FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
deadnet schreef:Ok Ik had woensdag die intake,het was nog vreemder als de vorige keer.Ik kan alleen maar teleurstelling voelen.Ik ga niet de hele intake reproduceren,ik pak even de kern en de sfeer.
De sfeer was ronduit vijandig naar mij toe,t ging er niet in dat ik geen strafblad heb (als ik geen geld had,zat ik de afkick uit tot er weer poen was).okee dat kan ik hebben.ze zijn argwanend omdat het gros van de verslaafden zn moeder zou verkopen voor n fix,Oh en dr zat deze keer n arts bij(goeie vent).nou dr, werd n tijdje stellingen over en weer geponeerd,toen kreeg ik al n moedeloos gevoel,er werd alleen naar het hier en nu gekeken.Niet naar oorzaken. ik bedoel het is niet zo dat je op n ochtend wakker wordt en denkt "ik ga vandaag eens fijn verslaafd raken".Maar ik geloof dat de meesten van jullie die nuance zien of ervaren hebben,De zogenaamde pro,s niet...Doordat ik nu aphoteek dex gebruik en geen straat speed meer,werd 'hou je vast' er gezegt dat ik mn psychiater zo gemanipuleerd had ,dat hij mn dealer is....fuck het was afg woensdag en na 3 dagen wordt ik er nog woest van,Toen hij mij leerde kennen,zat ik al n tijd op n gesloten afdeling,dakloos enz enz.Nu 12 jaar later ewoon ik op mezelf plan mn toekomst enz enz.Dat heb ik niet alleen gered.
I rest my case
Deadnet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten