Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Herbals (Happy Caps)

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Sunseed » wo sep 21, 2011 12:46 am

Hey,

Ik heb hier enkel nog maar slechte dingen over gelezen op het forum.
Maar uiteindelijk toch besloten het eens te proberen, man, ik snap niet wat iedereen er zo slecht aan vindt! Heb ondertussen Space-E getest, dit gaf me echt een dromerig gevoel, vergelijkbaar met mdma maar dan dromeriger en iets milder. Had toen 2 caps genomen, zat verdiept in gedachten en ben zonder het beseffen na een aantal uur in slaap gedommeld. Op een feest ook al een aantal keer Till Dawn geprobeerd, wel 4 caps van genomen, geeft een enorm met speed te vergelijken gevoel vind ik, het oversociale & spastische van speed ontbreekt wel, en ook niet die oneindige energie, maar als je aan je gezondheid wilt denken vind ik die happy caps echt een goed alternatief! :kleuter:

Ook vrienden & vriendinnen zijn goed te spreken over Space-E, die normaal mdma gewoon zijn.
Deze zaterdag gaat het weer Space-E worden (in plaats van MDMA, serotonine wat sparen).
Misschien een combi met wat ketamine :D

Ik zag wel op de site van azarius dat het nieuwe formules zijn nu, misschien werkte die oude formule langs geen kanten en deze wel..

Nog ervaringen? :woeh:
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Saikedellik » wo sep 21, 2011 10:21 am

Ik heb het een paar maanden terug allemaal wel es geprobeerd, maar vond er eigenlijk niks aan al die smartshop troep. Enige goeie wat in de smartshop verkocht wordt is truffels, salvia, dat soort shit, maar die herbal-X geloof ik ook niet meer in.

Wees blij dat jij er blijkbaar wel gevoelig voor bent ofzo :)
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Sunseed » wo sep 21, 2011 4:25 pm

Miele schreef:Ik heb het een paar maanden terug allemaal wel es geprobeerd, maar vond er eigenlijk niks aan al die smartshop troep. Enige goeie wat in de smartshop verkocht wordt is truffels, salvia, dat soort shit, maar die herbal-X geloof ik ook niet meer in.

Wees blij dat jij er blijkbaar wel gevoelig voor bent ofzo :)

Dacht dat laatste eerst ook, maar alle vrienden (6) die het geprobeerd hebben waren er positief over, heb de werkzame stof dan ook eens opgezocht (Geranamine & L-tryptofaan) en hier vind ik toch wel een aantal positieve verslagen over op het internet.
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Saikedellik » wo sep 21, 2011 5:14 pm

Ik weet niet hoe nieuw die space-E is, maar degene die ik in juli ofzo had besteld bij azarius daar voelde ik dus niks van. Klinkt wel erg boeiend als het wel werkt, begin er toch wel weer benieuwd naar te raken. Nog meer mensen met dezelfde ervaring als de poster boven mij?
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Sunseed » wo sep 21, 2011 8:09 pm

Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Hakvlees » do sep 22, 2011 11:01 pm

Die X-E heb ik ook eens gratis gekregen bij een bestelling, op nuchtere maag 2 genomen voordat ik op familiebezoek ging, omdat ik daar niet zo'n zin in had. Voelde me er wel wat vrolijker en opgewekter door, maar absoluut niet dat je er een avondje dik op gaat lopen spacen.
Bovendien was het hoofdbestanddeel volgens mij Guarana, en daar kun je ook gewoon bij de drogist capsules van kopen.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Jelly » vr sep 23, 2011 2:28 am

Pff die smartshop shit is zo extreem overpriced. Je kan beter bij body en fitshop voor preworkout producten kijken. Die zijn ook veelal gebaseerd op cafeine en guarana. Daarnaast bevatten die nog veel meer dingen. Dingen zoals beta-alanine waar je oprecht tintelingen van krijgt.

Noxipro is bijvoorbeeld een topper, bevat ongeveer alles waar je legaal energie van krijgt en is veeel voordeliger. Zit ook cafeine, guarana etc in.
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-pr ... bs/noxipro
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Sunseed » vr sep 23, 2011 12:59 pm

Jelly schreef:Pff die smartshop shit is zo extreem overpriced. Je kan beter bij body en fitshop voor preworkout producten kijken. Die zijn ook veelal gebaseerd op cafeine en guarana. Daarnaast bevatten die nog veel meer dingen. Dingen zoals beta-alanine waar je oprecht tintelingen van krijgt.

Noxipro is bijvoorbeeld een topper, bevat ongeveer alles waar je legaal energie van krijgt en is veeel voordeliger. Zit ook cafeine, guarana etc in.
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-pr ... bs/noxipro

Sorry maar van cafeine krijg ik niet het gevoel als op space-e of till dawn hoor.

Heeft 1 van jullie die producten met geranamine (enzo) al gebruikt?

En prijs vind ik toch ook heel goed meevallen; 8,50 voor 4 caps, met 2 caps ben ik toch wel een goede 4-5 u zoet. Het is natuurlijk niet echte mdma ofz, maar toch zeker gelijkaardig.
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor dadalife » di nov 15, 2011 9:12 pm

Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar, ook al is het bijna allemaal troep wat ze in de smartshop verkopen. Ik ga het wel een keer proberen.
Maar Sunseed, welke werkte het beste, die space caps?
SPACE
Avatar gebruiker
dadalife
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 143
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 7:54 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Tisjeboy » di nov 15, 2011 9:23 pm

Ik heb er denk ik 3 verschillende van geprobeerd en de moed opgegeven. Ik krijg alleen maar pijn in me knieën en me benen ervan, totaal geen effect verder, vind dat ze er hele andere verwachtingen van scheppen dan dat het daadwerkelijk effecten ervaren worden. Dosering ging van drie tot zes capsules, per keer. Ook wel es een enkele of twee geprobeerd, maar ongeacht dosering, ik denk dat groene thee spannender is. En minder pijnlijk aan me knieën (wel bijzonder, ik ken meer mensen die dit met mij delen, zijn er nog meer??)

Waar ik wel wat van gemerkt heb was Dionysos, heb daar 8 capsules van gehad, een beetje een mellow roes, en alsof je de wereld bekeek vanuit een bril met licht getinte glazen. Maar ook hier weer hadden mijn "trip"-genoten en ik pijn in de benen en knieën, plus het was niet echt spectaculair.

Ik raad het af, vind het echt pure verspilling.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Sunseed » di nov 15, 2011 11:42 pm

Tisjeboy schreef:Ik heb er denk ik 3 verschillende van geprobeerd en de moed opgegeven. Ik krijg alleen maar pijn in me knieën en me benen ervan, totaal geen effect verder, vind dat ze er hele andere verwachtingen van scheppen dan dat het daadwerkelijk effecten ervaren worden. Dosering ging van drie tot zes capsules, per keer. Ook wel es een enkele of twee geprobeerd, maar ongeacht dosering, ik denk dat groene thee spannender is. En minder pijnlijk aan me knieën (wel bijzonder, ik ken meer mensen die dit met mij delen, zijn er nog meer??)

Waar ik wel wat van gemerkt heb was Dionysos, heb daar 8 capsules van gehad, een beetje een mellow roes, en alsof je de wereld bekeek vanuit een bril met licht getinte glazen. Maar ook hier weer hadden mijn "trip"-genoten en ik pijn in de benen en knieën, plus het was niet echt spectaculair.

Ik raad het af, vind het echt pure verspilling.

De nieuwe formule met geranamine in?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Tisjeboy » do nov 17, 2011 12:16 pm

Dat weet ik niet, de happy caps die ik gebruikt heb dat zal 1 tot 2 jaar geleden zijn. Van de bestanddelen die daarin zaten weet ik niet welke dat zijn. In Dionysis zat LSA (hawaiian baby woodrose en nog iets).

Ik heb alsnog niet de hoop dat happy caps me gaan bevallen. Ik denk dat als je 'echte' hard drugs gewend bent de smartdrugs alleen maar tegenvallen (paddo's, truffels, salvia, etc.) daar gelaten.

Degene die jij gebruikt hadden, waren dat die met die nieuwe formule?
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor FRESH » do nov 17, 2011 12:17 pm

Happy-caps.

De enige die er "happy" van wordt is de smartshop en producent :kleuter:

Happy-caps zijn net zo echt als die shampoo :p
FRESH
Offline
 

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Sunseed » do nov 17, 2011 4:04 pm

Tisjeboy schreef:Dat weet ik niet, de happy caps die ik gebruikt heb dat zal 1 tot 2 jaar geleden zijn. Van de bestanddelen die daarin zaten weet ik niet welke dat zijn. In Dionysis zat LSA (hawaiian baby woodrose en nog iets).

Ik heb alsnog niet de hoop dat happy caps me gaan bevallen. Ik denk dat als je 'echte' hard drugs gewend bent de smartdrugs alleen maar tegenvallen (paddo's, truffels, salvia, etc.) daar gelaten.

Degene die jij gebruikt hadden, waren dat die met die nieuwe formule?

Jep, die zijn nog maar van dit jaar.
Het is echt geen placebo, ik nam ze met weinig tot geen verwachtingen, ik heb de "echte" drugs ook al gedaan, lang voor die happy caps zelfs, over die trip-e's weet ik niet, maar space-e, dance-e en till dawn doen wel degelijk iets.. Minder dan de real deal maar ik veronderstel dan ook dat er een hoop minder gezondheidsrisico's aan verbonden zijn.
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Tisjeboy » do nov 17, 2011 9:02 pm

Da's echt één van de eerste positieve dingen die ik er over hoor. Wellicht dat ik het ooit nog eens overweeg.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Sunseed » do nov 17, 2011 10:37 pm

Tisjeboy schreef:Da's echt één van de eerste positieve dingen die ik er over hoor. Wellicht dat ik het ooit nog eens overweeg.

Ik heb het echt wel specifiek over Happy Caps en niet over andere herbal dingen, die andere shit heeft ook nooit gewerkt voor mij, maar die nieuwe doen toch wel iets vind ik, leuk om een feestje wat leuker te maken dan enkel alcohol.
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Tisjeboy » vr nov 18, 2011 1:23 am

Mocht ik ze ooit gebruiken zal ik eraan denken het even in dit topic te posten wat mijn ervaring er mee was, tot zover blijf ik er nog wel een beetje sceptisch over, maar wie weet.. :mrgreen:
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor funky_skunk_junky » vr nov 18, 2011 10:29 am

Ik wou toen ik nog niks had gebruikt (alleen wiet/hasj) wel is weten of het echt werkte. Van die cheapo imitatieshit gehaald van Happy Caps .. Blauw-gele capsules waren het geloof ik. Ik weet alleen nog dat ik er tering erge koppijn van kreeg en me raar voelde. Niet lekker-raar, maar meer ik-heb-30-energiedrankjes-gedronken-raar.
--------------------------------- ---------------------------------

--------Excuse me while I light my spliff--------
funky_skunk_junky
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 749
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:11 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor herejezus » vr nov 18, 2011 11:44 am

DaFunkstarr schreef:Ik wou toen ik nog niks had gebruikt (alleen wiet/hasj) wel is weten of het echt werkte. Van die cheapo imitatieshit gehaald van Happy Caps .. Blauw-gele capsules waren het geloof ik. Ik weet alleen nog dat ik er tering erge koppijn van kreeg en me raar voelde. Niet lekker-raar, maar meer ik-heb-30-energiedrankjes-gedronken-raar.

Je praat nu net zoals Azgaza :#:
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Sunseed » vr nov 18, 2011 2:55 pm

DaFunkstarr schreef:Ik wou toen ik nog niks had gebruikt (alleen wiet/hasj) wel is weten of het echt werkte. Van die cheapo imitatieshit gehaald van Happy Caps .. Blauw-gele capsules waren het geloof ik. Ik weet alleen nog dat ik er tering erge koppijn van kreeg en me raar voelde. Niet lekker-raar, maar meer ik-heb-30-energiedrankjes-gedronken-raar.

Daar heb ik het dan ook niet over.
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor funky_skunk_junky » vr nov 18, 2011 10:35 pm

herejezus schreef:
DaFunkstarr schreef:Ik wou toen ik nog niks had gebruikt (alleen wiet/hasj) wel is weten of het echt werkte. Van die cheapo imitatieshit gehaald van Happy Caps .. Blauw-gele capsules waren het geloof ik. Ik weet alleen nog dat ik er tering erge koppijn van kreeg en me raar voelde. Niet lekker-raar, maar meer ik-heb-30-energiedrankjes-gedronken-raar.

Je praat nu net zoals Azgaza :#:


Ja, maar stiekem ben ik ook Azgaga. DUH! :keta:
--------------------------------- ---------------------------------

--------Excuse me while I light my spliff--------
funky_skunk_junky
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 749
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:11 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Puurpijp » za nov 19, 2011 2:11 pm

Trip-E van Happy Caps is in het begin wel okee, zodra je weet wat trippen is word het saai, het is veel te licht, heb de eerste keer dan ook het hele pakje leeggegeten. De rest heb ik nog niet geprobeerd, en gezien mijn ervaringen met andere Herbal XTC's ben ik het ook hooguit een keer nog van plan (mij teveel brakheid voor te weinig effect).
Gedaan: nicotine, wiet, hasj, alcohol, calamus, hawaiian baby woodrose (LSA), salvia divinorum, herbal ecstasy (trance, hummer), truffels, paddo's, LSD, 2c-b
Te doen: kratom, mescaline, ayahuasca, kanna, DMT, ketamine
Maybe: 5-meo-dmt, datura, iboga, 2c-t-7
Avatar gebruiker
Puurpijp
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 161
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 10:57 pm
Woonplaats: Velp

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Taxi. » zo nov 20, 2011 5:44 pm

Interessant. Was laatst naar smartshop voor salvia en zag ook herbal xtc staan. Heb even nagedacht maar de verkoper zelf (??!) zei dat het niet te vergelijken is met xtc omdat het veel milder is. Dus heb er maar vanaf gezien 8-)

Aardige mensen altijd daar, geven altijd alle informatie die je wil en nemen, als het moet, uren de tijd voor je :hulde:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor funky_skunk_junky » ma nov 21, 2011 1:07 am

Sunseed schreef:
DaFunkstarr schreef:Ik wou toen ik nog niks had gebruikt (alleen wiet/hasj) wel is weten of het echt werkte. Van die cheapo imitatieshit gehaald van Happy Caps .. Blauw-gele capsules waren het geloof ik. Ik weet alleen nog dat ik er tering erge koppijn van kreeg en me raar voelde. Niet lekker-raar, maar meer ik-heb-30-energiedrankjes-gedronken-raar.

Daar heb ik het dan ook niet over.


Sorry hoor, wist niet dat je boos werd. :(
Het topic heet - Herbals (Happy Caps), niet Trip-e of Space-e of whatever.
--------------------------------- ---------------------------------

--------Excuse me while I light my spliff--------
funky_skunk_junky
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 749
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:11 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor Sunseed » ma nov 21, 2011 4:29 pm

DaFunkstarr schreef:
Sunseed schreef:
DaFunkstarr schreef:Ik wou toen ik nog niks had gebruikt (alleen wiet/hasj) wel is weten of het echt werkte. Van die cheapo imitatieshit gehaald van Happy Caps .. Blauw-gele capsules waren het geloof ik. Ik weet alleen nog dat ik er tering erge koppijn van kreeg en me raar voelde. Niet lekker-raar, maar meer ik-heb-30-energiedrankjes-gedronken-raar.

Daar heb ik het dan ook niet over.


Sorry hoor, wist niet dat je boos werd. :(
Het topic heet - Herbals (Happy Caps), niet Trip-e of Space-e of whatever.

Was niet aanvallend bedoeld ofzo hoor :p
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor TattooBoy » vr jan 22, 2016 8:58 am

Wij hebben de Euphor-E variant laatst aangeschaafd in een smartshop.

Dit omdat we binnnenkort bij een feestje wel iets willen voelen maar het laatste pilletje met oud & nieuw was en we ons toch aan de 2 a 3 maanden rust willen houden.

Werken ze nu of raden jullie iets anders aan wat tof is bij een deephouse evenement?
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor TattooBoy » vr jan 22, 2016 4:14 pm

Oké thanks. Ik ga er ook niet vanuit dat het veel doet. Ga van t voren er wat bier in fooienpot en verder vermaak ik me toch wel. Gaat om Disclosure binnenkort. Na afloop post ik hier wel of het iets heeft toegevoegd
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor fredrik » vr jan 22, 2016 4:59 pm

TattooBoy schreef:Oké thanks. Ik ga er ook niet vanuit dat het veel doet. Ga van t voren er wat bier in fooienpot en verder vermaak ik me toch wel. Gaat om Disclosure binnenkort. Na afloop post ik hier wel of het iets heeft toegevoegd


Bent gij van België? In Nederland gooien we gewoon geld in de fooienpot.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 435
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor TattooBoy » vr jan 22, 2016 6:07 pm

Altijd leuk autocorrectie ;)
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: Herbals (Happy Caps)

Berichtdoor TattooBoy » vr jan 29, 2016 11:05 am

Nog mensen die wel iets hebben gevoeld van happy caps?
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner