Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Nee dit is niet permanent
Amvitamientje schreef:Nee dit is niet permanent, het had wel soepeler gegaan als je als informatie had ingewonnen bij de uitschrijver van het medicijn. Die had je dan laten afbouwen waardoor er minder ontwenningsverschijnselen had gekregen.
Propeer eens melatonine, dat is een slaaphormoon. DIt zorgt er voor dat je dag/nachtritme weer normaal wordt. Alleen als je ze koopt moet je niet die rommel halen waar 0,00001 mg in zit, maar je moet even zoeken naar minimaal 2 mg. Het effect werkt niet gelijk, het is ook geen wondermiddel. Maar het kan je wel helpen bij jouw probleem!
Succes!
Chamey schreef:oja, ik vergeet een middel.
vanaf dag 1 slik ik tegen de depressie, ook twee maal daags Wellbutrin. Laatste dosering Wellbutrin XR 150mg, om 17:00 uur, of soms iets later. Kan een anti depressiva voor Insomnia zorgen? want het leek mij sterk dat dit door het ontwennen komt van de Methylfenidaat en Dexamfetamine. Want ik had ook geen slaapproblemen als ik af en toe, 10 dagen stopten met Zmethyl en Dex. Als het ontwenning zou zijn, had dat dan niet meteen tijdens een ingelaste pauze moeten opkomen?
sorry dat ik jullie verveel, maar bij mn huisarts kom ik niet vee verder namelijk.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Chamey schreef:oja, ik vergeet een middel.
vanaf dag 1 slik ik tegen de depressie, ook twee maal daags Wellbutrin. Laatste dosering Wellbutrin XR 150mg, om 17:00 uur, of soms iets later. Kan een anti depressiva voor Insomnia zorgen? want het leek mij sterk dat dit door het ontwennen komt van de Methylfenidaat en Dexamfetamine. Want ik had ook geen slaapproblemen als ik af en toe, 10 dagen stopten met Zmethyl en Dex. Als het ontwenning zou zijn, had dat dan niet meteen tijdens een ingelaste pauze moeten opkomen?
sorry dat ik jullie verveel, maar bij mn huisarts kom ik niet vee verder namelijk.
Waarom slik je Wellbutrin twee keer per dag? Overleg met je arts of 1 keer per dag innemen een optie is, het werkt immers 21 uur lang. Heb het middel zelf ook geslikt, door extreme (levensbedreigende) bijwerkingen mee gestopt.
Chamey schreef:Mijn psych adviseerde dit. " maar niet vaker dan twee keer per dag" zo vertelde hij nog. Behandeling is daar gestopt en huisarts schreef het gewoon over.
Chamey schreef:Ja, dat blijft je wel bij, denk ik.
Ik ben blij dat het met die Bupropion te maken had. Want asn die Dex en Methyl, kon t niet liggen. Dan had ik ook issues moeten hebben als ik 10 dagen pauzeerde.
Gelukkig overal van af en geen cravings meer. Toch blijf ik het me afvragen. Als het geen uitgeputte dopamine voorraad was,( zoals werd betwijfeld hier) waar kwam dan steeds die extreme depressie vandaan, als ik 20mg Methylfenidaat nam. Terwijl ik ruim 3 jaar lang, iedere dag wel meer dan 80-100 mg slikte.
Wat denk jij? Was zo vreselijk dat ik echt zelfmoord gedachten had. Zat huilend op bed in afzondering omdat alles teveel was. Ik wist dat het door de pillen kwam, dus kon ik steeds tegen mezelf zeggen, dat het een chemisch misbalans is in mijn hoofd en dat het beter zal worden. Dat scheelt wel.
Maar als t niet de Dopamine was, wat dan wel? Alleen downregulatie krijg je geen depressie van, toch?
Dr_Jekyll schreef:
Guanfacine en Clonidine leiden tot minder impulsiviteit, (vocale) uitbarstingen en hyperactiviteit, maar zijn niet geschikt om de aandacht te bevorderen, tenzij [b]gecombineerd met een kleine dosis methylfenidaat
Amvitamientje schreef:Dr_Jekyll schreef:
Guanfacine en Clonidine leiden tot minder impulsiviteit, (vocale) uitbarstingen en hyperactiviteit, maar zijn niet geschikt om de aandacht te bevorderen, tenzij [b]gecombineerd met een kleine dosis methylfenidaat
Bij de combinatie Clonidine en methylfenidaat zijn extreme bijwerkingen waargenomen, waaronder de dood!
Amvitamientje schreef:Bij de combinatie Clonidine en methylfenidaat zijn extreme bijwerkingen waargenomen, waaronder de dood!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten