Heb het zelf ook wel eens gehad dat na een nacht teveel xtc/mdma te hebben gebruikt en soms icm speed, ik de dag erna niets kon eten en niet kon slapen. Het bijna out gaan heeft denk ik alles te maken met te weinig eten en slapen. Elke keer wanneer ik op stond dreigde ik flauw te vallen, nadat ik iets had gegeten ging het vaak al iets beter, maar het was pas echt verbeterd nadat ik een paar uurtjes slaap heb kunnen pakken.
Hoe je haar kunt dwingen om een banaan in haar mond te stoppen (

) of uberhaupt iets te eten kan ik je niet vertellen, probeer gewoon goed uit te leggen dat het nu even erg belangrijk is dat ze iets binnen krijgt. Maar ik persoonlijk denk dat ze gewoon even een paar uurtjes slaap nodig heeft, vaak is het dan wanneer je wakker word het iets gemakkelijker word iets te eten.
Laat haar liggen in een rustige omgeving, zo donker mogelijk en zo min mogelijk invloeden van buitenaf (geluid etc). Hoe minder ze zich druk maakt dat ze MOET slapen, hoe gemakkelijker het zal gaan. Ik weet niet of je het in huis hebt en heb er zelf ook weinig verstand van en ervaring mee, maar iets van Temazepam zou ook goed kunnen helpen.