Heb 5dagen geleden (maandag 22/08/11) nog eens goed doorgeknald. Op een 4-tal uurtjes 2,5 pilletjes naar binnen gekegeld. Begonnen met een hele, dan steeds een halve bijgenomen.
Dankzij de warmte, het onweer, en de xtc zelf, heb ik de hele nacht niets geslapen (letterlijk niets), en de dag erop kon ik nog niet zo goed eten. Dit komt wel vaker voor, dus hier zit ook nog niet het probleem. De 3e dag voelde ik me nog steeds niet lekker, en de 4e dag (gisteren) heb ik me de hele dag super vermoeid gevoeld. Vandaag niet meer vermoeid, wel 1x om de 2minuten een puls door mijn lichaam, als of mijn hart dubbel zo hart slaat..
Ik heb maandag voor gebruik normaal gegeten, dinsdagochtend & middag overgeslagen, maar voor de rest van de week ook normaal gegeten.
Ook aan slaap heb ik geen tekort, enkel maandag op dinsdagnacht heb ik niet geslapen, de rest van de week heb ik ongeveer 10u/nacht geslapen.
Ik maak me stilaan ongerust over mijn gezondheid, omdat ik normaal gezien me enkel wat minder goed voel 1 dag na gebruik. Weet er iemand wat er gaande zou kunnen zijn en wat er eventueel zou kunnen helpen? (buiten een bezoekje aan de dokter dan.)
Extra info: Is niet de eerste keer dat ik het gebruik, en ik laat steeds minstens 6weken tussen elk gebruik.
Eewig dankbaar als jullie me zouden kunnen helpen. Alvast Bedankt !