Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vallen en opstaan

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Vallen en opstaan

Berichtdoor Chrysopath » do aug 06, 2015 5:39 am

13 maart 2015 ben ik zoals jullie misschien nog weten opgenomen in de afkickkliniek. Nu ben ik weer sinds bijna 3 maanden thuis.

Daar kwam ik mezelf ongewild tegen. Eenmaal thuis moet het onderzoek dagelijks nieuw leven in worden geblazen.

Ik kwam binnen na een week wier fundament onder het mom van afscheid bestond uit coke, pep, mdma, heroïne, benzo's en de bijbehorende gebrekkige nachtrust, dus het was alsof ik door beslagen glas met scherpe randjes keek. Ik herinner me vooral Loes, de hartelijke Moeder der Verslaafden die zich onvoorwaardelijk over ons ontfermde. Die praatte met ons, leidde de nieuwkomers rond, waste ons beddengoed en bereide het eten voor.
Ik voelde me een beetje versleten en niet bijzonder sociaal vaardig dus begaf ik me naar mijn kamer. Het onwennige verdween bijna meteen nadat ik mijn bed had opgemaakt en werd slechts aangewakkerd door voetstappen op de gang. Mijn hoofd liep over van slecht bewaarde waarheden en trillende, flitsende, klikkende, dreunende indrukken van buitenaf die allen op unieke wijze vervormd aankwamen. De eenzaamheid werd rust. Wat was het fijn om alleen te zijn. Ik zonderde me dankbaar af.
Op te tweede dag kwam er een man van rond de veertig binnen. In zijn blik had het theater des levens duisternis achtergelaten. Hij keek naar mijn voeten. Legerkisten anno 1993. Later vertelde hij me dat hij die had gedragen in de Bosnische oorlog. Een keer, toen de realiteit me even te veel werd en ik op het randje van een psychose het bos in was gerend kwam hij me achterna om me eraan te helpen herinneren dat ik die kisten aan had en dus diende overeind te blijven. In zijn doeltreffende eenvoud was dit het beste advies dat ik ooit heb gehad. Voor het eerst in maanden, misschien jaren, wilde ik iets doen met mijn leven: overleven. Dag twee schreef ik: terug naar het essentiële zijn
De medicatie werd geleidelijk afgebouwd met Valium. Na een paar dagen sliep ik weer een beetje en na enkele weken droomde ik weer: een kasteelmuur die steen voor steen uiteenviel onder het gewicht van stukken uit een levendig verleden zoals ik me dat langzaam weer begon te herinneren. Ik probeerde de gaten met mijn handen te dichten maar er was geen beginnen aan. Op een gegeven moment wist ik niets zeker meer. Tegenover alles stond een tegengestelde, relativerende of ontkrachtende waarheid van gelijke grootte, als het ware Newton's derde wet maar dan met gedachten. Ik kon letterlijk niets denken zonder dat daar het negatief bij kwam kijken, en dat was best lastig. Veel later werd me pas duidelijk dat je op zo'n moment gewoon moet stoppen met denken. Weer wat geleerd.
Dag 3: Discipline kweken en lijden alleen aanvaarden indien strikt noodzakelijk. Ik maakte mijn eerste checklists en had soms een vleugje trots als ze compleet waren. Een vreemde gewaarwording die ook schaamte opriep, want van mezelf mocht ik helemaal niet van kleine dingen genieten. Ik was bang anderen te storen dan wel te belemmeren in hun beweegruimte omdat ik mezelf nog steeds geen volledig bestaansrecht gun. Hoewel ik soms de interactie wilde aangaan snapte ik nog niet zo goed hoe dat moest. Ik verontschuldigde me voor alles, tot een Pakistaanse stoner het zat was. Ik moest van hem noteren waarom ik mijn excuses aanbood en achteraf bepalen of het terecht was geweest om zo het patroon te doorbreken. Tot mijn verbazing hielp het.
De hoeveelheid Valium begon vervelend laag te worden. Een paar keer smokkelde ik de dexamfetamine naar mijn kamer om een dermate wakkere indruk te wekken dat de nachtdienst me aan wat complementaire Valium hielp, tot ze begonnen te weigeren en ik 's nachts klaarwakker op bed zat. Wederom lesje geleerd.
Ik ging schrijven in raadselachtige gedichten: Why tell the truth if you can lie, I keep my distance their resistance says there's two of you combined, you'll find your mind to reconcile when time stands to say goodbye.
Kort daarna kwam er hier en daar en norm of waarde om de hoek. Ik gaf om dingen, nieuwsgierig doch voorzichtig. Ik werd weer een mens van vlees en bloed, tastbaar en bestaand. Helaas besloot ik toen zelfstandig traumaverwerkingstherapie uit te voeren zonder begeleiding, maar na een weekje antipsychotica ging het wel weer. Nu was er ook weer netjes één werkelijkheid, en dat was een stuk makkelijker te overzien en bovendien donder je in een lekker ouderwets droomloze slaap van dat spul.
De therapiesessies begonnen eindelijk nuttig te klinken, maar helaas raakte de rest van mijn groep juist minder gedemotiveerd en dat had een slap aftreksel van de inhoud tot gevolg. Niks aan te doen.
Een gevangenheid bekroop me toen ik steeds meer begon te realiseren dat er een nieuw leven moest komen, geschapen in de drugskrater van enkele jaren obsessie. Dat ik ècht afscheid moest nemen van iets waarvan de aantrekkingskracht onderhand was versmolten met mijn identiteit. Met veel mensen daar kon ik inmiddels goed overweg. De eersten vertrokken en dat deed me eraan denken dat dat ook voor ons overigen ooit de bedoeling was. De toekomst lag op de loer. Afscheid nemen kon ik nooit, maar ik denk dat je overal waar je gaat je voetafdruk achterlaat dus feitelijk hoeft dat ook niet omdat dat deel van jou de plek nooit verlaat. In twee maanden tijd was deze plek meer een thuis geworden dan dat mijn eigen huis dat was en ik voelde er weinig voor om weg te gaan, maar het moest.
Eenmaal thuis ben ik enthousiast gaan sporten om de dagen te vullen en te trainen voor mijn nieuwe ambitie: de landmacht. Een actief en nuttig leven mag ik leiden, zoals ik het de wereld verschuldigd ben. Een poging om niet tevergeefs te sterven, want ik heb geluk dat ik leef.
Wel droom ik nog met enige regelmaat over cocaïne en kwijlt het Pavlov-hondje in me wanneer het namen van benzo's hoort, maar dat zal wel tijd nodig hebben.
Laatst bijgewerkt door Chrysopath op do aug 06, 2015 5:58 am, in totaal 2 keer bewerkt.
Zij zien in de aarde een oneindige bron van kaas en botten.
Chrysopath
Always say less than necessary
Badass Junkie

Re: Vallen en opstaan

Berichtdoor snuifduif » do aug 06, 2015 5:50 am

Nice, welk onderdeel van de landmacht overweeg je
snuifduif
Lulhannes deluxe
DF Addict

Berichtdoor Chrysopath » do aug 06, 2015 5:53 am

Pantser infanterie :)
Chrysopath
Badass Junkie

Berichtdoor Frog » do aug 06, 2015 8:58 am

:hulde: :blowkiss:
Ben blij dat het steeds een stukje beter met je gaat, het zal zwaar blijven, maar ik denk velen met mij, en inmiddels jijzelf ook hebben er vertrouwen in dat het vanaf nu af aan bergopwaarts gaat met je, zoals je zelf al zegt met ballen en opstaan. de periodes tussen het vallen zullen echter steeds korter worden zodat je gestaag kan werken aan meer stabiliteit.

Maar goed dat weet je zelf ook wel allemaal, t'is meer om je een hart onder de riem te steken dat ik dit typ ^_^

De brains heb je, daar kan niemand om heen, en zeker jij zelf niet, jij weet wat je in je mars hebt, en ik hoop van harte voor jouw en je naaste dat je zin in het leven toeneemt en de cravings en drugs af.
Veel sterkte en succes.
Frog
Badass Junkie
Verbannen

Berichtdoor Miss E » do aug 06, 2015 12:16 pm

Goed om te lezen dat het steeds beter met je gaat! :)

Veel succes met het trainen voor de landmacht, dat gaat vast goed komen.
Miss E
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Druks » do aug 06, 2015 12:50 pm

Miss E schreef:Goed om te lezen dat het steeds beter met je gaat! :)

Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Chrysopath » do aug 06, 2015 5:43 pm

Frog schreef::hulde: :blowkiss:
Ben blij dat het steeds een stukje beter met je gaat, het zal zwaar blijven, maar ik denk velen met mij, en inmiddels jijzelf ook hebben er vertrouwen in dat het vanaf nu af aan bergopwaarts gaat met je, zoals je zelf al zegt met ballen en opstaan. de periodes tussen het vallen zullen echter steeds korter worden zodat je gestaag kan werken aan meer stabiliteit.

Maar goed dat weet je zelf ook wel allemaal, t'is meer om je een hart onder de riem te steken dat ik dit typ ^_^

De brains heb je, daar kan niemand om heen, en zeker jij zelf niet, jij weet wat je in je mars hebt, en ik hoop van harte voor jouw en je naaste dat je zin in het leven toeneemt en de cravings en drugs af.
Veel sterkte en succes.

Frog, ik ben je zeer dankbaar voor het delen van je ervaring over de mail toen, die getuigde van vertrouwen op twee manieren. Die mail heeft me geholpen dingen in perspectief te krijgen en om op tijd hulp te zoeken. Ik merk wel dat de zigzaggende grafiek hier en daar langzamerhand wat minder scherpe kantjes krijgt maar het blijft vechten, eerlijk gezegd zou ik het ook niet anders willen.
Hoe gaat het nu met jou en met vosje?
Chrysopath
Badass Junkie

Berichtdoor Fristiboi7 » do aug 06, 2015 7:53 pm

Druks schreef:

Fristiboi7
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Maus » do aug 06, 2015 8:06 pm

Mooi en eerlijk geschreven persoonlijk verslag van je opname en weg omhoog naar het normale leven. Fijn om te horen dat het goed met je gaat! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:

Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten...

Leo Gura schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from your truth...
Maus
RIP lieve Poseidon...
Donateur

Berichtdoor verneukeratief » do aug 06, 2015 9:02 pm

Bedankt voor het delen Chrysoar !

Jij hebt wel iets in je mars ! Durft (misschien iets te ?) zelfkrititisch/bescheiden/onzeker te zijn. Dat is voor weinigen op jouw leeftijd weggelegd. Verwar dit niet met jezelf omlaag halen, dat is nergens voor nodig. Nee, jij komt er wel. Over dat leger hebben we het nog eens want een leger is altijd geler. Weet niet of dat nou de juiste keuze voor je is. Het is wel hard daar enzo, vaar je eigen kompas :)
verneukeratief
Badass Junkie

Berichtdoor Chrysopath » vr aug 07, 2015 12:26 am

Gele Banaan schreef:Bedankt voor het delen Chrysoar !

Jij hebt wel iets in je mars ! Durft (misschien iets te ?) zelfkrititisch/bescheiden/onzeker te zijn. Dat is voor weinigen op jouw leeftijd weggelegd. Verwar dit niet met jezelf omlaag halen, dat is nergens voor nodig. Nee, jij komt er wel. Over dat leger hebben we het nog eens want een leger is altijd geler. Weet niet of dat nou de juiste keuze voor je is. Het is wel hard daar enzo, vaar je eigen kompas :)

Dankjewel Banaan. :) Ben momenteel ook in behandeling bij Altrecht (welgeteld dossier nummero 8 ) om te veranderen hoe ik over mezelf en anderen denk en om shit te verwerken. Het is tenminste vooruitgang. Hoop wel dat ik op een gegeven moment weer gewoon kan slapen want steeds wakker worden en dagenlang maar 2 uur kunnen pitten is weer minder bevorderlijk voor de helderheid.
Hoe gaat het minderen en sporten? Ik weet zeker dat het je heel veel goed doet. Volhouden vriend!

Het leger ga ik toch proberen uit te leggen. De levensstijl heeft een aantrekkingskracht die ik niet kan negeren. Juist het harde heb ik nodig om efficiënt en gedisciplineerd te worden waar ikzelf en mijn moeder daar niet in slaagden, dan komt er toch nog een keer wat van me terecht. Naast de nodige karaktervorming heb ik altijd verlangd naar zo'n soort gemeenschap die als een functioneert, een familie die voor elkaar klaarstaat onder de moeilijkste omstandigheden. Een dierlijk instinct om te overleven in een omgeving van tastbare verwoesting overheerst met doeltreffende duidelijkheid alle onzekerheid over het nut en waarom-vragen die het burgerleven met zich meebrengt want hoewel die vragen sommigen juist helpen maken ze mij structureel langzaam gek. In die omgeving wil ik leren functioneren, om degenen te helpen die dat het hardst nodig hebben en om mezelf te vormen tot iemand die ik kan respecteren.
Laatst bijgewerkt door Chrysopath op vr aug 07, 2015 12:41 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Chrysopath
Badass Junkie

Berichtdoor Dopaminded » vr aug 07, 2015 12:35 am

Chrysaor schreef:Ik kon letterlijk niets denken zonder dat daar het negatief bij kwam kijken,
en dat was best lastig. Veel later werd me pas duidelijk dat je op zo'n
moment gewoon moet stoppen met denken. Weer wat geleerd.

En moeilijke, maar duurzame, les voor piekerhoofden als de onze! :)

Chrysaor schreef:Ik verontschuldigde me voor alles, tot een Pakistaanse stoner het zat
was. Ik moest van hem noteren waarom ik mijn excuses aanbood en achteraf
bepalen of het terecht was geweest om zo het patroon te doorbreken. Tot mijn
verbazing hielp het.

Ik denk dat ik volledig mee ben in wat je hier wilde uitdrukken, dus mijn opkomende vraag (met hopelijk een duidelijke, positieve 'ja' als antwoord) :
heeft hij je op dit groeivlak uiteindelijk die ene noodzakelijke boost kunnen geven?
If so, he sounds like a saving angel in times of need!
Hold on to that one tight bro. It's a scarce and far too often unacknowledged, yet still all too valuable, life lesson! :hulde:

chrysaor schreef:Afscheid nemen kon ik nooit, maar ik denk dat je overal waar je gaat je
voetafdruk achterlaat dus feitelijk hoeft dat ook niet omdat dat deel van jou de plek nooit verlaat

Bro, you have such an incredibly positive vibe, never let go of that!! ;) :)

Net zoals Gele Banaan hierboven, hoop ik dat je je eigen kompas zult volgen in de toekomst :)
Indien het inderdaad de infanterie van het leger is, go for it with all your heart and soul!

Jij gaat het maken hoor.
Hell, jij hebt het al gemaakt in mijn ogen!
You're an inspiration to all of us :hulde:
"Jusqu'ici, tout va bien"

Dopaminded
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Frog » vr aug 07, 2015 6:29 am

Chrysaor schreef:
Frog schreef::hulde: :blowkiss:

Veel sterkte en succes.

Frog, ik ben je zeer dankbaar voor het delen van je ervaring over de mail toen, die getuigde van vertrouwen op twee manieren. Die mail heeft me geholpen dingen in perspectief te krijgen en om op tijd hulp te zoeken. Ik merk wel dat de zigzaggende grafiek hier en daar langzamerhand wat minder scherpe kantjes krijgt maar het blijft vechten, eerlijk gezegd zou ik het ook niet anders willen.
Hoe gaat het nu met jou en met vosje?

geen dank voor die mails hoor, ben blij dat ik kon helpen.
Met mij en vos gaat het redelijk, tenminste als ik voor mijzelf spreek.
best vervelend jaar 2015 voor mij in velen opzichten, maar goed heb nu even weekje helemaal geen verplichtingen gehad ( vakantie) en heb nog tot maandag, later in het jaar kan ik nog wel 1 of 2 weken nemen, was er wel toe.
maar goed het jaar is nog iet om ,maar staan veranderingen aan te komen, -zal er hier niet over uitweiden- en dat geeft stress ( rationeel ergens weet ik ook dat het eventueel nieuwe kansen kan bieden) ik probeer kalm te blijven.
Heb dit jaar tot nu toe iets te veel benzo's en soms dex/4-fa gepakt, maar heb er niet echt spijt van, het zal echter mijn gezondheid niet te goeden komen.
Dus dat ga ik maar is beetje terugschroeven en ja proberen iets meer te aken van het resterende deel van 2015.
klinkt misschien wat zwaar, echter denk ik dat ik met wat hulp en het feit dat ik bij mezelf de rem erop ga gooien (hopenlijk) alle andere zaken ook wel weer wat beter gaan lopen.
De zomer vordert ook al flink, en hoewel ik het weer best wel kan waarderen, zijn mijn slechte periodes bijna altijd somers.
Ik kijk erg uit naar boeken lezen terwijl het buiten lekker guur is :love:
nogmaals niks wat niet te overzien valt.
Vos en ik zijn nog bij elkaar (wonen wel apart) maar zien elkaar veel.

Over Vos zijn gemoedstoestand kan ik niet te veel zeggen, dat kan je-mocht je interesse hebben- beste even zelf aan hem vragen.

gr Frog :love:
Frog
Badass Junkie
Verbannen

Berichtdoor Chrysopath » vr aug 07, 2015 5:21 pm

Dopaminded schreef:
Chrysaor schreef:Ik verontschuldigde me voor alles, tot een Pakistaanse stoner het zat
was. Ik moest van hem noteren waarom ik mijn excuses aanbood en achteraf
bepalen of het terecht was geweest om zo het patroon te doorbreken. Tot mijn
verbazing hielp het.

Ik denk dat ik volledig mee ben in wat je hier wilde uitdrukken, dus mijn opkomende vraag (met hopelijk een duidelijke, positieve 'ja' als antwoord) :
heeft hij je op dit groeivlak uiteindelijk die ene noodzakelijke boost kunnen geven?
If so, he sounds like a saving angel in times of need!
Hold on to that one tight bro. It's a scarce and far too often unacknowledged, yet still all too valuable, life lesson! :hulde:

Goed idee! zal hem eens opzoeken, kwam hem toevallig op Counter Culture vlak na mijn ontslag nog tegen en daar hebben we mailadressen uitgewisseld. :smokin:

chrysaor schreef:Afscheid nemen kon ik nooit, maar ik denk dat je overal waar je gaat je
voetafdruk achterlaat dus feitelijk hoeft dat ook niet omdat dat deel van jou de plek nooit verlaat

Dopaminded schreef:Bro, you have such an incredibly positive vibe, never let go of that!! ;) :)

Net zoals Gele Banaan hierboven, hoop ik dat je je eigen kompas zult volgen in de toekomst :)
Indien het inderdaad de infanterie van het leger is, go for it with all your heart and soul!

Jij gaat het maken hoor.
Hell, jij hebt het al gemaakt in mijn ogen!
You're an inspiration to all of us :hulde:

Ik ben zeer vereerd en blij dat jullie er iets mee kunnen. :oops:
Halve dingen doe ik niet dus ik heb besloten mijn studie niet af te maken en vast een jaartje te trainen/werken. Ik train ongeveer 8-10 uur in de week (aikido, survivallen, sportschool, bootcamp, hardlopen) en het bevalt erg goed. Mensen om me heen zijn bang dat het niet lukt en mijn leven instort, maar daar ga ik nog maar niet van uit tot het moment daar is dus dat zien we dan wel weer. :) Al heb ik de wens nog niet zo lang, ik weet dat dit vuur zal blijven branden.
Chrysopath
Badass Junkie

Berichtdoor snuifduif » vr aug 07, 2015 6:32 pm

Chrysaor schreef:Halve dingen doe ik niet dus ik heb besloten mijn studie niet af te maken

:#:
snuifduif
Lulhannes deluxe
DF Addict

Berichtdoor Perry » vr aug 07, 2015 6:44 pm

Erg mooi geschreven, je tekst weerspiegelt de ervaren emoties als geen ander dat kan schrijven. Erg sterk hoe je hebt geknokt tijdens (hopelijk) de zwaarste strijd in je leven! Keep it up en begin weer met leven. :hulde:
Bennaccio schreef:werkt een Fool als antidepressiva?

Hoe vind je zelf dat het gaat?
Perry
Intensive Care Bear
Donateur

Berichtdoor Chrysopath » za aug 08, 2015 2:42 am

snuifduif schreef:
Chrysaor schreef:Halve dingen doe ik niet dus ik heb besloten mijn studie niet af te maken

:#:

Touché. :lol:
Chrysopath
Badass Junkie

Berichtdoor Chrysopath » za aug 08, 2015 3:07 am

Frog schreef:geen dank voor die mails hoor, ben blij dat ik kon helpen.
Met mij en vos gaat het redelijk, tenminste als ik voor mijzelf spreek.
best vervelend jaar 2015 voor mij in velen opzichten, maar goed heb nu even weekje helemaal geen verplichtingen gehad ( vakantie) en heb nog tot maandag, later in het jaar kan ik nog wel 1 of 2 weken nemen, was er wel toe.
maar goed het jaar is nog iet om ,maar staan veranderingen aan te komen, -zal er hier niet over uitweiden- en dat geeft stress ( rationeel ergens weet ik ook dat het eventueel nieuwe kansen kan bieden) ik probeer kalm te blijven.
Heb dit jaar tot nu toe iets te veel benzo's en soms dex/4-fa gepakt, maar heb er niet echt spijt van, het zal echter mijn gezondheid niet te goeden komen.
Dus dat ga ik maar is beetje terugschroeven en ja proberen iets meer te aken van het resterende deel van 2015.
klinkt misschien wat zwaar, echter denk ik dat ik met wat hulp en het feit dat ik bij mezelf de rem erop ga gooien (hopenlijk) alle andere zaken ook wel weer wat beter gaan lopen.
De zomer vordert ook al flink, en hoewel ik het weer best wel kan waarderen, zijn mijn slechte periodes bijna altijd somers.
Ik kijk erg uit naar boeken lezen terwijl het buiten lekker guur is :love:
nogmaals niks wat niet te overzien valt.
Vos en ik zijn nog bij elkaar (wonen wel apart) maar zien elkaar veel.

Over Vos zijn gemoedstoestand kan ik niet te veel zeggen, dat kan je-mocht je interesse hebben- beste even zelf aan hem vragen.

gr Frog :love:

Geniet nog maar even van je laatste vakantiedag dan!
Wat die veranderingen betreft zou ik zeggen richt je op de positieve kanten, want daar krijg je energie van, maar volgens mij doe je dat ook wel.
Als je last hebt van hardnekkige & onproductieve denkpatronen, al dan niet rondom gebruik, kan ik je CGT aanraden. Hierbij kan je meer inzicht krijgen in waarom je dingen denkt of doet en je krijgt hierdoor dus ook de mogelijkheid om die zaken beter naar je hand te zetten. Misschien dat je daar wat aan hebt.
Chrysopath
Badass Junkie

Berichtdoor Chrysopath » za aug 08, 2015 3:31 am

JongGeleerd schreef:Erg mooi geschreven, je tekst weerspiegelt de ervaren emoties als geen ander dat kan schrijven. Erg sterk hoe je hebt geknokt tijdens (hopelijk) de zwaarste strijd in je leven! Keep it up en begin weer met leven. :hulde:

Dankjewel JG! Al met al is het best te doen met alle steun die ik (ook zeker van jullie) ontvang. Van mijn psych moet ik wel minder met gebruikers chillen maar fuck de politie en what not.
Ben hoe dan ook heel benieuwd of behandelaar nummer minimaal acht dan eindelijk wel wat met me kan. Na een psychiater gek (momenteel nog steeds in de ziektewet) te hebben gekregen blijf ik sceptisch. Ben bang dat mijn huidige behandelaar me diabetes gaat geven want ze prees me vorige week de hemel in voor het op tijd afbellen van een afspraak omdat ik niet zo makkelijk contact maak. Wel schattig hoor, maar niet echt een realistische maatstaf waarmee men gereed gemaakt wordt voor het echte leven. :roll2:

Sorry voor het afdwalen, ik ben gewoon blij dat ik het bij jullie kwijt kan.
Chrysopath
Badass Junkie

Berichtdoor Chrysopath » za aug 08, 2015 4:25 am

Fristiboi7 schreef:
Druks schreef:

Maurits schreef:Mooi en eerlijk geschreven persoonlijk verslag van je opname en weg omhoog naar het normale leven. Fijn om te horen dat het goed met je gaat! 8-)

Thanks guys & Miss E :blowkiss:
Chrysopath
Badass Junkie

Berichtdoor Einstein » zo aug 09, 2015 11:04 pm

:hulde:
Heel veel succes ermee man. Je hebt het al ver gebracht, gebruik diezelfde kracht om het nog verder te schoppen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Chrysopath » do aug 13, 2015 12:25 am

Einstein schreef::hulde:
Heel veel succes ermee man. Je hebt het al ver gebracht, gebruik diezelfde kracht om het nog verder te schoppen.

Dankjewel Einstein! Na mijn misstap van de afgelopen dagen ga ik met frisse moed weer verder om mijn onderliggende problematiek aan te pakken. Heb gelukkig hele goede steun mogen ontvangen op het dieptepunt. (You know who you are). De zin te gebruiken lag blijkbaar meer op de voorgrond dan ik dacht maar ik zie dat als een wijze les. :#: Niks meer voor mij, voorlopig ook geen drank.
Chrysopath
Badass Junkie

Berichtdoor Einstein » do aug 13, 2015 12:44 am

Chrysaor schreef:met frisse moed

Mooi zo :) Laat je niet uit het veld slaan. Je lijkt een groot vermogen tot zelfanalyse te hebben, dat is een goed voordeel.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Einstein
Koos Kansloos
Donateur

Berichtdoor Prototype » do aug 13, 2015 8:49 am

Risen from the ashes. :hulde:
Succes met trainen voor de landmacht, je komt er wel met deze instelling.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype
Harder dan de rest
Donateur

Berichtdoor MoonLiquid » do aug 13, 2015 9:20 am

Succes maat! Je bent sterk. Wilskracht doet al een hoop!
Het leven is lijden.
MoonLiquid
Satans Puppy.
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Chrysopath » vr aug 14, 2015 2:03 am

MoonLiquid schreef:Succes maat! Je bent sterk. Wilskracht doet al een hoop!
Prototype schreef:Risen from the ashes. :hulde:
Succes met trainen voor de landmacht, je komt er wel met deze instelling.

Thanks so much! :love:
Chrysopath
Badass Junkie

Berichtdoor Knabs » vr aug 14, 2015 5:56 am

Knap dat je de draad gewoon weer hebt opgepakt Chrys. Jij komt er wel! :blowkiss:
''hou je bek ik moet ook herstellen van je kanker knabbelkut stinkhoer'' ~ Frissa

Knabs
Aspergeplukker
Donateur

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving