Hallo,
Ik ben nieuw hier op drugsforum.info, wat een heerlijke website. Zo informatief en je kunt ook andersmans ervaringen lezen. Really nice.
Ik ben een half jaar geleden begonnen met tramadol druppels in te nemen voor het heerlijke warme en gelukzalige gevoel dat je ervan kreeg maar voor ik het goed en wel besefte was ik er aan verslaafd. Op een bepaalde moment zat ik zelf aan 400 mg per dag. Na heftige ruzies met men vriendin en emotioneel dat ik er van werd en een valse gevoel van geluk dat ik ervan kreeg vond ik dat het tijd was om af te bouwen. Dit is me aardig gelukt tot ik aan 50 mg per dag zat en waar ik nu de voorbije 5 weken op blijf hangen.
Ik heb al geprobeerd om te stoppen maar dan ga ik rechtsreeks cold turkey wat totaal niet aangenaam is en om één of ander reden (Psychologisch waarschijnlijk) krijg ik mijn dosering maar niet naar beneden.
Mijn vraag is, voor de mensen die ervaring hiermee hebben. Zou het lukken om gewoon te stoppen en in de plaats elke late namiddag 2 glazen rode wijn te drinken om de afkicksverschijnselen wat te onderdrukken en na een week gewoon te stoppen met drinken of is dit de meest idiote vraag dat ik stel en zou ik de afkick nog altijd even hard voelen.
Alvast bedankt voor de antwoorden wat ze ook mogen zijn.