Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

OPROEP INTERVIEW:VOOR DRUGSLAB (SPUITEN EN SLIKKEN/BNNVARA)

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

OPROEP INTERVIEW:VOOR DRUGSLAB (SPUITEN EN SLIKKEN/BNNVARA)

Berichtdoor Spuitenenslikken » wo maart 06, 2019 11:51 am

Beste lezers,

Voor onze YouTube serie Drugslab Extra ben ik op zoek naar een persoon die verslaafd is aan een bepaalde drug en open op beeld daarover wil praten (in de vorm van een interview). De voorkeur gaat uit naar een persoon die wel al in behandeling is. En het liefst iemand die wat jonger is (18-35) zodat de kijkers zich kunnen identificeren met deze persoon.

Met dit interview willen we aan de kijkers de andere kant van drugs laten zien: namelijk een verslaving. Hoe ziet het leven met een verslaving eruit? Wat is het verhaal achter de verslaving? Hoe is het zover gekomen? Hoe beperkt het je leven? Hoe is het voor je sociale leven? We willen af van het grimmige beeld dat veel mensen hebben over mensen met een verslaving. We willen laten zien dat een verslaving iedereen kan overkomen. Ook moet met dit item duidelijk worden dat het niet gek is om hulp te zoeken.

Een korte uitleg over Drugslab: Drugslab is een educatief YouTube-kanaal van BNNVARA met daarop wekelijks een programma over de test van een type drug en een video met de do's-and-don'ts van de betreffende drug. Daarnaast hebben we sinds kort een nieuwe serie genaamd Drugslab Extra. In deze serie duiken de presentatoren dieper in de wereld rondom drugs. Het kanaal is in september 2016 opgericht en staat onder redactie van het televisieprogramma Spuiten en Slikken. Het belangrijkste doel van Drugslab is voorlichting geven aan jongeren over drugs zodat het taboe rondom drugs wordt doorbroken en jongeren zelf niet meer de nieuwsgierigheid voelen een bepaalde drug uit te proberen.

Mocht je de afleveringen willen bekijken kan dat hier: https://www.youtube.com/channel/UCvRQKX ... EnQ4Te8hWQ

Er is nog geen datum vastgesteld voor het interview, maar in principe draaien we standaard op dinsdag. Mocht dit niet lukken, kunnen we de draaidag eventueel verplaatsen naar een andere dag.

Voor vragen mag je mij een berichtje sturen of mailen naar spuitenenslikken@bnnvara.nl

Alvast heel erg bedankt!
Spuitenenslikken
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: wo maart 06, 2019 11:11 am

Re: OPROEP INTERVIEW:VOOR DRUGSLAB (SPUITEN EN SLIKKEN/BNNVA

Berichtdoor Jmths » wo maart 06, 2019 6:47 pm

Lijkt mij lastig om iemand daarvoor te vinden die bereid is met z'n bakkes op het internet te verschijnen. Misschien helpt het als Nellie het interview af neemt onder het genot van een lachgas ballonnetje.

Leuke series en succes.
Laatst bijgewerkt door Jmths op do maart 07, 2019 1:56 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: OPROEP INTERVIEW:VOOR DRUGSLAB (SPUITEN EN SLIKKEN/BNNVA

Berichtdoor The Stoner » wo maart 06, 2019 7:20 pm

Jmths schreef:Lijkt mij lastig om iemand daarvoor te vinden die bereid is met z'n bakkes op het internet verschijnen. Misschien helpt het als Nellie het interview af neemt onder het genot van een lachgas ballonnetje.

Leuke series en succes.
Avatar gebruiker
The Stoner
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 161
Geregistreerd: do jan 05, 2017 12:00 am
Woonplaats: Ook ik trap daar niet in.

Re: OPROEP INTERVIEW:VOOR DRUGSLAB (SPUITEN EN SLIKKEN/BNNVA

Berichtdoor Vinnie » do maart 07, 2019 8:20 pm

@Perry
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: OPROEP INTERVIEW:VOOR DRUGSLAB (SPUITEN EN SLIKKEN/BNNVA

Berichtdoor Perry » vr maart 08, 2019 4:10 pm

Ik heb er oprecht over nagedacht, maar het feit dat ik momenteel al enkele dagen zonder speed zit en ik niet weet hoe fijn mijn baas het zou vinden om te weten dat ik vaak onder invloed van speed gewerkt heb doen me toch beslissen dat dit niet voor mij is :)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: OPROEP INTERVIEW:VOOR DRUGSLAB (SPUITEN EN SLIKKEN/BNNVA

Berichtdoor Perry » do maart 14, 2019 11:07 pm

Klopt, ik ben ook weer eens ongezond veel alcohol naar binnen aan het gieten. :kleuter:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: OPROEP INTERVIEW:VOOR DRUGSLAB (SPUITEN EN SLIKKEN/BNNVA

Berichtdoor Perry » vr maart 15, 2019 4:07 pm

Doet Gele dat? klinkt meer als jou tijdens een familie uitje
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner