Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Slot met timer

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Slot met timer

Berichtdoor Eko » ma dec 17, 2018 12:14 am

Ik heb mijn gebruik al flink teruggeschroefd, maar als ik iets koop, dan ga ik bingen, ook al weet ik dat ik het op't eind zelfs amper voel, het moet op. :snort: :snort: :mad:
Nu heb ik dit besteld:
https://www.thekitchensafe.com

Een soort tupperware doos met een time lock die tot 10 dagen gaat, genoeg om over de initiële drang om te bingen te komen.

Ik denk dat anderen dit misschien ook kunnen gebruiken, daarom dat ik er een post van maak.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Slot met timer

Berichtdoor verneukeratief » ma dec 17, 2018 1:15 am

Thx eko, ik had nog een verlanglijstje voor Kerst in te vullen.

Ot: Werkt een dergelijk apparaat volgens eenzelfde principe als zo een penisslot die u behoedt voor trekken zonder toestemming van uw Meester?
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Slot met timer

Berichtdoor Gaia » ma dec 17, 2018 1:01 pm

Ik heb alleen moeite te matigen met eten. Wat mij enorm helpt om dat onder controle te houden is een trip met LSA zaden.
Avatar gebruiker
Gaia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: ma nov 19, 2018 10:54 pm

Re: Slot met timer

Berichtdoor verneukeratief » ma dec 17, 2018 7:50 pm

Gaia schreef:Ik heb alleen moeite te matigen met eten. Wat mij enorm helpt om dat onder controle te houden is een trip met LSA zaden.

Goede tip Gaia en op het lijf geschreven. Van een beetje zaad is ons eko nooit vies geweest.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Slot met timer

Berichtdoor MrMDMA » wo dec 26, 2018 4:21 pm

Mooi apparaat, indien je jezelf voor de gek kunt houden. Ik weet van mezelf dat het apparaat niet heel zou blijven. De rare bochten die ik mezelf al heb ingewrongen om toch nog een beetje werkzame stof binnen te krijgen spreken boekdelen (oppervlakken waar amfetamine op gedroogd is afschrapen, korrels die gevallen zouden kunnen zijn op de vloer afzoeken, de hele lege sealtjes/zakjes voorraad toch nog een keer uitwassen in water).
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Slot met timer

Berichtdoor Jmths » do dec 27, 2018 8:50 pm

Nafta en aceton werken goed om plastic te laten smelten. :P
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Slot met timer

Berichtdoor Vinnie » di jan 22, 2019 9:20 pm

moet je het telefoon nummer van je dealer er ook in doen anders heeft t alsnog geen zin :wave:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Slot met timer

Berichtdoor Kikkerr » di jan 22, 2019 11:37 pm

Eko ik ga je fisten in je je nieuwe woonst wanneer waren we welkom
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Slot met timer

Berichtdoor Eko » za jan 26, 2019 12:47 am

Kikkerr schreef:Eko ik ga je fisten in je je nieuwe woonst wanneer waren we welkom

De verkoop is nog bezig, zal waarschijnlijk maart/april zijn voor ik de sleutel heb, en dan nog vanalles in doen, dus zal zomer/herfst zijn voor ik kan denken aan feestjes geven.
En ik heb heel weinig anale seks, dus dat fisten, daar vrees ik voor, ga ik te strak voor zijn.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda


Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner