Druks schreef:Miss E schreef:Goed om te lezen dat het steeds beter met je gaat!
Veel succes met het trainen voor de landmacht, dat gaat vast goed komen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Chrysaor schreef:Ik kon letterlijk niets denken zonder dat daar het negatief bij kwam kijken,
en dat was best lastig. Veel later werd me pas duidelijk dat je op zo'n
moment gewoon moet stoppen met denken. Weer wat geleerd.
Chrysaor schreef:Ik verontschuldigde me voor alles, tot een Pakistaanse stoner het zat
was. Ik moest van hem noteren waarom ik mijn excuses aanbood en achteraf
bepalen of het terecht was geweest om zo het patroon te doorbreken. Tot mijn
verbazing hielp het.
chrysaor schreef:Afscheid nemen kon ik nooit, maar ik denk dat je overal waar je gaat je
voetafdruk achterlaat dus feitelijk hoeft dat ook niet omdat dat deel van jou de plek nooit verlaat
Chrysaor schreef:Frog schreef::hulde:
Ben blij dat het steeds een stukje beter met je gaat, het zal zwaar blijven, maar ik denk velen met mij, en inmiddels jijzelf ook hebben er vertrouwen in dat het vanaf nu af aan bergopwaarts gaat met je, zoals je zelf al zegt met ballen en opstaan. de periodes tussen het vallen zullen echter steeds korter worden zodat je gestaag kan werken aan meer stabiliteit.
Maar goed dat weet je zelf ook wel allemaal, t'is meer om je een hart onder de riem te steken dat ik dit typ ^_^
De brains heb je, daar kan niemand om heen, en zeker jij zelf niet, jij weet wat je in je mars hebt, en ik hoop van harte voor jouw en je naaste dat je zin in het leven toeneemt en de cravings en drugs af.
Veel sterkte en succes.
Frog, ik ben je zeer dankbaar voor het delen van je ervaring over de mail toen, die getuigde van vertrouwen op twee manieren. Die mail heeft me geholpen dingen in perspectief te krijgen en om op tijd hulp te zoeken. Ik merk wel dat de zigzaggende grafiek hier en daar langzamerhand wat minder scherpe kantjes krijgt maar het blijft vechten, eerlijk gezegd zou ik het ook niet anders willen.
Hoe gaat het nu met jou en met vosje?
Chrysaor schreef:Halve dingen doe ik niet dus ik heb besloten mijn studie niet af te maken
Chrysaor schreef:met frisse moed
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten