Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
FrozenToast schreef:Hou MDMA voor feesten, ga niet in een kamertje zitten slikken alleen omdat je ouders niet in de buurt zijn.. en zeker niet 3 pillen op een avond bijnemen.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Fenomeen schreef:Yolo!
Moraaltje schreef:Ik heb namelijk verhalen gehoord over ruzies tussen vrienden omdat een van de twee het bed van de ander had ondergescheten.
pillenvreter schreef:Moraaltje schreef:Ik heb namelijk verhalen gehoord over ruzies tussen vrienden omdat een van de twee het bed van de ander had ondergescheten.
dat verhaal met die scooter?
FrozenToast schreef:Hou MDMA voor feesten, ga niet in een kamertje zitten slikken alleen omdat je ouders niet in de buurt zijn.. en zeker niet 3 pillen op een avond bijnemen.
3 maanden regel lijkt me simpel, hou 3 maanden tussen je laatste gebruik om je hersenen en je ervaring niet te verpesten.
jallie schreef:ik zit gemiddeld aan de 10 - 15per weekend, denk dat ik maar toch is moet minderen...!
jallie schreef:ik zit gemiddeld aan de 10 - 15per weekend, denk dat ik maar toch is moet minderen...!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten