Gman007 schreef:Die stelling is waar. Daarom komt denk ik ook bij de meesten de drang savonds vooral naar voren. Omdat de meesten dan ontspannen en even geen verplichtingen hebben. Dat hoeft niet per se verveling te zijn, maar vaak komt het hier wel op neer.
Hamukun schreef:filmpje roesje filmpje
Bewild schreef:Het heeft trouwens ook niet echt met verveling te maken
Bewild schreef:maar als ik echt al een tijdje aan het gebruiken ben resulteert dit meestal wel in dagelijks gebruik
Bewild schreef: maar dan bedenk ik mij altijd dat het waarschijnlijk met nog net dat tikje beter en intenser wordt
Petrovic schreef:Dagelijks gebruik, hmm. Vind je die twee berichten elkaar niet enigszins tegenspreken. Waarom zou je dagelijks gebruiken als jij je niet verveeld/ slecht voelt?
Maak dat de kat wijs.
Verf schreef: Ook de bijna vanzelfsprekendheid dat je ieder weekend naar de kloten gaat, gewoon omdat dat het nu eenmaal zaterdagavond is.
Paradise schreef:Klinkt vrij herkenbaar allemaal. Mijn wiet is ook altijd sneller op dan ik zou willen.
Probleem voor mij is dat, als ik dan afspraken met mezelf maak, ik die vaak niet nakom,
deze film gaat nog zoveel beter zijn stoned, euh dit werk ik zo saai ik ga dit toch maar stoned doen
en dan zit je jezelf maar voor gek te houden en is het eigenlijk niet zo onschuldig als het op dat moment soms lijkt ...
Is het op, koop ik niks bij, no probs enz ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten