Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

pep tijdens werk

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

pep tijdens werk

Berichtdoor speedworks » za mei 10, 2014 9:50 am

Hallo allemaal

Ik ben al jaren zelfstandig ondernemer en het loopt allemaal prima. de laatste jaren heb ik alleen wel een slechte gewoonte gecreeerd. het begon als een experiment en nu is het een gewoonte.

op de dagen dat het druk is, meestal 3 x per week, neem ik een heel klein beetje pep in een bommetje om lekker geconcentreerd te kunnen werken. ik neem het smorgens in en het is ongeveer een lijntje van 1 mm dik en 4 cm lang. De rest van de dag neem ik niet meer. Ik eet er bewust gezond bij. wel rook ik die dagen veel en ga vrij laat slapen, vaak met behulp van een lorazepam.

ik wil deze gewoonte niet zomaar opgeven aangezien t voor mij geld opleverd. als ik het een x niet doe dan heb ik ook totaal geen zin om te werken.

mijn vraag is, ben ik nu verslaafd? ik moet er niet aan denken om het te laten. die 3 dagen zijn altijd super productieve dagen zowel op werk als in huis. de andere dagen sport ik intensief en let ik op mijn voeding en slaap veel. hoe gevaarlijk is dit en hoe slecht?
speedworks
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za mei 10, 2014 9:43 am

Re: pep tijdens werk

Berichtdoor speedworks » za mei 10, 2014 9:59 am

ik ben trouwens wel verslavingsgevoelig, pas een alcoholprobleem overwonnen en vroeger een wiet en partydrugs probleempje gehad. ik merk ook dat ik uitkijk naar het gebruiken ervan. de dagen dat ik het niet doe moet ik mezelf echt pushen om mijn verplichtingen na te komen en actief te zijn.
speedworks
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za mei 10, 2014 9:43 am

Re: pep tijdens werk