Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2-CB + XTC: Hoe te doseren?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

2-CB + XTC: Hoe te doseren?

Berichtdoor Klinker » di jan 15, 2013 6:46 pm

Gegroet psychonauten,

ik ga binnekort naar een mooi feestje en weer eens lekker aan de XTC, dan heb ik zes maanden pauze gehad. Deze pauze vond ik ook hard nodig, ik heb het namelijk eerst elke maand gebruikt half jaartje lang. We hebben pillen geregeld van ong. 180 mg, dat word dus steeds 90mg omdat ik met halfjes te werk ga. Welke hoeveelheid 2cb raden jullie aan? En hoevaak 2cb bijpakken (ik ga in totaal 3x een xtc bijnemen).

Ook heb ik gehoord dat je het beste de 2cb kunt vatten net na de piek van het eerste halfje, heeft iemand hier ervaring mee? Oja en voor ik het vergeet, ik zie het niet zitten om de eerste uren van het feest nuchter te moeten zijn (incl. busreis) :#: , ik zat dus te denken om lekker een aantal biertjes te drinken en waarschijnlijk ook een hasjjointje. Klopt het dat alcohol het love-effect remt? Zo ja, dan word het alleen wat hasj.

Alvast bedankt! :snort:
Klinker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: wo apr 11, 2012 12:44 pm

Re: 2-CB + XTC: Hoe te doseren?

Berichtdoor Gonzo » di jan 15, 2013 7:17 pm

Je kunt die 2c-b beter vóór die MDMA nemen, ik weet niet of je al ervaring hebt met 2c-b maar de dosis voor een heftige trip is tussen de 20 en 35 mg, en voor een milde trip tussen de 10 en 20 mg voor een mildere trip.
MDMA zal er voor zorgen dat de 2c-b trip wat wordt afgevlakt, die biertjes zullen de intensiteit van de 2c-b iets versterken.

Dus ik zou die 2c-b nemen, als dat over zijn piek heen is de MDMA droppen en tussendoor een 'paar' biertjes drinken..
De dosis 2c-b zou ik ook niet te gek maken, ik denk dat 20 mg wel genoeg is..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: 2-CB + XTC: Hoe te doseren?

Berichtdoor Ivo » do jan 17, 2013 12:16 am

2c-s/2cb-en-mdma-t4227.html ga je al heel wat mee zijn :)

Bier remt het love gevoel niet voor zover ik weet. Drink niet te veel, want het droogt je uit en versterkt het effect van 2CB.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 2-CB + XTC: Hoe te doseren?

Berichtdoor Klinker » do jan 17, 2013 9:17 pm

Joo bedankt, sorry dat ik die nog niet had bekeken.
Klinker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: wo apr 11, 2012 12:44 pm

Re: 2-CB + XTC: Hoe te doseren?

Berichtdoor Klinker » wo maart 06, 2013 6:30 pm

Ik heb t inmiddels al gedaan en ik moet zrggen dat het geweldig was! Door bepaalde omstandigheden heb ik uiteindelijk 3,5 pil naar binnen gewerkt plus 2 pilletjes a la 2c-b (6mg each). Ik stond echt ziekelijk hard te gaan, ongeveer net zo van de kaart als vam een flinke portie truffels. Maar obdaks dat k op een feest was met harde muziek en drukte heb ik zelfs geen seconde de trip als te heftig ervaren. Af en toe verdweem heel de zaal en werd alles zwart en als ik me concentreerde kwam alles weer tevoorschijn, echt vet.
Klinker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: wo apr 11, 2012 12:44 pm

Re: 2-CB + XTC: Hoe te doseren?

Berichtdoor De Taurus 1998 » wo maart 06, 2013 8:52 pm

een maat van my had 8 blauwe opels opgeggete en hy ging lekker dus ik zou gwn lekker veel pakke dan is het knallen doe het goed als je iets doe zeg ik altyd maar..... :rock:
ik ben tege de consumptiemaatschapij dus laten we met ze alle lekker drugs CONSUMEREN :rock: :rock: :rock:
http://media.idownloadblog.com/wp-conte ... imated.gif
Avatar gebruiker
De Taurus 1998
Newbie
Verbannen
 
Posts: 23
Geregistreerd: ma dec 17, 2012 11:44 pm

Re: 2-CB + XTC: Hoe te doseren?

Berichtdoor Azy » wo maart 06, 2013 9:24 pm

De Taurus 1998 schreef:een maat van my had 8 blauwe opels opgeggete en hy ging lekker dus ik zou gwn lekker veel pakke dan is het knallen doe het goed als je iets doe zeg ik altyd maar..... :rock:


Lekker veel pakken is niet echt de beste manier, het heeft een mooie synergie als je je aan een beschaafde dosis houdt.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: 2-CB + XTC: Hoe te doseren?

Berichtdoor Klinker » wo maart 06, 2013 10:38 pm

De Taurus 1998 schreef:een maat van my had 8 blauwe opels opgeggete en hy ging lekker dus ik zou gwn lekker veel pakke dan is het knallen doe het goed als je iets doe zeg ik altyd maar..... :rock:

Aan je gebruikersnaam te zien neem ik aan dat je 14 bent? Op die leeftijd kun je beter geen harddrus gebruiken laat staan 8 pillen. Ik weet natuurlijk niet zeker of je maat ook 14 is maar 8 pillen word gewoon echt gevaarlijk, een maat van mij die een stuk ouder is ging out bij 6,5 dus ik raad jullie aan een beetje op te passen.

@Azymuth: Normaal pak ik er hoogstens 2 maar dit keer voelde ik er bijna niks van dus had ik maar besloten om de avond te redden en flink te snoepen haha. Moet kunnen voor een keer dacht ik. :kleuter:
Klinker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: wo apr 11, 2012 12:44 pm

Re: 2-CB + XTC: Hoe te doseren?

Berichtdoor Tomaat » do maart 07, 2013 12:31 am

De Taurus 1998 schreef:een maat van my had 8 blauwe opels opgeggete en hy ging lekker dus ik zou gwn lekker veel pakke dan is het knallen doe het goed als je iets doe zeg ik altyd maar..... :rock:

Met zo'n mentaliteit ga je ook goed depressief worden, een extreem mes snijdt altijd langs 2 kanten maar des te meer bij MDMA ;) Als je geen troll bent tenminste...
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: 2-CB + XTC: Hoe te doseren?

Berichtdoor Einstein » do maart 07, 2013 12:36 am

Ga er maar vanuit dat het een troll is :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2-CB + XTC: Hoe te doseren?

Berichtdoor Saikedellik » ma maart 25, 2013 4:55 pm

Ik heb wel eens 140mg mdma + 20mg 2c-d tegelijk genomen, en ging daar 5 uur lang heerlijk hard op, met een veel rustigere comedown dan alleen mdma.

Als ik met 2c-b wil combineren, is dan eenzelfde verhouding/timing aan te raden? Of neem ik beter eerst de 2c-b vanwege de bodyload?
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner