Hallo df-ers!
Laat 5-htp je serotonine sneller herstellen en kan je dan ook vaker xtc doen (ipv 3 maanden wachten minder lang wachten?) zodat het effect beter word?
Delicate schreef:Naar mijn mening niet. 5-htp helpt in de serotonine productie maar de neurotoxische schade + de tolerantie die je opbouwt als je meer gebruikt in een kortere periode zal het alsnog verknallen op den duur. Hou gewoon de drie maanden zou ik zeggen..
I Riddim schreef:Hmm.. Ik hoorde veel mensen over dat ze harder gingen / meer love gevoel hadden na een tijdje 5-htp slikken ???
Davinci schreef:Wat ben je met stroom als het niet overal in het netwerk geraakt...
Poseidon schreef:Er zijn vermoedens dat het lichaam minder serotonine aan gaat maken zodra het via de Htp-5 prikkel verloopt.
Of deze "luiheid" afneemt zodra je het additief niet meer slikt? Moet er toch eens wat meer over gaan lezen.
Blijf het een rare poging tot herstel vinden: brandhout van je neurotransmitters maken en flink de fik erin steken.Vervolgens de verkoolde resten proberen te blussen.
Keer terug naar Voorstellen voor "vraag van de week"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten