Aaltje schreef:Hallo!
Ik heb een vraag over pep. Van pep wordt ik vaak enorm geil, maar dat niet alleen, als ik masturbeer of seks heb onder pep en vervolgens klaarkom, dan ejaculeer ik eerst en komt pas later het orgasme, dat echt veel intenser is dan wanneer ik nuchter ben.
Dit komt ongetwijfeld vaker voor, maar wat is de oorzaak hiervan?
herejezus schreef:Dat komt, omdat jouw geest en lichaam ontzettend ver van elkaar af staan. Dit heeft te maken met al jouw trauma's, ketamine gebruik en huidige levenstoestand.
Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
Aaltje schreef: ik masturbeer of seks heb onder pep en vervolgens klaarkom, dan ejaculeer ik eerst en komt pas later het orgasme
Poseidon schreef:Bij velen loopt of spuit de lading er spontaan uit maar de geilheid en erectie houden nog langdurig aan om al dan niet uit te monden in het orgasme waarbij alle spieren zich ontspannen en er een stortvloed aan serotonine in de hersenen loskomt.
Genot, extase, euforie, opgetogenheid (ze houden allemaal verband met de golven van dopamine in de hersenen). Een krachtige stoot dopamine wordt losgemaakt op het moment van seksule climax, waardoor een intens gevoel van genot opgewekt wordt. Een plotselinge golf dopamine is zo aangenaam dat het verslavend kan werken. Een deel van bedwelmende stoffen als cocaïne, nicotine, alcohol,... zijn verslavend omdat ze onmiddellijk een enorme golf dopamine door de hersenen jagen, of ze verhogen de dopaminespiegel doordat ze ervoor zorgen dat de dopamine zich opstapelt in de synapsen
Sjoerd101 schreef:Poseidon schreef:Bij velen loopt of spuit de lading er spontaan uit maar de geilheid en erectie houden nog langdurig aan om al dan niet uit te monden in het orgasme waarbij alle spieren zich ontspannen en er een stortvloed aan serotonine in de hersenen loskomt.
Je bedoelt dopamine, sex = dopamine, speed = dopamine. vandaar de extra geilheid en intensere ervaring denk ik.Genot, extase, euforie, opgetogenheid (ze houden allemaal verband met de golven van dopamine in de hersenen). Een krachtige stoot dopamine wordt losgemaakt op het moment van seksule climax, waardoor een intens gevoel van genot opgewekt wordt. Een plotselinge golf dopamine is zo aangenaam dat het verslavend kan werken. Een deel van bedwelmende stoffen als cocaïne, nicotine, alcohol,... zijn verslavend omdat ze onmiddellijk een enorme golf dopamine door de hersenen jagen, of ze verhogen de dopaminespiegel doordat ze ervoor zorgen dat de dopamine zich opstapelt in de synapsen
Poseidon schreef:Maakt het wat mij betreft er niet minder lekker op, wat jij Aaltje?
Aaltje schreef:Poseidon schreef:Maakt het wat mij betreft er niet minder lekker op, wat jij Aaltje?
Het orgasme komt bij mij dan meestal een minuutje later en is dan altijd enorm intens
psychedelic23 schreef:Pep is heer en meester als sexdrug, de precisie hoe je de ander aanvoelt en bevredigt is bijna telepatisch
Rukken lukte nooit op pep ,maar met de juiste vrouw , nstreeltje over je been richting kruis,
of een iets te bloot lichaamsdeel en je raakt in nvulgaire sexroes, en die duurt net zo lang als to de speed uitgewerkt is,
als ze de know how heeft je leuter fors en trots te maken kan je zonder hem een keer slap te laten komen tot 4 a 6 keer doen spuiten na elkaar, metelke keer nbeurt ertussen hee, tot je denkt van fuck stop nu, stop de obsessie of straks spuit je bloed
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:psychedelic23 schreef:Pep is heer en meester als sexdrug, de precisie hoe je de ander aanvoelt en bevredigt is bijna telepatisch
Rukken lukte nooit op pep ,maar met de juiste vrouw , nstreeltje over je been richting kruis,
of een iets te bloot lichaamsdeel en je raakt in nvulgaire sexroes, en die duurt net zo lang als to de speed uitgewerkt is,
als ze de know how heeft je leuter fors en trots te maken kan je zonder hem een keer slap te laten komen tot 4 a 6 keer doen spuiten na elkaar, metelke keer nbeurt ertussen hee, tot je denkt van fuck stop nu, stop de obsessie of straks spuit je bloed
+1
Perry schreef:Hee proto Hoe istie?
Jmths schreef:Perry schreef:Hee proto Hoe istie?
Ik dacht dat de meeste mensen met inhoud het forum ondertussen wel verlaten hadden in plaats van te blijven hangen tussen de junks met mentale problemen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Keer terug naar Voorstellen voor "vraag van de week"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten