dedoosvanAndraes schreef:
Och och... ook hier heb je me gevonden. Knap hoor. Intimideer me maar... ik hou mijn mond niet langer.
Die foto komt uit jouw nachtkastje, niet het mijne.
dedoosvanAndraes schreef:
Bertje schreef:daivy dones met dreuge?
davy jones schreef:Bertje schreef:daivy dones met dreuge?
Krijg zo'n deja vu-gevoel Andreas mAar dat zal wel door braindamage komen.
Nu ff te moe om vragen te formulieren. Patience....
Enya schreef:Voor mij is de nuchtere realiteit veelte saai. Zeker nu ik al van het verboden vrucht heb gegeten. Gelukkig haal ik voldoening uit sport, het mooi maken van mijn uiterlijk en daarmee aandacht krijgen van het andere geslacht, 250ml rode wijn een paar keer in de week, hete pepers, 86% pure chocola, knuffelen in bed met mijn lieve klasgenoot, meditatie, het behalen van doelen, de verliefdheid en spirituele ervaringen die ik krijg in de natuur die wordt verlicht door de warme zon in hartje zomer, bijzondere momenten met mensen.....Maarrrrr, het liefst ben ik eigenlijk zwaar verdoofd. Weg van mijn hoofd. Ijlend en starend naar mijn scherm, terwijl de zang van Katie Melua uit mijn geluidboxen ontsnapt.
dedoosvanAndreas schreef:[...]Ik doe blijkbaar wat stof opwaaien. Nochtans was mijn vraag simpel, heeft verslaving te maken met een persoonlijkheidsstructuur, de 'wutufu'-structuur zo je wil?
dedoosvanAndreas schreef:Ach... had niet zoveel anders verwacht eigenlijk. Op zich lijkt dit forum nog best veel op Facebook én de echte wereld. De zon lijkt altijd te schijnen en als het donker is, ben je een stoere vent. Wat er toe doet krijg je in privéberichten verzonden. Zonde. Voor de stoere verhalen weet ik genoeg plekken, maar waar het echt om draait... Ben het beu daar telkens 50 euro voor neer te tellen. Niet dat ik hier wil shrinken met jullie, versta me niet verkeerd. Maar toch wel opvallend hoe moeilijk het is om echt te antwoorden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast