Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3 maanden erna nog steeds downig

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

3 maanden erna nog steeds downig

Berichtdoor Tachycardia » do mei 22, 2014 6:35 pm

Yoo,

3 maand geleden voor 5de keer XTC gebruikt, helemaal mooi, wel teveel.
Ik schat dat ik zo'n 500 mg MDMA heb gehad.
Fucking heftige week erna, voelde me leeg, alleen maar slapen en een sad panda zijn.

Daarna ging het wel weer stuk beter, niet meer depressief, maar als ik nu denk aan XTC of het wil gaan nemen word ik al beetje naar..

heb het nog niet weer gedaan, iemand anders ervaringen met een lange dip.

PS. Dip is niet constant aanwezig, ik lach nog wel haha...
Tachycardia
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do mei 22, 2014 6:27 pm

Re: 3 maanden erna nog steeds downig

Berichtdoor Ivo » do mei 22, 2014 6:43 pm

Wanneer waren die andere 4 keer? 500mg is wel veel, maar 3 maanden is veel te lang...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 3 maanden erna nog steeds downig

Berichtdoor Ted Bundy » do mei 22, 2014 6:48 pm



Misschien moet je iets doen om jezelf op andere gedachten te brengen. Anders blijf je er toch in hangen.
Prototype schreef:
Ted Bundy schreef:
Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Avatar gebruiker
Ted Bundy
Donateur
Offline
 
Posts: 1912
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 9:50 pm

Re: 3 maanden erna nog steeds downig

Berichtdoor Jack of Hearts » do mei 22, 2014 8:59 pm

Is je leven leuk?

Een dip hoeft natuurlijk niet per se drugsgerelateerd te zijn.
Let me forget about today until tomorrow.
Avatar gebruiker
Jack of Hearts
Donateur
Offline
 
Posts: 284
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 7:43 pm

Re: 3 maanden erna nog steeds downig

Berichtdoor Partypipo » vr mei 23, 2014 4:02 am

Bij normaal gebruik hebben je hersenen zo'n 3 maanden herstel nodig. Vaker gebruiken dan dat en je krijgt beschadiging op beschadiging, depressie is een mogelijk gevolg ervan.
Meer dan een normale dosis nemen (1x tot 1,5x in milligram je lichaamsgewicht in kg voor een vrouw, 1,5x tot 2x in mg je lichaamsgewicht in kg voor een man) kan dit effect ook hebben.
Wel 3 maanden wachten, maar steeds teveel genomen hebben is nog steeds beschadiging op beschadiging, want waarschijnlijk is de hersteltijd daardoor langer geworden.

Misschien dat je door je vermoeidheid minder bent gaan doen wat je leuk vindt en nu alleen nog maar werkt en slaapt en dat je dat geen soort van leven vindt. Vindt een nieuw doel, een nieuwe baan, of zoiets...

Uiteindelijk gaat het weer over. Maar als het zo lang duurt zou ik als ik jou was toch eens heel erg op zoek gaan naar jezelf. Wat vindt je leuk om te doen, wat is je doel in je leven, ben je nog op weg naar dat doel, wat kan je ondernemen om dichterbij dat doel te komen, wat kan je ondernemen om je doel te vinden, etc, etc, etc. Als je hersenen voldoende hersteld zijn, maar je hebt geen doel, dan kan je alsnog eeuwig hierin blijven hangen...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 3 maanden erna nog steeds downig

Berichtdoor Dreuge » vr mei 23, 2014 10:43 am

je hebt jezelf gehandicapt gegeten :hulde:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron