Hello,
In de zomer heb ik iets te vaak xtc gepakt, namelijk maar liefst op 6 festivals. Op het ene festival pakte ik meer dan op het andere, uiteenlopend van een kwart pil over een heel festival tot 1,5 pil over een heel festival. Ik moet erbij zeggen dat dat ik voor de zomer nog nooit xtc heb gebruikt, oftewel we kunnen stellen dat het nogal snel uit de hand is gelopen.
Ik ben vastberaden er vanaf nu sowieso steeds twee maanden tussen te laten, natuurlijk is het beter er nog langer tussen te laten, maar twee maanden is echt het minimale. ADE vind ik een mooie gelegenheid om weer iets te gebruiken, dat is ook precies 2 maanden na mijn laatste keer xtc. De keer na ADE wordt pas weer in het nieuwe jaar.
Nu vraag ik me af of ik wel het xtc gevoel ga krijgen of dat ik er alleen maar vaag van ga worden, gezien mijn overmatige gebruik in de zomer. Een andere optie is om 4fmp te gebruiken. De meerderheid gaat nu zeggen dat ik hiervoor moet kiezen omdat het minder schadelijk is en ik mijn hersenen in de zomer al genoeg heb verneukt, maar dat is niet wat ik vraag. Mijn vraag is namelijk of ik het xtc gevoel ga krijgen als ik met ADE aan de pillen ga, of dat het geen zin heeft. In het laatste geval neem ik een 4fmp'tje.
Natuurlijk weten jullie ook niet precies hoe mijn lichaam erop gaat reageren, maar misschien zijn er gebruikers met een soortgelijke ervaring die me kunnen vertellen wat ik het beste kan doen.