ge0ks schreef:Hoppa 6 maand clean van die G.. in het begin wel moeilijk gehad.. Maar uiteindelijk ben ik best blij dat ik er vanaf ben
Goed gedaan man!
Nu nog volhouden
ge0ks schreef:Hoppa 6 maand clean van die G.. in het begin wel moeilijk gehad.. Maar uiteindelijk ben ik best blij dat ik er vanaf ben
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
In de kliniek vinden ze overigens wel dat ik gefaald heb omdat ik nog steeds dagelijks een blowtje rook, in het weekend wat amph neem en occasioneel een benzotje en een biertje erbij.. Maarja.. Valt ondertussen goed te combineren met het vrijwilligerswerk dat ik doe.. Mijn grootste valkuil zou het internet zijn om er terug mee te beginnen. Maar dan nog, been there done that en viel al slaap/g wandelend uit men raam van het 1ste verdiep.. Lesje geleerd.prototype schreef:ge0ks schreef:Hoppa 6 maand clean van die G.. in het begin wel moeilijk gehad.. Maar uiteindelijk ben ik best blij dat ik er vanaf ben
Goed gedaan man!
Nu nog volhouden
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
ge0ks schreef:Wat ook wel een risico zou inhouden is als ik met mensen omga die niet van mijn G verleden afweten en me een dopje aanbieden..
ge0ks schreef:In de kliniek vinden ze overigens wel dat ik gefaald heb omdat ik nog steeds dagelijks een blowtje rook, in het weekend wat amph neem en occasioneel een benzotje en een biertje erbij.. Maarja.. Valt ondertussen goed te combineren met het vrijwilligerswerk dat ik doe.. Mijn grootste valkuil zou het internet zijn om er terug mee te beginnen. Maar dan nog, been there done that en viel al slaap/g wandelend uit men raam van het 1ste verdiep.. Lesje geleerd.prototype schreef:ge0ks schreef:Hoppa 6 maand clean van die G.. in het begin wel moeilijk gehad.. Maar uiteindelijk ben ik best blij dat ik er vanaf ben
Goed gedaan man!
Nu nog volhouden
Prachtige drugs als je er mee om kan gaan, de hell als je geen controle hebt over jezelf
Wat ook wel een risico zou inhouden is als ik met mensen omga die niet van mijn G verleden afweten en me een dopje aanbieden..
Klimtox schreef:1 dopje G kan ook niet zo heel veel kwaad geloof ik. Dat zegt JG tenminste altijd
ge0ks schreef:In de kliniek vinden ze overigens wel dat ik gefaald heb omdat ik nog steeds dagelijks een blowtje rook, in het weekend wat amph neem en occasioneel een benzotje en een biertje erbij.. Maarja.. Valt ondertussen goed te combineren met het vrijwilligerswerk dat ik doe.. Mijn grootste valkuil zou het internet zijn om er terug mee te beginnen. Maar dan nog, been there done that en viel al slaap/g wandelend uit men raam van het 1ste verdiep.. Lesje geleerd.prototype schreef:ge0ks schreef:Hoppa 6 maand clean van die G.. in het begin wel moeilijk gehad.. Maar uiteindelijk ben ik best blij dat ik er vanaf ben
Goed gedaan man!
Nu nog volhouden
Prachtige drugs als je er mee om kan gaan, de hell als je geen controle hebt over jezelf
Wat ook wel een risico zou inhouden is als ik met mensen omga die niet van mijn G verleden afweten en me een dopje aanbieden..
kittylover schreef:Is het niet zo dat als je eens vertrokken bent met het ene,en vervolgens daar bent van afgekickt,je simpelweg stillaan aan iets anders begint,komnu,er is inmiddels zoveel om aan verslaafd te zijn,eten trouwens ook,suiker,.....ik denk dat het echt iets diep van binnen in onszelfer ligt!! Hebben wij niet allemaal een beetje meer liefde nodig???We zoeken het allemaal buiten onzelf,dat high zijn,maar liefde is het echte high zijn!!
kittylover schreef:test
Spossie schreef:huur een paar goede films
Gonzo schreef:...
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Sjaak101 schreef:je ghb verslaving komt vroeg of laat zeker terug.
Exceptional schreef:Sjaak101 schreef:je ghb verslaving komt vroeg of laat zeker terug.
Ik vind van niet.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:Exceptional schreef:Sjaak101 schreef:je ghb verslaving komt vroeg of laat zeker terug.
Ik vind van niet.
De tijd zal het leren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten