door 4fmpvraag » do sep 04, 2014 3:04 pm
Hallo,
Ik heb een vraag want ik maak me een beetje zorgen.
Een week geleden heb ik met twee vrienden voor het eerst 4fmp gedaan. Zij zijn beiden veel meer ervaren met (verschillende) drugs dan ik, ik heb een keer of 10xtc gedaan en 1x speed. Daarbij heb ik nooit ergens last van gehad, alleen maar lol.
De eerste drie kwartier na inname (ik weet de dosis niet, het was een capsule, ik vermoed niet echt een beginnersdosis...) was het allemaal fijn. Ik werd wat warm, voelde me lekker wakker en goed. Toen begon de hoofdpijn, in m'n achterhoofd, waar je ruggengraat je schedel ingaat. Iemand vroeg of ik ibuprofin wou, eerst geweigerd omdat ik het even af wou wachten, twee minuten later genomen in de hoop dat het heel snel zou werken. De hoofdpijn was niet te harden. Een enorm, kloppende hoofdpijn aan de achterkant van m'n schedel, die pas minder begon te worden nadat ik een half uur op het balkon had gestaan (vrij hard zwetend) terwijl ik m'n nek masseerde en de ibuprofin eindelijk begon te werken, de hoofdpijn ging niet helemaal weg maar was in ieder geval weer draaglijk. Ik heb daarna een nek-/hoofdmassage gehad, hielp heel even maar daarna kwam de hoofdpijn weer terug in milde vorm.
Een uur of vijf/zes na inname van de 4fmp leek de hoofdpijn zo goed als weg en was bij de andere jongens het effect ervan ook uitgewerkt. We hadden zin in 'nog iets', ik vooral omdat ik eigenlijk van de 4fmp trip geen moment echt heb genoten. 1 jongen nam nog een 4fmp capsule, de andere jongen en ik hebben allebei een halve xtc pil genomen (niet slim achteraf, weet ik).
Nu zit ik met het probleem, dat ik nog steeds die hoofdpijn heb in m'n achterhoofd. Meestal afwezig, soms heel licht. Het enige moment waarop het weer heel hard terug komt is tijdens/na een orgasme. Dan duurt het een minuut of twintig voor het weer is gezakt en helemaal weg is. Ik denk zelf dat het komt doordat m'n nekspieren zo ontzettend zijn verkrampt tijdens de 4fmp trip, dat ze een soort gekneusd zijn en dat dat gewoon een tijd duurt voor het weer is 'genezen'. Dat het tijdens een orgasme weer zo heftig opkomt, komt denk ik door een aanspanning in de spieren en een verandering in de bloeddruk.
M'n vraag is nu of iemand dit herkent of een idee heeft hoe lang dit kan duren. Is er misschien iets dat ik ertegen kan doen of wat kan helpen het te verminderen? Of is het inderdaad een kwestie van laten genezen, zo ja, iemand enig idee hoe lang dat kan duren?
Ik zou blij zijn met alle tips/adviezen/hulp, alvast bedankt!