De Mosselman schreef:Weet je nog toen je voor het eerst verliefd werd?
Zo voelt het dus niet.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Kan deze niet beter bij verslaving?
Flameon schreef:lolnoob schreef:Kan deze niet beter bij verslaving?
Hij staat bij verslaving toch
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
25tolife schreef:De definitie zoals het beschreven word. Hoef het niet te quoten google weet het en jullie ook denk ik zo
Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten. Het gedrag van de persoon is voornamelijk gericht op het verkrijgen en innemen van het middel, of het handelen naar de gewoonte, ten koste van de meeste andere activiteiten. Als het lichaam deze stof of gewoonte dan moet loslaten kunnen er ernstige ontwenningsverschijnselen optreden bij deze persoon
Flameon schreef:Mooi geschreven EI
Tomaat schreef:Als je dingen gaat laten/afbellen enz omdat je constant in een roes loopt, dan ligt de verslaving op de loer.
Flameon schreef:Tomaat schreef:Als je dingen gaat laten/afbellen enz omdat je constant in een roes loopt, dan ligt de verslaving op de loer.
Mijn inziens ben je dan al verslaafd
maniac schreef:Dat als je nuchter bent je eigenlijk alleen bezig bent met het verkrijgen/binnenkrijgen van de drug, en dat je je niet goed voelt omdat je nuchter bent :3
Pascal schreef:Ik zie eigenlijk twee soorten verslaving.
Geïntegreerde verslaving: een verslaving die weinig tot geen sociale conflicten oplevert. Maar wel dat je (liever) niet zonder kan/wilt. Dus niet kunnen stoppen, maar niet dat het grote problemen oplevert, op korte termijn dan. Dat verschilt per drug. Dus je functioneert nog wel met deze verslaving.
Destructieve verslaving: een verslaving waarbij de persoon al zijn sociale contacten verliest, en hier ook weer dat degene niet wilt stoppen, en dus niet zonder kan/wilt. Hierbij wordt de persoon vrij geïsoleerd. Hierbij fungeer je niet meer in de maatschappij. En wordt het vrij destructief tegenover je leven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten