JongGeleerd schreef:Ik wil niet als een klootzak klinken maar: Geen verslaving, gewoon dom.
Ik zou als ik jou was stoppen met drugs en er niet meer aan beginnen, je kan er blijkbaar niet mee omgaan.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Wat JongGeleerd zegt, geen verslaving, gewoon dom.
TheXTCGuy schreef:JongGeleerd schreef:Ik wil niet als een klootzak klinken maar: Geen verslaving, gewoon dom.
Ik zou als ik jou was stoppen met drugs en er niet meer aan beginnen, je kan er blijkbaar niet mee omgaan.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik ben 17
Raikonen1 schreef:Je kan niet verslaafd worden aan XTC. Stel je zou al elke dag een pil nemen dan voel je daar na een paar dagen al niets meer van. Je zal dan alleen maar een hele grote kater krijgen. Denk aan slaapproblemen, emotieloos, depressie.
Coke en pep kan je wel degelijk aan verslaafd raken dus daar zou ik zeker mee oppassen.
Probeer het in de hand te houden! Zelf ik heb ik voor mezelf de regel dat ik maar ongeveer 1 keer in de 3/4 weken drugs gebruik. Misschien dat je daar wat mee kan.
Succes
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ParadijsVogel schreef:Je bent altijd zo goed in de uitzondering vinden die de regel bevestigt, Pipo.
Partypipo schreef:Of het een verslaving is of niet: ik ben daar geen deskundige in en weet niet zo goed wanneer je precies wel of niet verslaafd bent.
Klimtox schreef:Ik vind niets leuk zonder de high
Klimtox schreef:Thx ik ook van jou
TheXTCGuy schreef:Ik weet zelf niet wat ik er mee moet doen. Ik wil wel altijd als ik de kans krijg XTC doen. Ook voel ik dat mijn lichaam het langzaam niet meer aan kan allemaal. Dit voel ik al 2 weken maar toch ga ik door en door.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten