door Evert » di okt 25, 2011 1:12 pm
Haha inderdaad, dit was niet het antwoord waar ik op hoopte. XD
Homeopathie is inderdaad complete onzin en praat ook over verdunningen die zo ver gaan dat de actieve stof er niet eens meer in zit.
Het blijft echter wel een feit dat stoffen zich in het lichaam anders kunnen gaan gedragen als je een bepaalde grens overschrijdt qua dosis (dit kan zowel een ondergrens als een bovengrens zijn). Ik heb mij bijvoorbeeld laten vertellen dat dextro-amfetamine onder een bepaalde dosis enkel als dopamine reuptake inhibitor werkt en pas als je een bepaalde grens over gaat dat het dan pas de neuron binnendringt en ook gaat werken als een dopamine releasing agent en daarmee ook meteen neurotoxisch wordt.
Ik zeg niet dat ik denk dat mdma op dezelfde manier werkt, maar misschien verandert mdma ook wel van gedrag als je onder een bepaalde dosis gaat en misschien doet die wel iets raars waardoor hij juist de neuronen motiveert om up-regulation toe te passen op de receptors.
Maar goed, blijkbaar is daar dus nog geen conclusive antwoord op.
Done: Alcohol, THC, XTC, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI
To do: Cocaïne, MDA, MDMAI, GHB, Mescaline, Salvia, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, Mephedrone (aka Meow) and Nootropics (aka smart drugs)
(No idea where I can get all that stuff XD)
Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.