Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vallen en opstaan

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor snuifduif » do aug 06, 2015 5:50 am

Nice, welk onderdeel van de landmacht overweeg je
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor Frog » do aug 06, 2015 8:58 am

:hulde: :blowkiss:
Ben blij dat het steeds een stukje beter met je gaat, het zal zwaar blijven, maar ik denk velen met mij, en inmiddels jijzelf ook hebben er vertrouwen in dat het vanaf nu af aan bergopwaarts gaat met je, zoals je zelf al zegt met ballen en opstaan. de periodes tussen het vallen zullen echter steeds korter worden zodat je gestaag kan werken aan meer stabiliteit.

Maar goed dat weet je zelf ook wel allemaal, t'is meer om je een hart onder de riem te steken dat ik dit typ ^_^

De brains heb je, daar kan niemand om heen, en zeker jij zelf niet, jij weet wat je in je mars hebt, en ik hoop van harte voor jouw en je naaste dat je zin in het leven toeneemt en de cravings en drugs af.
Veel sterkte en succes.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor Miss E » do aug 06, 2015 12:16 pm

Goed om te lezen dat het steeds beter met je gaat! :)

Veel succes met het trainen voor de landmacht, dat gaat vast goed komen.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor Fristiboi7 » do aug 06, 2015 7:53 pm

Druks schreef:
Miss E schreef:Goed om te lezen dat het steeds beter met je gaat! :)

Veel succes met het trainen voor de landmacht, dat gaat vast goed komen.
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor Maus » do aug 06, 2015 8:06 pm

Mooi en eerlijk geschreven persoonlijk verslag van je opname en weg omhoog naar het normale leven. Fijn om te horen dat het goed met je gaat! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor verneukeratief » do aug 06, 2015 9:02 pm

Bedankt voor het delen Chrysoar !

Jij hebt wel iets in je mars ! Durft (misschien iets te ?) zelfkrititisch/bescheiden/onzeker te zijn. Dat is voor weinigen op jouw leeftijd weggelegd. Verwar dit niet met jezelf omlaag halen, dat is nergens voor nodig. Nee, jij komt er wel. Over dat leger hebben we het nog eens want een leger is altijd geler. Weet niet of dat nou de juiste keuze voor je is. Het is wel hard daar enzo, vaar je eigen kompas :)
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor Dopaminded » vr aug 07, 2015 12:35 am

Chrysaor schreef:Ik kon letterlijk niets denken zonder dat daar het negatief bij kwam kijken,
en dat was best lastig. Veel later werd me pas duidelijk dat je op zo'n
moment gewoon moet stoppen met denken. Weer wat geleerd.

En moeilijke, maar duurzame, les voor piekerhoofden als de onze! :)

Chrysaor schreef:Ik verontschuldigde me voor alles, tot een Pakistaanse stoner het zat
was. Ik moest van hem noteren waarom ik mijn excuses aanbood en achteraf
bepalen of het terecht was geweest om zo het patroon te doorbreken. Tot mijn
verbazing hielp het.

Ik denk dat ik volledig mee ben in wat je hier wilde uitdrukken, dus mijn opkomende vraag (met hopelijk een duidelijke, positieve 'ja' als antwoord) :
heeft hij je op dit groeivlak uiteindelijk die ene noodzakelijke boost kunnen geven?
If so, he sounds like a saving angel in times of need!
Hold on to that one tight bro. It's a scarce and far too often unacknowledged, yet still all too valuable, life lesson! :hulde:

chrysaor schreef:Afscheid nemen kon ik nooit, maar ik denk dat je overal waar je gaat je
voetafdruk achterlaat dus feitelijk hoeft dat ook niet omdat dat deel van jou de plek nooit verlaat

Bro, you have such an incredibly positive vibe, never let go of that!! ;) :)

Net zoals Gele Banaan hierboven, hoop ik dat je je eigen kompas zult volgen in de toekomst :)
Indien het inderdaad de infanterie van het leger is, go for it with all your heart and soul!

Jij gaat het maken hoor.
Hell, jij hebt het al gemaakt in mijn ogen!
You're an inspiration to all of us :hulde:
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor Frog » vr aug 07, 2015 6:29 am

Chrysaor schreef:
Frog schreef::hulde: :blowkiss:
Ben blij dat het steeds een stukje beter met je gaat, het zal zwaar blijven, maar ik denk velen met mij, en inmiddels jijzelf ook hebben er vertrouwen in dat het vanaf nu af aan bergopwaarts gaat met je, zoals je zelf al zegt met ballen en opstaan. de periodes tussen het vallen zullen echter steeds korter worden zodat je gestaag kan werken aan meer stabiliteit.

Maar goed dat weet je zelf ook wel allemaal, t'is meer om je een hart onder de riem te steken dat ik dit typ ^_^

De brains heb je, daar kan niemand om heen, en zeker jij zelf niet, jij weet wat je in je mars hebt, en ik hoop van harte voor jouw en je naaste dat je zin in het leven toeneemt en de cravings en drugs af.
Veel sterkte en succes.

Frog, ik ben je zeer dankbaar voor het delen van je ervaring over de mail toen, die getuigde van vertrouwen op twee manieren. Die mail heeft me geholpen dingen in perspectief te krijgen en om op tijd hulp te zoeken. Ik merk wel dat de zigzaggende grafiek hier en daar langzamerhand wat minder scherpe kantjes krijgt maar het blijft vechten, eerlijk gezegd zou ik het ook niet anders willen.
Hoe gaat het nu met jou en met vosje?

geen dank voor die mails hoor, ben blij dat ik kon helpen.
Met mij en vos gaat het redelijk, tenminste als ik voor mijzelf spreek.
best vervelend jaar 2015 voor mij in velen opzichten, maar goed heb nu even weekje helemaal geen verplichtingen gehad ( vakantie) en heb nog tot maandag, later in het jaar kan ik nog wel 1 of 2 weken nemen, was er wel toe.
maar goed het jaar is nog iet om ,maar staan veranderingen aan te komen, -zal er hier niet over uitweiden- en dat geeft stress ( rationeel ergens weet ik ook dat het eventueel nieuwe kansen kan bieden) ik probeer kalm te blijven.
Heb dit jaar tot nu toe iets te veel benzo's en soms dex/4-fa gepakt, maar heb er niet echt spijt van, het zal echter mijn gezondheid niet te goeden komen.
Dus dat ga ik maar is beetje terugschroeven en ja proberen iets meer te aken van het resterende deel van 2015.
klinkt misschien wat zwaar, echter denk ik dat ik met wat hulp en het feit dat ik bij mezelf de rem erop ga gooien (hopenlijk) alle andere zaken ook wel weer wat beter gaan lopen.
De zomer vordert ook al flink, en hoewel ik het weer best wel kan waarderen, zijn mijn slechte periodes bijna altijd somers.
Ik kijk erg uit naar boeken lezen terwijl het buiten lekker guur is :love:
nogmaals niks wat niet te overzien valt.
Vos en ik zijn nog bij elkaar (wonen wel apart) maar zien elkaar veel.

Over Vos zijn gemoedstoestand kan ik niet te veel zeggen, dat kan je-mocht je interesse hebben- beste even zelf aan hem vragen.

gr Frog :love:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor snuifduif » vr aug 07, 2015 6:32 pm

Chrysaor schreef:Halve dingen doe ik niet dus ik heb besloten mijn studie niet af te maken

:#:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor Perry » vr aug 07, 2015 6:44 pm

Erg mooi geschreven, je tekst weerspiegelt de ervaren emoties als geen ander dat kan schrijven. Erg sterk hoe je hebt geknokt tijdens (hopelijk) de zwaarste strijd in je leven! Keep it up en begin weer met leven. :hulde:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor Einstein » zo aug 09, 2015 11:04 pm

:hulde:
Heel veel succes ermee man. Je hebt het al ver gebracht, gebruik diezelfde kracht om het nog verder te schoppen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor Einstein » do aug 13, 2015 12:44 am

Chrysaor schreef:met frisse moed

Mooi zo :) Laat je niet uit het veld slaan. Je lijkt een groot vermogen tot zelfanalyse te hebben, dat is een goed voordeel.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor Prototype » do aug 13, 2015 8:49 am

Risen from the ashes. :hulde:
Succes met trainen voor de landmacht, je komt er wel met deze instelling.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor Knabbel » vr aug 14, 2015 5:56 am

Knap dat je de draad gewoon weer hebt opgepakt Chrys. Jij komt er wel! :blowkiss:
''hou je bek ik moet ook herstellen van je kanker knabbelkut stinkhoer'' ~ Frissa

Avatar gebruiker
Knabbel
Aspergeplukker
Donateur
Offline
 
Posts: 582
Geregistreerd: vr feb 28, 2014 4:28 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner