Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Een DXM handleiding

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Een DXM handleiding

Berichtdoor Drientje » ma feb 21, 2011 8:43 pm

Dit leek me wel handige informatie, mochten er aanvullingen zijn, ik doe mijn best.


Hoi en welkom in de wondere wereld van DXM oftewel Dextromethorfan.

DXM is een stof die gebruikt wordt in hoestdrankjes en siropen en als je er genoeg van inneemt kun je gaan trippen. Het is legaal te verkrijgen en daarom geliefd bij mensen die een legaal tripmiddel zoeken.

Natuurlijk kleven er ook aan deze stof gevaren. Hieronder zal ik proberen uit te leggen wat die gevaren zijn en hoe je ze zo klein mogelijk kunt houden.


Allereerst verzeker je jezelf ervan dat je dit echt wilt. Mocht je het idee opgevat hebben, stel het dan zolang mogelijk uit. Impulsieve trips(zeker de eerste keer)kunnen leuk uitpakken maar ook eindigen in het ziekenhuis. Als je het uitstelt en je wilt het na een tijdje nog steeds, dan weet je tenminste wel dat je het echt wilt.

DXM is verkrijgbaar in twee varianten. Hoestsiroop en capsules.



Persoonlijk zal ik je aanraden om capsules te kopen maar mocht je de drank prefereren zorg voor de juiste dosering! Drank is heel moeilijk te doseren en ook zal de fysieke aanwezigheid van de drank sterker zijn als met capsules


Wees er zeker van dat je capsules of siroop koopt met alleen het actieve bestanddeel Dextromethorfan!



In de capsules zitten hele kleine bolletjes. Die bolletjes zorgen voor een gereguleerde afgifte van de werkzame stof, nu wil je geen gereguleerde afgifte, dat zou betekenen dat je gedurende 8 uur steeds een kleine dosis binnenkrijgt en je dus niet alles in 1 keer in je lichaam krijgt.

Die bolletjes haal je dus uit de capsule en crush je fijn. Het poeder wat je krijgt kun je terug doen in de capsule of zo opeten hoewel de smaak erg vies is en dit misselijkheid in de hand werkt.

DXM kan niet gecombineerd worden met MAOI remmers, kalmeringsmiddelen (zoals Prozac), MDMA of litium Al deze combinaties kunnen dodelijk zijn!

Als je voor het eerst dit middel gebruikt is het heel erg aan te raden om te testen of je er überhaupt wel tegen kunt. Het zou zomaar kunnen dat je een afwijkend lever enzym hebt (deficiëntie CYP2D6), waardoor je de stof niet af kan breken. Dit kan resulteren in een ongewenste overdosis met een eventuele dood tot gevolg.
Je test jezelf of je dit enzym hebt door de allereerste keer dat je tript niet meer dan 150mg te nemen. Dit staat gelijk aan 5 capsules.

Wanneer je een afwijkend lever enzym hebt, zullen deze 5 capsules erg lang doorwerken en waarschijnlijk harder werken dan normaal. Je bent niet geschikt voor DXM en kan het beter links laten liggen. Ben je na een nachtje slapen weer zo goed als de oude (je kunt nog wat na-effecten ervaren), dan kun je de dosis volgende keer iets opvoeren.

DXM is geen gewoon tripmiddel. Dit middel werkt in fasen. Elke fase wordt aangeduid als een plateau.

Plateau 1: Dit plateau is voelbaar bij 1,5mg-2,5mg per kilo lichaamsgewicht.
Veel gebruikers ervaren het alsof ze aangeschoten zijn van de alcohol. Er komen geen hallucinaties voor, op zijn hoogst zul je merken dat kleuren en geluiden anders lijken dan dat ze werkelijk zijn. Dit is een plateau wat door veel gebruikers wordt overgeslagen maar voor een beginner is dit een mooie plaats om kennis te maken met de fysieke aanwezigheid van het middel. Je bent op dit niveau gewoon in staat om te lopen en een gesprek te voeren.

Plateau 2: Dit plateau is voelbaar bij 2,5mg-7,5mg per kilo lichaamsgewicht.
Op dit plateau bevinden zich de meeste recreatieve gebruikers. Hier kun je visuele hallucinaties verwachten maar niet zoals die van LSD of van paddo's. De grootste kans op hallucinaties is wanneer je je in een donkere ruimte zet en je ogen dicht doet. De beschrijving van deze hallucinaties zijn erg moeilijk omdat die zeer variëren van persoon tot persoon. Vaak zie je kleuren en bewegingen en vaak komt het voor dat het niet op iets lijkt wat je kent uit de werkelijkheid.
Dit stadium gaat soms gepaard met misselijkheid en braken. DXM ligt nu eenmaal zwaar op de maag en je zult niet weten wat DXM met jou maag doet totdat je het geprobeerd hebt.
Dit niveau is het ook wel verstandig een tripsitter te vragen gezien je coördinatie niet echt optimaal meer is, alsof je dronken bent, en je jezelf zou kunnen bezeren.

Plateau 3: Dit plateau is voelbaar bij 7,5mg-15mg per kilo lichaamsgewicht.
Dit level zullen de psychedelische effecten compleet aanwezig zijn en zou je gedistantieerd kunnen worden van je lichaam. Je 'ik besef' zal langzaam afnemen naarmate je dichterbij het vierde plateau komt. Je zicht zal ernstig vertroebeld worden en logica en realiteit zul je anders gaan ervaren, ook kun je je erg gedesorienteerd voelen. De ervaringen op dit niveau variëren zo sterk dat het moeilijk te zeggen is hoe dit gaat verlopen. Dit niveau is enorm overweldigend en het gebeurt niet zelden dat je bad gaat. Zorg in dit stadium voor een tripsitter.

Plateau 4: Dit plateau is voelbaar bij 15mg-30mg per kilo lichaamsgewicht.
Dit niveau is eigenlijk alleen bestemd voor de hele ervaren tripper. In dit stadium ben je het contact met de realiteit volledig kwijt en ben je in je eigen universum. Je kunt contacten hebben met goden, andere bizarre werelden en entiteiten.
De dosering is op dit niveau verre van veilig en alleen aan te raden voor trippers die positieve 3e plateau ervaringen hebben. Met deze hoeveelheden is kans op hersenbeschadiging reeël. Gebruik bij deze hoeveelheden ook altijd een tripsitter die je kan behoeden van nare dingen. De tripper heeft op dit plateau geen contact met de realiteit en zou bijv. kunnen stikken in zijn eigen braaksel of oververhit raken en dus is een sitter onontbeerlijk.

Plateau Sigma (5e plateau). Dit plateau is voelbaar bij dosissen van 30mg-40mg per kilo lichaamsgewicht.
Dit plateau is het gevaarlijkst vanwege de enorm hoge dosis. Ik raad iedereen met geringe kennis van DXM deze hoeveelheden nooit te nemen! Vanaf 40mg per kilo lichaamsgewicht wordt de dosis dodelijk.
Het beste kun je dit plateau bereiken door de hoeveelheden uit te spreiden. Bijv. eerst 600mg, wachten tot je de eerste tekenen voelt, dan nog een keer 350mg en op slot nog een keer 650mg.
Ik ben tijdens research tegengekomen dat je het effect drastisch kunt versterken door te combineren met alcohol. Je zou bijv. een paar keer een kleine hoeveelheid sterke drank kunnen nemen tot je het vierde plateau bereikt hebt.
Er zijn niet zo heel veel positieve verhalen te vinden over het 5e plateau. Vaak wordt bewusteloosheid en geheugenverlies vermeld. In een verhaal las ik over een man die 3060mg(!)in genomen had. Dit is een belachelijk hoge dosis en hij heeft meer dan 25 uur lang bewusteloos op de grond gelegen onderwijl de stem van een hoger wezen horend die hem vertelde dat hij hem dit nooit meer aan moest doen.
Op dit plateau kun je, net als op het vierde plateau, contact hebben met goden, aliens en andere werelden. Anders dan in het vierde plateau gebeurt dit vaak met geopende ogen als of ze wezens geïntegreerd zijn in je dagelijks bestaan.
Je zicht wordt schokkerig en net alsof alles wordt belicht door een stroboscoop. Ook kan het zijn dat, als je snel je ogen beweegt, de wereld voor een seconde of 4 niet mee beweegt, als of het vertraagt is. Gevoelens van angst zijn niet ongewoon hoewel die emoties vaak niet gevoeld worden, meer een soort innerlijke stem die je verteld wat er met je aan de hand is. Dit is moeilijk uit te leggen, zoals je misschien wel begrijpt.
Dit plateau is enorm inspannend en je moet zowel fysiek als mentaal heel erg sterk in je schoenen staan wil je niet wakker worden in een psychiatrisch ziekenhuis. Nodeloos om te vermelden dat je ook hier een tripsitter nodig hebt om voor je te zorgen als je out/bad gaat.

Tot slot:
Het is ten zeerste afgeraden om, tijdens het gebruik van DXM bij deze hoeveelheden, auto te rijden of enig andere machine te bedienen. De reactie snelheid verminderd ernstig en dit kan tot ongelukken leiden.

Verder verwijs ik je graag naar:

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq/


een complete gids met alle informatie die je nog wil weten.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Cropp » di maart 01, 2011 2:05 pm

Dxm is geen speelgoed, hier kun je net zo ziek van worden als wazig en ik heb er echt niet alleen maar leuke ervaringen mee, ik heb er ook gemeen van moeten kotsen.

Dit spul sloeg op mijn keel waardoor ik niet kon praten en niets meer door kon slikken, waardoor ik weer in paniek raakte.

Dxm duurt heel lang en ik hou er altijd een gigantische kater van een paar dagen aan over.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Ginoo » wo maart 02, 2011 6:26 pm

Heb laatst ongeveer 200mg DXM genomen (7 capsules).
Capsules open maken, de bolletjes vermalen tot een mooie poeder,
vervolgens de poeder weer terug gestopt in de capsules, wat veel makkelijker ging dan verwacht!

Na ongeveer anderhalf uur begon ik iets te merken, wat volgens mij best lang duurde.
Moeilijk uit te leggen wat ik voelde, begon voor mijn gevoel een beetje te wankelen en werd een beetje lacherig.
Een half uur later voelde ik me zoals in plateau 1 staat beschreven nogal 'aangeschoten'
lopen werd steeds moeilijker.
Zat op het moment Wii Sports te spelen en het tennissen ging, anders dan verwacht, super goed! :D
Wat later stond ik op om naar de wc te lopen, wat een hele tocht werd, liep naar de wc en moest mezelf vasthouden aan alles wat ik vast kon grijpen, want ik liep alsof ik lam was!

Voelde me lekker en relaxed, zou zeggen; een combinatie van dronken zijn en stoned zijn.
Na ongeveer 4 of 5 uren begon het uit te werken en ik voelde me alleen een beetje moe.
's Avonds nog steeds erg moe, en besloot een Energy shot te nemen, waarna ik gelijk weer wakker was.
Een Energy shot is dus een aanrader als je je na DXM vermoeit voelt!
Verder heb ik geen last gehad van een kater of iets dergelijks.

DXM beviel me wel, maar niet zo zeer om het vaker te gaan gebruiken.
Misschien ooit nog eens maar dan proberen tussen Plateau 2 en 3 te komen.
Ginoo
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di maart 01, 2011 11:48 pm

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Dopey » wo maart 02, 2011 6:27 pm

Ik ben hier inderdaad een keer tyfus hard op gegaan. Ook aardig lopen kotsen toen.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Cropp » do maart 03, 2011 8:53 pm

Ik heb ook hard gekotst, op een hele nare manier, kotsen van alcohol is binnen 30 seconden gebeurt maar hier ben ik echt ziek van geworden, maar, het had wel iets.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor thepablo » do maart 10, 2011 5:55 pm

ik dacht dat winkels dit niet meer verkopen ?
ik heb laatst lopen zoeken bij een kruitvat en drogisterij maar zie nergens op de verpakking staan of er DXM / Dextromethorfan in zit ?
Ja maar.....
Alles is eigenlijk ook best wel veel
Avatar gebruiker
thepablo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:28 pm
Woonplaats: Maaskantje

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Einstein » do maart 10, 2011 7:07 pm

DXM is sinds begin dit jaar (geloof ik) niet meer zonder recept verkrijgbaar, inderdaad. Als research chemical is het hier en daar nog wel te vinden (legaal wanneer je het bijvoorbeeld als decoratiezand wilt gebruiken), maar dan zijn er wel leukere stofjes, tenzij je specifiek in DXM geïnteresseerd bent.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor thepablo » do maart 10, 2011 9:56 pm

Einstein schreef:DXM is sinds begin dit jaar (geloof ik) niet meer zonder recept verkrijgbaar, inderdaad. Als research chemical is het hier en daar nog wel te vinden (legaal wanneer je het bijvoorbeeld als decoratiezand wilt gebruiken), maar dan zijn er wel leukere stofjes, tenzij je specifiek in DXM geïnteresseerd bent.


Wat voor stofjes dan bijvoorbeeld ?
En is dit legaal te verkrijgen ?
Ja maar.....
Alles is eigenlijk ook best wel veel
Avatar gebruiker
thepablo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:28 pm
Woonplaats: Maaskantje

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Sublimo » do maart 10, 2011 10:11 pm

thepablo schreef:Wat voor stofjes dan bijvoorbeeld ?
En is dit legaal te verkrijgen ?


Dextromethorfan. Een middel tegen de hoest.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Einstein » vr maart 11, 2011 12:36 am

thepablo schreef:Wat voor stofjes dan bijvoorbeeld ?
En is dit legaal te verkrijgen ?

Dan moet je in het research chemicals-forum kijken, daar staat zat info over leukere RC's. Veel van de vage RC's met ingewikkelde namen zijn nog legaal, de bekendere (2C-serie) zijn meestal illegaal.

OT vind ik dit een beetje vaag:
Heb je het tijdens deze eerste trip naar je zin, voelt het niet te krachtig aan en ben je na een nachtje slapen weer helemaal de oude dan is er waarschijnlijk niets aan de hand. Heb je een hele onaangename trip gehad, dan kun je er bijna zeker van zijn dat je het CYP2D6 enzym mist en is trippen op DXM niet voor jou weggelegd.

CYP2D6-deficiëntie zorgt niet per se voor onprettige trips, maar wel voor een veel langere werkingsduur en naar ik meen ook een heftigere reactie op DXM.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Sublimo » vr maart 11, 2011 8:22 am

Einstein schreef:OT vind ik dit een beetje vaag:
Heb je het tijdens deze eerste trip naar je zin, voelt het niet te krachtig aan en ben je na een nachtje slapen weer helemaal de oude dan is er waarschijnlijk niets aan de hand. Heb je een hele onaangename trip gehad, dan kun je er bijna zeker van zijn dat je het CYP2D6 enzym mist en is trippen op DXM niet voor jou weggelegd.

CYP2D6-deficiëntie zorgt niet per se voor onprettige trips, maar wel voor een veel langere werkingsduur en naar ik meen ook een heftigere reactie op DXM.


Daar heb je gelijk in. Als je voor de eerste keer DXM gaat proberen moet je beginnen met een dosis van 150 mg, als je dan overdreven hard tript, heb je CYP2D6-deficiëntie. Dan is DXM not done voor jou, levensgevaarlijk zelfs. Je mist immers het enzym om de DXM af te breken...
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Dopey » vr maart 11, 2011 11:04 am

Ik heb het even aangepast, zo beter?
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Sublimo » vr maart 11, 2011 11:06 am

Chris Pontius schreef:Ik heb het even aangepast, zo beter?


Perfect ! :love:

Had ik natuurlijk ook zelf kunnen doen... :P
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor thepablo » vr maart 11, 2011 2:24 pm

ok ,

dus om te beginnen moet ik 150mg nemen ?
Ik heb opgezocht dat er in Bisoltussin 2mg per ml zit.
Dus dat houd in dat ik 75ml moet drinken om wat te gaan voelen ?
Of maak ik nu een totaal verkeerde berekening ?


-edit-

vandaag even in de apotheek geweest.
wat ik helaas al dacht dus , het bestandsmiddel DXM zit nergens meer in :(
toch maar even gaan kijken naar de Rc'tjes :D
Ja maar.....
Alles is eigenlijk ook best wel veel
Avatar gebruiker
thepablo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:28 pm
Woonplaats: Maaskantje

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Hippyflip » wo maart 16, 2011 7:56 pm

Had er gisteren men eerste ervaring mee ,
deed me sterk aan een goede dosis mdma denken alleen duurde deze trip vele langer en voelde ik me misselijk . zeker de moeite waard geweest ben er egt kk hard op gegaan:D niet voor herhaling vatbaar
I said no to drugs , Buy They just wouldn't listen
Avatar gebruiker
Hippyflip
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:35 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Einstein » do maart 17, 2011 12:18 am

Hippyflip schreef:deed me sterk aan een goede dosis mdma denken

Dan doe je iets verkeerd, of je hebt hele toffe hersenen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor trippykees » do maart 17, 2011 3:52 pm

Hippyflip schreef: deed me sterk aan een goede dosis mdma denken

had ik ook , heb 5 caps gecrushed
trippykees
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:10 pm

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Cropp » vr maart 18, 2011 1:42 pm

Ik vond het op ketamine lijken, maar dan veel harder en visueler, met veel rare geluiden, en schokkeriger.
Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor dexdude2 » za maart 26, 2011 2:48 pm

Cropp schreef:met veel rare geluiden

Dit. Ik hoor soms zo vage geluiden... Heel trippy.
Marihuana - Proud supporter of the snackfood industry
Avatar gebruiker
dexdude2
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 87
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:38 pm
Woonplaats: Het noorden

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor dexdude2 » vr apr 08, 2011 2:20 pm

Heb gisteren wat vaags meegemaakt....

Ik heb al een weekje last van hoest dus ik besloot wat hoestdrank te nemen. Het enige wat ik in huis had was een hoestdrank met dextromethorfan, 2mg/ml. Ik nam om 1815 precies 18ml in (dus 36mg dxm, wat neer komt op 0.529mg/kg lichaamsgewicht), wat een normale tot hoge dosis is tegen hoest.

Om 1915 was m'n hoest zo goed als helemaal weg en ik besloot een douche te nemen om 1930...
Tijdens het douchen bevroor ik fysiek en mentaal helemaal. Wat voelde douchen toch heerlijk en relaxed aan, ik had helemaal geen zin meer om te bewegen... Ik wist dat er iets mis was en ik ging me maar omkleden.

Het voelde alsof ik 200-300mg op had (ik heb al tientallen keren dxm gehad met verschillende dosissen van 100mg-1g), maar dan zonder de visuals en dissociatie. Concentreren op dingen was behoorlijk moeilijk en toen ik ff m'n hond ging uitlaten was een gesprek voeren met de buurman erg moeilijk. Ik kreeg de correcte woorden niet in m'n kop en ik begreep niet goed wat hij zei. Ik hoorde wat hij zei, maar wat de woorden nou betekenden wist ik niet. Toen maar naar binnen gegaan en op bed gaan liggen.

Nu voel ik me ook best vaag en traag; heel moe, hoofdpijn en dysforie. Net zoals bij een "normale" dxm kater.

Ben ik overgevoellig geworden voor DXM? Heb de laatste tijd geen andere drugs gehad, 4 weken geleden nog wel 1 pilletje en daarna nog een paar keer wiet maar verder niks.
Marihuana - Proud supporter of the snackfood industry
Avatar gebruiker
dexdude2
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 87
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:38 pm
Woonplaats: Het noorden

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Drientje » vr apr 08, 2011 2:44 pm

Ik heb hetzelfde gehad als jij.

Ooit 5 caps gecrushed en beetje raar vaag van geweest, niet heel bijzonder.

Half jaar daarna 1 capsule genomen, niet gecrushed, tegen de hoest, en ik ben de hele dag zo vaag als een deur geweest. Ik had enorme pupillen en voelde me alsof ik op een schip stond. Ik kon niet uit mijn woorden komen en was totaal niet op mijn werk aan het letten. Ik ben naar huis gestuurd door mijn baas die dacht dat ik expres drugs op had.
Ik legde niet meteen de link tussen DXM en mijn vaagheid maar mijn moeder vroeg of ik iets tegen de hoest had genomen omdat ik die dagen echt heel erg last van mijn keel had.

Na het bestuderen van de bijsluiter leken mijn symptomen verdacht veel op overgevoeligheid voor DXM. Je kunt zelfs in coma raken als je meer dan de aanbevolen dosis neemt wanneer je overgevoelig bent.

Ik heb het vroeger echt heel vaak gebruikt voor kriebel hoest maar sinds ik die 5 caps gedaan heb ben ik schijnbaar overgevoelig geworden.

Wees voorzichtig en koop gewoon lekker een andere hoestdrank. Met Broomhexine werkt heel goed voor mij.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor pammer » ma apr 11, 2011 8:29 pm

Drientje schreef:Ik ben naar huis gestuurd door mijn baas die dacht dat ik expres drugs op had.
.


Wel dat kan niet echt goed aflopen als je baas dit verdenkt van je :O.
Avatar gebruiker
pammer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:43 pm

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor InfectedMushroom » do mei 12, 2011 8:06 pm

Weet iemand de dosering van de Siroop ? ik ga namelijk morgen voor de eerste keer DXM proberen, en heb er niet egt een gedacht van de doseringen
Inhale Combusted Hemp on a Daily Basis
InfectedMushroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 1:31 pm

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Sublimo » do mei 12, 2011 8:24 pm

InfectedMushroom schreef:Weet iemand de dosering van de Siroop ? ik ga namelijk morgen voor de eerste keer DXM proberen, en heb er niet egt een gedacht van de doseringen


Gewoon kijken hoeveel DXM er in de hoestsiroop zit, omrekenen naar hoeveel DXM per ml en dan het aantal mg nemen met ml.

Het aantal mg DXM dat je moet nemen blijft hetzelfde he.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor InfectedMushroom » do mei 12, 2011 8:44 pm

Sublimo schreef:
InfectedMushroom schreef:Weet iemand de dosering van de Siroop ? ik ga namelijk morgen voor de eerste keer DXM proberen, en heb er niet egt een gedacht van de doseringen


Gewoon kijken hoeveel DXM er in de hoestsiroop zit, omrekenen naar hoeveel DXM per ml en dan het aantal mg nemen met ml.

Het aantal mg DXM dat je moet nemen blijft hetzelfde he.

Ok cva , Bedankt
op naar de wereld van DXM (:
Inhale Combusted Hemp on a Daily Basis
InfectedMushroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 1:31 pm

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Sublimo » do mei 12, 2011 8:48 pm

InfectedMushroom schreef:
Sublimo schreef:
InfectedMushroom schreef:Weet iemand de dosering van de Siroop ? ik ga namelijk morgen voor de eerste keer DXM proberen, en heb er niet egt een gedacht van de doseringen


Gewoon kijken hoeveel DXM er in de hoestsiroop zit, omrekenen naar hoeveel DXM per ml en dan het aantal mg nemen met ml.

Het aantal mg DXM dat je moet nemen blijft hetzelfde he.

Ok cva , Bedankt [/quote]

Als je nog hulp nodig hebt bij de berekeningen, just send me a pm. ;)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor dexdude2 » do mei 12, 2011 8:58 pm

Begin met 250-300mg. Da's een leuke dosis om mee te beginnen. Als je niks te doen hebt tijdens de trip, probeer maar eens een live tripreport the schrijven dan ;)
Marihuana - Proud supporter of the snackfood industry
Avatar gebruiker
dexdude2
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 87
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:38 pm
Woonplaats: Het noorden

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor InfectedMushroom » do mei 12, 2011 9:00 pm

dexdude2 schreef:Begin met 250-300mg. Da's een leuke dosis om mee te beginnen. Als je niks te doen hebt tijdens de trip, probeer maar eens een live tripreport the schrijven dan ;)

ok zal ik doen, ik heb Nortussine is deze geschikt voor recreatief gebruik .? 10mg Dextromethorfan
Inhale Combusted Hemp on a Daily Basis
InfectedMushroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 1:31 pm

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor Sublimo » do mei 12, 2011 9:23 pm

InfectedMushroom schreef:
dexdude2 schreef:Begin met 250-300mg. Da's een leuke dosis om mee te beginnen. Als je niks te doen hebt tijdens de trip, probeer maar eens een live tripreport the schrijven dan ;)

ok zal ik doen, ik heb Nortussine is deze geschikt voor recreatief gebruik .? 10mg Dextromethorfan


Nooit de eerste keer beginnen met meer dan 150 mg, dat is om te testen om je niet het leverenzym mist !

Ik zou geen siroop gebruiken eigenlijk, capsules zijn veel gemakkelijker. Van zo veel siroop wordt je misselijk. En Nortussine bevat dat maar 10 mg DXM in totaal ?
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een DXM handleiding

Berichtdoor InfectedMushroom » vr mei 13, 2011 4:48 pm

Sublimo schreef:
InfectedMushroom schreef:
dexdude2 schreef:Begin met 250-300mg. Da's een leuke dosis om mee te beginnen. Als je niks te doen hebt tijdens de trip, probeer maar eens een live tripreport the schrijven dan ;)

ok zal ik doen, ik heb Nortussine is deze geschikt voor recreatief gebruik .? 10mg Dextromethorfan


Nooit de eerste keer beginnen met meer dan 150 mg, dat is om te testen om je niet het leverenzym mist !

Ik zou geen siroop gebruiken eigenlijk, capsules zijn veel gemakkelijker. Van zo veel siroop wordt je misselijk. En Nortussine bevat dat maar 10 mg DXM in totaal ?


Kwalitatieve en kwantitatieve samenstelling:
Dextromethorphani hydrobromidum 200 mg — Saccharum — Acidum citricum — Natrii benzoas — Aroma cerasi/rubi idaei — Aqua purificata q.s. ad 100 ml.
ik zou beginnen met ongeveer 70ml, en kan het kwaad dat ik blow terwijl ik onder de invloed van DXM ben ? en ik heb gisteren speed gebruikt, maar ik denk niet dat dit een probleem is.
Inhale Combusted Hemp on a Daily Basis
InfectedMushroom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 1:31 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner