Poseidon schreef:Slik wel benzo's enhet betere pijnstilwerk als smarties. Wil er best over komen vertellen. Wel met stemvervormer en van die bewegende blokjes voor mijn ogen natuurlijk.
Poseidon schreef:Slik wel benzo's en het betere pijnstilwerk als smarties. Wil er best over komen vertellen. Wel met stemvervormer en van die bewegende blokjes voor mijn ogen natuurlijk.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Poseidon schreef:Duiken we lekker benzodrunk de studio in Frog
Saikedellik schreef:Ik ben verslaafd aan insuline. Gebruik het gemiddeld 4, maar soms wel 5x per dag. Zou geen dag zonder kunnen, MENSEN KIJK UIT, insuline is verslavender dan men denkt!
Spuit het ook nog, alleen dan kan het effect mijn verslaving nog voeden...
Jamess schreef:Saikedellik schreef:Ik ben verslaafd aan insuline. Gebruik het gemiddeld 4, maar soms wel 5x per dag. Zou geen dag zonder kunnen, MENSEN KIJK UIT, insuline is verslavender dan men denkt!
Spuit het ook nog, alleen dan kan het effect mijn verslaving nog voeden...
....?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Hopelijk krijg ik haar een weekendje als beloning.Dreuge schreef:spuiten en slikken, die commerciele flikkers, vragen wel erg veel op dit forum. maar wat geven ze terug???
Poseidon schreef:Hopelijk krijg ik haar een weekendje als beloning.Dreuge schreef:spuiten en slikken, die commerciele flikkers, vragen wel erg veel op dit forum. maar wat geven ze terug???En als Ivo zijn deel wil, dan is 1 dag ook wel voldoende.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten