Hi,
Ik ben nu 23 en ik gebruik sinds mijn 15e alcohol, drugs en de laatste jaren steeds meer medicatie. Vorig jaar gebruikte ik antipsychotica en verder nam ik 1x per week een recreatief middel.
Maar het begint nu te escaleren en ik maak steeds grotere cocktails van middelen. Ik kan nog een dag of twee nuchter zijn maar dan komt de extreme slapeloosheid, obsessies, achterdocht en depressie en suïcidale gedachten om de hoek kijken. Dan ga ik weer fantaseren over wat mijn eerst volgende cocktail word.
middelen die ik momenteel neem in één week:
40-60mg zolpidem (1x per week)
300ug clonidine + 15mg doxylamine (2x per week)
200-300mg codeïne (1x per week)
4-5g phenibut + 2mg alprazolam + 50mg methylfenidaat (1x per week)
Heb overigens ook weer om antipsychotica gevraagd, ik wil het liefst elk type downer gebruiken dat er bestaat.
Ik hoor vaker van mensen dat ik er slecht uit zie en vrienden en familie zijn al een aantal keer geconfronteerd met mijn bizarre gedrag onder invloed van zolpidem (wat elke keer resulteert in een delirium met zware hallucinaties en geheugen verlies). En van mijn phenibut alprazolam combo zit ik telkens op het randje van out gaan. Soms raak ik dan even in paniek als ik het voel opkomen.
Achteraf voel ik me weer schuldig maar al snel neemt mijn afkeer van de realiteit het weer over en verlang ik ernaar om van de wereld te zijn.
Is dit verslaving of iets anders? Ik ben bang voor de persoon die ik word als ik te lang nuchter ben. En het besef dat ik risicovol bezig ben geeft mij op de een of andere manier een gevoel van ontlading.