Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » vr apr 22, 2011 7:47 pm

Beste mensen,

On demand een growlog, om mijn spam in het paddo's diagnosetopic tegen te gaan ;)

Type: Growbox
Soort: Ecuadoriaans
Groeitijd: ~3 weken
Oogst: ~4 porties (10gr droog)
Soaken: 1x 24 uur, daarna 12uur

Eerste flush

Mooie doos vol. Wel veel en hoge witte haartjes, dit komt door hoge vochtigheid. Op zich geen probleem maar ik had niet één keer per twee dagen hoeven bewateren.


Veel kleintjes die aan de zijkant groeien en nooit zullen uitgroeien. Een rotwerk om ze eruit te krijgen; dit door middel van een gesteriliseerde pincet.


Geplukt en aan 't drogen. Dit duurde ongeveer een week. Een keer in de paar dagen even omdraaien en/of nieuw papier; ze plakken best snel vast.


Eerste flush is medemogelijk gemaakt door de mental support van PoisonDrink en anderen :stoned:

Ik heb al een theetje getrokken uit ongeveer 1.5-2gr droog en 't waren zes uur die best te genieten waren!


Tweede flush

Ik heb van de vorige flush geleerd dat er beter afdekking op de zijkant kan zitten om die zijkant groeiers tegen te gaan. Een mooi bakkie met aluminiumfolie. Dit keer maar ~12uur soaken.


Het begint zeker goed op een gek donker plekje na.


Ze worden groter :love:


NOG groter!


En toen, op een donkere aprilnacht, is er een ongeïdentificeerde grijze massa ontstaan


Nood, alarm, help! Grijze kek! Het gaat om Cobweb, dit komt door te hoge luchtvochtigheid. Ook zijn sommige 'caps' te lang nat geweest en zijn daardoor licht gecontamineerd.
Deze flush is dus iets minder blij maar door elke dag een goed muziekje op te zetten hoop ik dat ze toch alle nadelen die ze ondervinden in voordelen weten om te zetten.

Ik stop in ieder geval even met bewateren! Dat schijnt deze tweede flush bijna niet nodig te zijn

Er is weer wat leven in de flush. Sommige paddeau's zien er een stuk gezonder uit maar er is nog steeds cobweb en wat ongemotiveerde shrooms.


De volgende foto is ruwweg 6 uur later genomen. Er zijn nu een paar explosief groeiende gezonde paddeau's aan 't werk. De rest lijkt alleen echt... tja...dood? Het zou erg jammer zijn als dit zo is, gezien hoe vol de bak zit zou dit een MEGAflush zijn geworden. Maar goed, van fouten leren we :)
Ik heb de ene shroom die al lang was en waarvan de steel kapot ging, de kap open, eruit gehaald. Nu staat nog een stukje van de stam maar aangezien ik heel binnenkort toch ga oogsten trek ik de rest er dan ook uit.


Overnachts zijn de gezonde paddeau's nog verder gegroeid en al hebben deels al sporen laten vallen! Tijd om te plukken wat er te redden valt dus!


De magere oogst. Links is gezond, rechts is onbekend. Van 't zelfde soort gruis heb ik 't boven beschreven theetje getrokken, dus misschien is het rechtse gedeelte daar in ieder geval nog goed voor!


Aaah... En het Cobweb, het gaat niet vanzelf weg! T'is nu Pasen, dus dinsdag kan ik waterstofperoxide (3%) halen bij de drogist. Dit spul spuit je op de hele oppervlakte en waar Cobweb zit zal het direct wegbranden (schijnt een sissend geluid bij te komen).


Misschien heb ik de komende dagen ergens tijd om een theetje te proberen maar aangezien 't nog even hard studeren is blijven de grote trips uit :)
Laatst bijgewerkt door Paddeau op zo apr 24, 2011 12:40 pm, in totaal 10 keer bewerkt.
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » vr apr 22, 2011 7:47 pm

Gereserveerd
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor kotaku » vr apr 22, 2011 9:23 pm

Zeer net! Ik krijg steeds meer zin in mijn eigen setje:) moet alleen nog een tijdje wachten
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » vr apr 22, 2011 9:39 pm

Tis een makkie :) Zelfs als je zo tegendraads bent als ik groeien ze nog!
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor kotaku » vr apr 22, 2011 11:45 pm

Fijn om te horen, jammer dat mijn ma het niet in haar huis wil, dus ik moet nog even wachten tot ik het huis uit ben
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor PoisonDrink » vr apr 22, 2011 11:50 pm

kotaku schreef:Fijn om te horen, jammer dat mijn ma het niet in haar huis wil, dus ik moet nog even wachten tot ik het huis uit ben


Groei het anders guerrilla. :smokin:

Maar nu serieus, je kan de growbox evengoed in een kast groeien, niemand moet het zien. Maar altijd als ik dit soort advies geef gaan de moraalridders weer uit hun dak.

Dus let maar niet op mij. :|
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » za apr 23, 2011 12:41 am

Eeeeej! Waaaat! Respecteer je moeder Poison!

Alle gekheid op een stokje (en dat is een redelijke stronk hout, kan ik je verzekeren), 't kan op z'n undercoverstijl maar je kan ook gewoon een vriend oid. vragen. 't Is gewoon legaal hoor, mams! Verder is wachten met shit nemen (en dus 't verbouwen ervoor ook) altijd een zaak welke wordt beloond, is mijn ervaring :)
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor PoisonDrink » za apr 23, 2011 12:49 am

Paddeau schreef:Verder is wachten met shit nemen (en dus 't verbouwen ervoor ook) altijd een zaak welke wordt beloond, is mijn ervaring :)


Wat bedoel je hier nu weer mee. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor kotaku » za apr 23, 2011 1:08 am

PoisonDrink schreef:
Paddeau schreef:Verder is wachten met shit nemen (en dus 't verbouwen ervoor ook) altijd een zaak welke wordt beloond, is mijn ervaring :)


Wat bedoel je hier nu weer mee. :grin:


ondrgrondse kweekbunkers!
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor PoisonDrink » za apr 23, 2011 1:23 am

kotaku schreef:ondrgrondse kweekbunkers!


Een verborgen ruimte van 40x40 cm moet genoeg zijn hoor.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » za apr 23, 2011 11:03 am

Ik bedoel dat m'n ervaring is dat als je lang moet wachten (zegge: niet direct toegang hebt tot alle drugs waarover je kunt dromen), dat als je het uiteindelijk hebt, het wachten erop zich loont in een mooie ervaring. Een mooie versie van "Geduld is een schone zaak".

Update beginpost: Er is nu één superlange shroom die scheef door het hele zaakje hangt; moet ik hier iets mee doen?
Een deel groeit nu weer goed maar er is nog wat cobweb en wat verdrietige shrooms.
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor kotaku » za apr 23, 2011 11:13 am

ah nice:) gaat zo te horen een mooie flush worden? 8-)
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » za apr 23, 2011 11:32 am

Dat zou fijn zijn. Er is 't een en ander fout gegaan maar ik hoop dat de bak zich daarvan kan herstellen.
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor PoisonDrink » za apr 23, 2011 12:29 pm

Heb je ze al geoogst? Er kwamen niet veel reacties op shroomery, dat verbaasde mij. Ik vraag me af of je die paddo's nog gewoon kunt eten en ofdat die schimmel nog weg gaat. Om eerlijk te zijn heb ik zo'n vermoeden dat die schimmel niet ineens 'verdwenen' gaat zijn, zeker als je hem moet gaan soaken.

Hopelijk zijn de paddo's nog te eten, misschien wat meer opzoeken over die schimmel. Want je wilt niet met gigantische buikpijn of voedselvergiftiging in een trip zitten. Waar heb je de growbox gekocht? Je kan eventueel doen alsof dit je eerste flush is, dan krijg je misschien een nieuwe. Of is dit ook slecht advies? (Liegen mag niet etc..) :smokin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » za apr 23, 2011 12:58 pm

Nog niet geoogst. Verwacht 't binnen een paar dagen te doen als die nieuwe pins die als gekken groeien (door de betere omgeving, nu) groter zijn.

Ik houd 't goed in de gaten. De grijze kek lijkt vrijwel te zijn verdwenen. Als er toch (meer) komt dan ga ik 't snel oogsten
Er wordt Peroxide en droge lucht aangeraden om 't tegen te gaan. Als ik naar plaatjes kijk van Cobweb zie ik alleen letterlijk een soort van spinnenweb; dat is/was bij mij niet het geval! (zie plaatjes: http://www.shroomery.org/5276/What-are- ... om-culture)

Er zijn alleen wel een redelijk aantal met een donker kapje, alsof ze de geest hebben gegeven.

Nog even een sneaky bump-post gemaakt op shroomery.
http://www.shroomery.org/forums/showfla ... 1#14337105
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor PoisonDrink » za apr 23, 2011 1:07 pm

Paddeau schreef:Er wordt Peroxide en droge lucht aangeraden om 't tegen te gaan.


Hmm waterstofperoxide? Veel mensen doen het in water waar het mycelium mee in contact komt, maar er beweren er ook dat waterstofperoxide het mycelium kan beschadigen. Misschien kan je de box soaken in een water + waterstofperoxide oplossing (met weining H2O2). Maar daar zou ik zéker een second opinion over vragen (misschien op shroomery) aangezien ik dit nog nooit heb gedaan. Veel succes nog! :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » za apr 23, 2011 1:09 pm

Yep! I'll keep you posted

Edit: Beginpost geupdate
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor PoisonDrink » za apr 23, 2011 8:45 pm

Hmm ik zou toch een beetje oppassen met die paddo's te eten hoor. Zoals ik al eens zei:

PoisonDrink schreef:je wilt niet met gigantische buikpijn of voedselvergiftiging in een trip zitten.


En heb je al eens nagedacht over die H2O2 (waterstofperoxide)? Kan je bij de apotheek kopen, kost amper iets. Maar of het allemaal zo goed is voor je mycelium weet ik niet. Wie weet is je volgende flush weer beschimmeld met Cobweb..
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » za apr 23, 2011 8:57 pm

Jep dat overweeg ik zeker. Zal ik dit weekend nog eens wat over nalezen, dan na de paasdagen mogelijk dat spul aanschaffen.

Ik ga ook zeker voor safe; heb al drie trips klaarliggen dus dan moet er al iets gek gebeuren als ik voor de volgende flush alweer zonder zit!

Hier groeien nu in ieder geval een aantal gezonde shrooms met een idiote snelheid omhoog, al minimaal twee centimeter bijgekomen sinds een paar uur geleden; dus één der komende dagen ga ik oogsten, gooi alles wat er niet gezond uitziet weg en kijk of er dan nog ongezonde troep over is die moet worden behandeld.
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor PoisonDrink » za apr 23, 2011 9:10 pm

Ik dacht eerst dat H2O2 géén kwaad kon voor het mycelium, het werd dan ook soms aangeraden om in kleine concentraties te gebruiken in liquid cultures en dergelijke. Maar ik heb ook eens gelezen op shroomery dat H2O2 wél schade aan het mycelium kan berokkenen, maar volgens mij valt dit mee. Gewoon zien dat je geen te hoge concentratie gebruikt, en misschien ook maar een korte behandeling geven, in plaats van 12+ uur in die oplossing te laten soaken. Maar ik raad je aan om daar nog wat opzoekwerk over te verrichten, daar weet ik nog te weinig over! :smokin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » zo apr 24, 2011 12:01 pm

RogerRabbit van Shroomery schreef:Cobweb is the easiest mold to get rid of, and it is also the easiest and most common mold to get.

Simply spray the surface with 3% hydrogen peroxide and watch the cobweb melt before your eyes. Be sure to spray the entire surface of the casing layer, not just where you see the mold. You might have to repeat the procedure a day or two later if it comes back.
RR


Dus dinsdag asap dat spul halen, kost ook nog eens geen drol. Update zo de beginpost, moest oogsten want de gezonde shrooms hebben vannacht al sporen gegooid, erg jammer dat deze flush zo minimaal is maar goed, ik heb er van geleerd :)

Ik denk dat ik vandaag direct weer kan soaken, dinsdag staan er nog niet eens pins dus is 't ook veilig om te sprayen.(?)
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor PoisonDrink » zo apr 24, 2011 1:24 pm

Paddeau schreef:Ik denk dat ik vandaag direct weer kan soaken, dinsdag staan er nog niet eens pins dus is 't ook veilig om te sprayen.(?)


Als je ze nu gaat soaken dan verspreid je volgens mij alleen maar de Cobweb. Ook houdt hij van een sterk vochtig klimaat, wat alleen maar wordt versterkt door het soaken. Misschien kan je ze even in de koelkast bewaren? Dat moet je ook even opzoeken, maar ik veronderstel wel dat dat gaat.

Paddeau schreef:dus dinsdag kan ik waterstofperoxide (3%) halen bij de drogist. Dit spul spuit je op de hele oppervlakte en waar Cobweb zit zal het direct wegbranden (schijnt een sissend geluid bij te komen).


Haha dat doet me denken aan mn labo Microbiologie. H202 was één van de determinanten om te bepalen met welke bacterie je te maken hebt dacht ik. Kijk misschien eens in je huis rond, misschien heb je nog H202 staan. Het wordt ook 'zuurstofwater' genoemd. :)
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » zo apr 24, 2011 1:30 pm

Jep, dat is ook een optie. Ik zal even kijken hoe 't te bewaren is, herinner me ook wel eens iets te hebben gelezen over de koelkast. Kan vast een paar dagen ;)

En ik niet dat 't in dit huis te vinden is... eigenlijk helemaal niets ^^ Verder is er ook niemand thuis ivm. de paasdagen en ik heb besloten die dagen te studeren; dus dat wordt een lastige zoektocht. Toch bedankt voor de tip!

EDIT: dit gevonden op een smartshop website (ongeveer eerste Googleresultaat "Growbox bewaren")
Onder bepaalde omstandigheden kunnen er paddenstoelen ontstaan uit de myceliumbox. Bewaar de myceliumbox op een donkere en koele plaats (bijvoorbeeld in de koelkast) om dit te voorkomen.
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor PoisonDrink » zo apr 24, 2011 1:34 pm

Misschien de apotheek van wacht? Maar dan kost het ook meer zeker.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » zo apr 24, 2011 1:50 pm

Ik moest 't even nazoeken, maar zoiets moois hebben we in Nederland niet :)

edit: ik zoek nog even, misschien heb ik toch een optie :P
edit2: nee, 't is alleen voor spoedgevallen. Ik denk dat ik dat niet kan hardmaken haha
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor PoisonDrink » zo apr 24, 2011 3:57 pm

Paddeau schreef:Ik moest 't even nazoeken, maar zoiets moois hebben we in Nederland niet :)

edit: ik zoek nog even, misschien heb ik toch een optie :P
edit2: nee, 't is alleen voor spoedgevallen. Ik denk dat ik dat niet kan hardmaken haha


In België is er altijd wel ergens een apotheker van wacht open. Volgens mij kost het dan wel meer als bij de normale openingsuren. Maar wat moet je dan doen als je echt ziek bent en de dokter schrijft je medicijnen voor? Dan moet je even een weekend wachten voor je ze kan halen? :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » zo apr 24, 2011 4:37 pm

Hah, jep! Dan val je hier gewoon dood neer :D

Nee, hier is er altijd wel één in een stad voor noodgevallen.

Hier is een Universitair Medisch Ziekenhuis; daar zit 'ie in verpakt
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor PoisonDrink » zo apr 24, 2011 5:31 pm

En dan te denken dat ik hier nog een grote fles H2O2 heb staan. :smokin:

Wat ga je nu doen met de growbox in de tussentijd?
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor Paddeau » zo apr 24, 2011 7:11 pm

Hij staat nu afgesloten in een donkere koelkast. Dat zou de methode voor bewaren moeten zijn.
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.

Oscar Wilde - A Woman of No Importance, Act 3
Paddeau
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: vr maart 25, 2011 4:27 pm

Re: Ecuadoriaanse Paddeau Growbox log

Berichtdoor PoisonDrink » zo apr 24, 2011 7:43 pm

Paddeau schreef:Hij staat nu afgesloten in een donkere koelkast. Dat zou de methode voor bewaren moeten zijn.


Ok, goed idee! Opnieuw soaken leek me niet het beste wat je kon doen. Veel succes nog, en laat maar iets weten hoe het gaat!
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Volgende

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron