Poseidon schreef:Eerst moet hij natuurlijk weg waar hij mishandeld wordt.
De kans is groot dat daar de basis ligt voor zijn zelfdestructieve, wanhopig gedrag onder invloed en zijn mateloos escapistisch gebruik.
Mocht hij niet wegkomen bij die stiefpa, pm me dan.
Poseidon schreef:Breek jij de vingers van zijn linkerhand of liever rechts kameraad?
Perry schreef:Och och, waarom altijd zo geweldadig? Wraak kan veel gemakkelijker en gemener met behulp van een sterk carcinogeen oid
TheDutchDefender schreef:Hey allemaal!
Mijn vrienden en ik maken ons zorgen om onze vriend. Bijna elke keer als hij dronken is probeert ie zichzelf voor auto's te gooien, loopt ie van ons weg en zegt ie steeds dat hij ons niet waard is en dat we veels te goed voor hem zijn. Als hij gesnoven heeft is het nog veel erger, dan begint ie namelijk vaak te huilen en blijft hij steeds "Nee doe me geen pijn nee alsjeblieft verlaat me alsjeblieft doe me geen pijn nee nee het spijt me" zeggen, hij is dan echt bang dat je hem wat aan doet, of hij nu 1 lijntje gesnoven heeft of 10. Zo zijn we er ook achtergekomen dat hij nu nog steeds door z'n stiefvader wordt mishandeld (hij is 21)
Hij belt ons wel vaker heel laat of heel vroeg op met dat ie gered moet worden maar dan wilt hij niet zeggen waar hij is, hij heeft ook al een paar keer een overdoses slaappillen genomen.
Op zijn 21e verjaardag hadden we hem een gram coke gegeven (we hadden dat nog over van een half jaar terug) maar dat zakje was de vorige morgen opeens weg en hij wist niet wat er gebeurd was.
Vorig jaar hadden we 7 gram coke, 5 gram deelden we met z'n vijfen en 2 gram was van een vriend die niet kon komen, maar hij had al betaald dus daar bleven we van af. Rond een uur of 4/5 gingen we allemaal naar bed en om 8 uur werd ik wakker gemaakt door een vriend "A is weg en de coke ook", het zakje was helemaal schoongelikt maar toen we het hem vroegen zei hij dat hij niet wist of hij het wel was. Na een paar dagen smsde hij mij dat het hem speet, dat we "niet bij hem in de buurt willen zijn" en dat ie het nooit meer zou doen.
Maar...Op mijn verjaardag kwam hij alleen en hadden we samen met mijn vriend wat MD gedaan. Ik had 2 bombs op in totaal, m'n vriend 3 en hij zat al aan de 4e toen ik nog m'n 2e moest nemen. Na de MD night gingen m'n vriend en ik naar bed, nog altijd high van de MD en vergaten dat er nog een zakje met voorgedraaide bombs op de tafel lag. De volgende ochtend was dit zakje er niet meer en hij gaf toe dat hij het was. In totaal 8 bombs op, in 12 uur rond de 3 gr MD.
We vinden z'n gedrag een beetje zorgwekkend maar als we met hem praten zegt hij dat alles oke is. Het gaat mij overigens meer om het feit dat ie er of over liegt of dat hij echt niet meer weet wat hij doet maar dat lijkt mij ook niet geweldig. En het stelen is natuurlijk ook niet best.
Wat we ook een beetje apart vinden is dat hij rond de 1400 pond per maand verdient, hij nog bij z'n moeder woont maar nooit geld heeft en ons vraagt om zijn rekeningen te betalen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten