit topic geopend heb krijg ik opeens berichtjes van verschillende dealers waarvan ik t nummer kwijt zou zijn. Overdreven aardige berichtjes van nummers die niet in m'n telefoon staan. :s Na maanden nu opeens contact opnemen? Ik vind het veel te toevallig. Ik vertrouw het voor geen meter. :woeh: De hosseltelefoons van banaan ofzo?

#helemaalnietparazonderbenzos :kleuter:

♥♥♥
PiraatPanda
Donateur

Berichtdoor Jcutter » do feb 08, 2018 1:40 pm

Geef het nou maar gewoon op Panda. Ik kan je zo wel vertellen dat jij lijd aan een flinke persoonlijkheidsstoornis :twisted: Van binnen is er nog altijd een stem die zegt: "fuck it, koop pillen, slik ze door en ik ben weer een paar uur lang lekker stoned". Daar moet je aan toegeven ;) Gewoon doen joh, wat maakt het uit?

:twisted:
I will shit on you I don't care who you are
I'll shit on you!
I don't give a fuck about you or your car
I'll shit on you!
Fuck your house, fuck your jewelry and fuck your watch
I'll shit on you!
Fuck your wife, fuck your kids, fuck your family
I'll shit on you!
Jcutter
Mentally Ill
Donateur

Berichtdoor snuifduif » do feb 08, 2018 1:50 pm

Niet iedereen legt de verantwoordelijkheid van al zijn tekortkomingen en problemen extern :#:
snuifduif
Lulhannes deluxe
DF Addict

Berichtdoor PiraatPanda » do feb 08, 2018 1:53 pm

@Jcutter Hmm jij hebt me die berichtjes iig niet verstuurd. Jij hebt niet de skills om dat soort sociale klantvriendelijke berichten schrijven. :twisted:

Ik hoef trouwens geen pillen te kopen, die heb ik nog wel. Maar ehm, ik heb 99 persoonlijkheidsstoornis symptomen, maar gebrek aan zelfbeheersing is er geen van 8-)

♥♥♥
PiraatPanda
Donateur

Berichtdoor 618157 » do feb 08, 2018 1:53 pm

Koop deze voor jezelf of laat duif hem halen, maybe helpt het je de detox door te komen, veel is het niet maar wie weet heb je der wat aan.
En je weet ik ben geen voorstander van cold turkey stoppen met benzo's en drank eigenlijk ook niet zo.

Iig wat je besluit ook is koude voeten zul je niet krijgen <3
“We were speaking of people living their dreams, and I said that few do, and even fewer enjoy the experience. For too many, when they get their dream, they discover it is not what they wanted. Or the dream is bigger than their abilities, and all ends in bitterness.”
618157
DF Maniac

Berichtdoor PiraatPanda » do feb 08, 2018 2:35 pm

@Frog :) Die ziet er comfortabel uit. Thanks voor de tip! Dan moet ik alleen eerst zo'n stoel aanschaffen, want mijn bed ligt al vol dekens, en van die eetkamerstoelen val ik af als ik in zo'n deken kruip haha :kleuter:

♥♥♥
PiraatPanda
Donateur

Berichtdoor 618157 » do feb 08, 2018 4:14 pm

PiraatPanda schreef:@Frog :) Die ziet er comfortabel uit. Thanks voor de tip! Dan moet ik alleen eerst zo'n stoel aanschaffen, want mijn bed ligt al vol dekens, en van die eetkamerstoelen val ik af als ik in zo'n deken kruip haha :kleuter:

Ik heb nog een soort van rode stoel te koop met verstelbare achterdeel, iets wat je naar achter kan klappen, en je kan er in draaien, zit houten latten als opoten onder, kan zo vlug niks vinden wat er op lijkt.
Voor mijn massieve lijf en interieur vind ik hem inferieur, maar denk dat het wel een goede stoel is opzich, was duur ook wel idk meer, hoort eigenlijk alleen zon voetenbankje bij maar die heb ik niet.

Kan is foto maken als ik thuis ben en je interesse hebt, voor jouw word het een heel zacht prijsje, zie het als een gift en het bedrag is symbolisch oid :P

enieweej ik zal -als je eventueel interesse heb- een foto appen.
618157
DF Maniac

Berichtdoor zannypopper » za feb 10, 2018 9:48 pm

Heel erg veel succes Panda'tje ;-) Je kan dit!
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
zannypopper
Bewuste Gebruiker

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving