Basshoven schreef:Gebruik xtc niet vaker dan 1x per 3 maanden, als je het voor je gezondheid een beetje op veilig wil spelen. Herhaaldelijk gebruik (meerdere keren per maand / week) leidt ertoe dat je uiteindelijk niet meer zoveel plezier beleeft van de pil en, belangrijkst, dat je mentale gezondheid erop achteruit gaat, in sommige gevallen blijvend voor zover ik weet met zware gevolgen.
Na de eerste keer is de kater niet zo erg en daardoor ben je geneigd om vooral in het begin die 3-maanden regel te overtreden, dat is dus verraderlijk en geef niet toe aan de gedachte dat het zo schadelijk nou ook weer niet is omdat je bijna geen kater hebt.
Tijdens het dansen goed letten op oververhitting en uitdroging. Dus geen hoofdbedekking opzetten tijdens het dansen en geen dikke lagen kledij. Af en toe naar buiten voor wat afkoeling in de frisse lucht is fijn en goed.
Drink voldoende maar niet overdreven veel: 1 glas water per uur is het beste (continu extreem veel water drinken kan gevaarlijk zijn omdat je het water vasthoudt door de MDMA).
Beter ook niet combineren met alcohol.
En stel een grens aan je dosis. Overschrijd deze niet. 1,5 - 2 mg/kg lichaamsgewicht is aangeraden. Voor de meeste pillen geldt tegenwoordig dat ze circa 200 mg MDMA bevatten, dus 1 pil is normaal gezien meer dan genoeg voor een hele nacht.
Hou het dus leuk en doe het weinig. En breng je pil naar een testcentrum om jezelf te garanderen dat je schone pillen hebt. Let erop dat je niet oververhit raakt en dat je niet teveel maar ook niet te weinig drinkt.
Have fun
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
DrugsGeleerden schreef:ik weet het, zou het ook graag willen terug draaien
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Ik heb geen ADHD dus het bestaat niet
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:Het bestaan van ADHD is post mortum te zien in de hersennen.
Weinig aan te "geloven" dus, want het bestaat gewoon en dat is feitelijk aan te tonen
DrugsGeleerden schreef:Dankje voor het advies JongGeleerd! Ga er nu ook echt mee stoppen. begin er pas weer aan als ik wijs genoeg ben.
prototype schreef:JongGeleerd schreef:Het bestaan van ADHD is post mortum te zien in de hersennen.
Weinig aan te "geloven" dus, want het bestaat gewoon en dat is feitelijk aan te tonen
Fix
JongGeleerd schreef:Er is te zien dat de receptoren een kleine afwijking hebben m.b.t. dopamine, niet alle dopamine die gereleast wordt, geeft een signaal door.
Er is dus meer dopamine nodig voor hetzelfde effect.
Door de heropname te remmen kan je dit voor elkaar krijgen of door afgifte te stimuleren.
prototype schreef:Shiiiit pipo, jij bent wel heel ver heen.
Ik geef het op
JongGeleerd schreef:Het bestaan van ritalin is post mortum te zien in de hersennen.
DrugsGeleerden schreef:Ik snap het niet meer
haha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten