Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

5-meo-mipt tripreport @ feestje

Voor al je psychedelische avonturen.

5-meo-mipt tripreport @ feestje

Berichtdoor moxy » zo okt 09, 2011 6:24 pm

T+0 - ongeveer 6mg nasaal
T+2 - ongeveer 12mg ingenomen
T+9 - redelijk nuchter, sliep na een uur.

Thuis bij iemand begonnen, daarna naar een hardcore feestje gegaan.. eerst twijfelde ik even omdat de stof toch wel psychedelisch zou zijn, maar omdat ik gelezen heb in meerdere reports dat het "party-waardig" moest zijn, toch gedaan..
En daar heb ik geen spijt van gehad :)

Hele avond was top. Ik voelde me na een paar uur alsof ik mezelf zag van buitenaf zegmaar net als met paddo's, maar dan zonder mindfuck.
De laser en lichten waren niet normaal mooi, fascinerend. Erg trippy.
Vrij visueel verder, echt van dat warpen net als met een gemiddelde dosis paddo's. (wel alleen als ik er echt op lette, op de wc bv.)

Empatisch, ik had medelijden met mensen omdat sommigen er echt kapot uit zagen, echt way too much mdma gezichtjes :P
En als iemand zich naar mijn idee nog niet echt een feestvibe had probeerde ik dat te fixen wat ook nog eens lukte. Alsof ik echt kon zien wat er miste in iemands gedachtegang

Even was het een beetje freaky, als je alle scheve koppen op zo'n hardcore feestje te goed ziet, kan je onder invloed van psychedelica wel gekke gedachtes krijgen, maar dat was dus maar een minuutje of 2, daarna niet echt wat van die gedachtegang aangetrokken en lekker doorgefeest :)

Moet er wel bijzeggen dat ik erbij gedronken heb (biertje p/u ofzo), verder fris en weinig gerookt. Bijna niks geblowed.

Uurtje of 7 gaan pitten vanochtend, en nu voel ik me zwaar niet brak, behalve wat honger, spierpijn en een verzwikte enkel ;) (de helft van de tijd zwaar staan losgaan :woeh: )

Nou.. dat was het :)
Ik hoop dat het een beetje een samenhangend verhaal is.

Ik ga lekker koken en eten.
moxy
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: zo okt 09, 2011 6:13 pm

Re: 5-meo-mipt tripreport @ feestje

Berichtdoor Einstein » zo okt 09, 2011 6:35 pm

Psychedelica op een hardcorefeest, jij durft :lol: Leuk report wel :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-meo-mipt tripreport @ feestje

Berichtdoor moxy » di okt 11, 2011 6:14 pm

Einstein schreef:Psychedelica op een hardcorefeest, jij durft :lol:

Het is niet zo mindfucking als de meeste pyschedelica.
Iemand op Erowid zei: "it's like the tryptamine's answer to MDMA".. ik kan mezelf daar wel in vinden ;)
Voelde me echt mezelf, niet geforceerd happy maar iedereen zei wel dat ik de hele avond een extreme big smile op mn gezicht had :D
Ik moest alleen wel echt willen dansen; et ging niet zoals met MDMA dat je bijna niet meer kan stoppen.. komt vooral om de lichten en de andere mensen zo indrukwekkend waren, en ik een man ben en dus niet twee dingen tegelijk kan ;)
moxy
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: zo okt 09, 2011 6:13 pm

Re: 5-meo-mipt tripreport @ feestje

Berichtdoor Tripmeister » di okt 11, 2011 11:27 pm

Als ik dit zo lees ga ik het denk ik nog een keer proberen. Ik had het 2 weken geleden gebruikt, ongeveer 15 mg oraal. Behalve het idee dat ik moest blijven bewegen en een ongemakkelijk gevoel heb ik niks gemerkt helaas. Volgende keer probeer ik het nasaal.
Avatar gebruiker
Tripmeister
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: wo maart 30, 2011 10:46 am

Re: 5-meo-mipt tripreport @ feestje

Berichtdoor Einstein » wo okt 12, 2011 12:13 am

Hmm, dat lijkt wel partywaardig inderdaad :love: Het lijkt dan wel weer psychedelischer dan bijvoorbeeld 2C-B. Dit wil ik ook wel eens doen :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-meo-mipt tripreport @ feestje

Berichtdoor Tripmeister » wo okt 12, 2011 12:21 am

Einstein schreef:Hmm, dat lijkt wel partywaardig inderdaad :love: Het lijkt dan wel weer psychedelischer dan bijvoorbeeld 2C-B. Dit wil ik ook wel eens doen :rock:


Van die 15 mg die ik heb genomen heb ik niks van hallucinaties gezien. Misschien de verkeerde setting (in een hotel waar je na 12en niet meer naar buiten kon...)
Avatar gebruiker
Tripmeister
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: wo maart 30, 2011 10:46 am

Re: 5-meo-mipt tripreport @ feestje

Berichtdoor Einstein » wo okt 12, 2011 12:24 am

Hmja, kan, kan ook aan de methode van inname gelegen hebben. Ken het stofje verder niet, maar door moxy word ik wel enthousiast :rock2:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron