Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

5-HTP en vitamine C

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

5-HTP en vitamine C

Berichtdoor Lager » vr apr 04, 2014 5:08 pm

Hee,

Ik ben zojuist bij de Etos geweest en heb daar 5-HTP gekocht en vitamine C tabletten van 1000mg. Ik zal even wat foto's van de 5-HTP ingrediënten hieronder zetten. Sorry, maar de foto's kon ik niet goed gedraaid krijgen.

Spoiler! :
foto 1.JPG
foto 1.JPG (149.88 KiB) 4035 keer bekeken

Spoiler! :
foto 2.JPG
foto 2.JPG (123.01 KiB) 4035 keer bekeken



Ik was dus van plan dit te gaan gebruiken om mijn hersenen sneller te laten herstellen van mijn XTC kater.

Wanneer raden jullie mij aan deze producten te gebruiken? Zowel de 5-HTP als de vitamine C. Een paar dagen/weken voor het gebruik van XTC en/of de dagen/weken erna?

Ook is het een maand geleden geweest dat ik XTC heb gebruikt, dus heeft het nu ook nog nut om het te gebruiken?

Bedankt voor jullie antwoorden alvast 8-)
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: 5-HTP en vitamine C

Berichtdoor Fret » vr apr 04, 2014 5:38 pm

Het werkt geloof ik alleen goed de dagen erna, om je serotonine weer lichtelijk op te bouwen
Dus als je op een nacht een feest hebt gehad dan de volgende avond dit slikken, een paar avonden achter elkaar
"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

Re: 5-HTP en vitamine C

Berichtdoor ParadijsVogel » vr apr 04, 2014 5:50 pm

De vitamine C kan je het beste nemen vanaf een paar dagen voordat je MDMA neemt en op het moment zelf een wat grotere dosis 1000/1500 mg. Scheelt weer in de hersenschade als ik sommigen mag geloven.

De 5-HTP kan je de dag erna nemen, maar dan wel 's avonds vanwege de melatonine die in de tabletten zit. Een weekje moet goed genoeg zijn.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: 5-HTP en vitamine C

Berichtdoor Lager » vr apr 04, 2014 7:32 pm

Bedankt voor de reacties, als ik het goed begrijp ga ik zoiets doen:

2 dagen voor inname: vitamine C
1 dag voor inname: vitamine C
dag van inname: vitamine C
tot 1 week na inname: 5-HTP en vitamine C elke dag 1 tablet

Of juist niks slikken op de dag van inname?

Feedback hoor ik graag 8-)
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: 5-HTP en vitamine C

Berichtdoor Bonke » vr apr 04, 2014 8:55 pm

Vita C kun je gewoon dagelijks slikken, doen veel mensen. De 5-HTP nam ik altijd een dag na het feest 2x een redelijke dosis en dat wou de kater nog wel eens verminderen.

Ik heb ook een tijdje Piracetam geslikt en toen toevallig eens MDMA genomen maar dat was niet best. Die drug klapte 3x zo hard in als normaal... Helaas zijn de racetammetjes allemaal illegaal geworden...
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 5-HTP en vitamine C

Berichtdoor totally_wallarized » za apr 05, 2014 4:52 am

Ik neem altijd weken voor de xtc elke dag 1000mg vitamine C, en een tablet waar alle vitamine inzit. Ook de avond zelf, voor ik ga slapen (na de space dus) neem ik 1 a 2 tabletten vitamine C. Let wel op dat je geen 5htp neemt voor je xtc neemt, dat zou extra schade maken heb ik hier eens ergens gelezen. (Correct me if i'm wrong)
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: 5-HTP en vitamine C

Berichtdoor ParadijsVogel » za apr 05, 2014 4:59 am

Je stellingen kloppen allemaal!
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: 5-HTP en vitamine C

Berichtdoor Lager » za apr 05, 2014 9:59 am

Thanks guys hier zal ik mijn schema op aanpassen! :d
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: 5-HTP en vitamine C

Berichtdoor The Hat Man » za apr 05, 2014 10:12 am

Dit klinkt wel een beetje als drugsgebruik goedpraten met drugsgebruik :s
Doublethink - The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them - to tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies.
Avatar gebruiker
The Hat Man
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 147
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 8:12 pm
Woonplaats: Animal Farm

Re: 5-HTP en vitamine C

Berichtdoor Lager » za apr 05, 2014 4:09 pm

Zou iemand alleen nog tips kunnen geven over wat ik moet slikken op de dag dat ik XTC ga gebruiken?

In ieder geval 5-HTP voor het slapen

Maar de vitamine C is dat het best om dat een uur voor gebruik te doen of juist in de ochtend? Of juist samen met de 5-HTP voor het slapen gaan?


Thanks 8-)
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: 5-HTP en vitamine C

Berichtdoor Radical » ma apr 07, 2014 8:19 am

Vitamine C kan je het beste voor, tijdens de trip. Voor je gaat slapen en weer als je wakker wordt doen.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: 5-HTP en vitamine C

Berichtdoor Partypipo » ma apr 07, 2014 8:56 am

Druks schreef:Ik zou die 5-HTP niet te snel na je XTC pakken ivm serotonine syndroom.

Inderdaad, zou ik pas de dag erna doen.

5 htp wordt met hulp van de vitamines b die erbij zitten in je lichaam omgezet naar serotonine. Je serotonine axonen zijn beschadigd door XTC gebruik en je serotonine voorraad is op. Het zou zomaar kunnen dat door die tijdelijke beschadiging je neuronen de boel niet kunnen heropnemen en dat je serotonine dus niet sneller aangevuld wordt door de 5 htp.
Je voelt de kater wel minder, omdat de 5 htp omgezet wordt in serotonine en dus aansluit op je serotonine receptoren.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 5-HTP en vitamine C

Berichtdoor Abysmal » ma apr 07, 2014 10:12 am

Je hebt trouwens geen 5-htp maar L-tryptofaan gekocht, en eentje waar een hoop melotonine (slaapmiddel) inzit. Als je echt 5htp wilt, moet je dat online bestellen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner