Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Agressief door xtc? Help!

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Firenze » za jun 20, 2015 8:25 am

Beste leden,

Het is een lang verhaal, maar lezen wordt enorm gewaardeerd!

Een poosje neus ik al rond op dit forum, maar heb vandaag besloten een eigen account te maken om een vraag te stellen die ik heb.
Ik heb nu 2 keer xtc gebruikt. Het duurde bij mij lang voordat het insloeg. Samen met 2 vrienden hadden we dezelfde pillen, maar de een voelde 'm al na een halfuur en de ander na 45 min (we begonnen met een halfje). De eerste keer dat ik xtc nam, heb ik vrij veel bijgenomen en voelde hem uiteindelijk en ging ik enorm lekker!
Omdat mijn eerste ervaring zo goed was, wilde ik nog een keer. Deze keer was het weer hetzelfde verhaal. Ik en 3 vrienden hadden deze keer dezelfde pillen, maar zij voelden hem snel, terwijl ik na 1,5u nog niets had. Heb toen een kwartje bijgenomen en ging lekker! Nu komt echter mijn probleem! Toen ik een paar uur later weer een kwartje (of halfje) bijpakte, werd ik vrij agressief toen ie inkickte. Ik zat steeds agressief naar mensen te kijken en m'n vrienden hebben me echt een aantal keer tegen moeten houden omdat ik iemand die tegen een meisje van onze groep opbotste voor z'n bek wilde slaan. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over. Het rare was dat ik naast deze agressie nog wel enorm genoot. Ik voelde een soort 2 lagen door elkaar: agressief en heel chill. Na een halfuurtje was deze bui voorbij en bleef alleen het heel chille over.

Nu vraag ik me af of iemand een idee heeft hoe dat komt of hoe dat kan komen?
Aantal feitjes:
- de pillen heb ik beide keren laten testen (eerste keer 136mg mdma, 2e keer 180mg mdma)
- train vrij veel en serieus. Weet niet of spiermassa met verhouding tot je lengte er iets mee te maken kan hebben? (1.74-82kg op 11%). M'n vrienden zijn beide een stuk lichter

Excuses voor het lange verhaal! Ik zou het echt heel tof vinden als iemand mij zou kunnen helpen. Want wil graag weer xtc doen, maar wil niet dat die agressie terugkomt want daar lijden ik, m'n vrienden en andere aanwezigen ook onder.

Als iemand nog informatie nodig heeft, beantwoord ik die graag!
Firenze
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za jun 20, 2015 8:11 am

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Firenze » za jun 20, 2015 9:10 am

Dacht dat het verhaal langer was toen ik het typte haha.
Heb de eerste keer over de gehele tijd (8u) 1 3/4 pil op, dus 238mg. De tweede keer over de gehele tijd (7u) 1,5 pil op, dus 280mg.

Bedankt voor je reactie!
Firenze
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za jun 20, 2015 8:11 am

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor de Tails » za jun 20, 2015 9:24 am

Hey Firenze,

Goed dat je je pillen elke keer laat testen.

Om antwoord te geven op je vraag over agressie: Ik denk dat je misschien te snel of te vaak hebt bijgenomen.

Bij een hogere dosis XTC zullen je spieren strakker gaan staan en je ogen meer open. Je kunt dan aggressief overkomen, terwijl je dat misschien niet echt bent op dat moment.

Ik zou je aanraden om de volgende keer dat je XTC neemt niet meer dan 160 mg ( je gewicht in kg x 2 ) over de hele avond te nemen. En er elke keer 2-3 maanden pauze tussen te houden.
Avatar gebruiker
de Tails
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: ma maart 10, 2014 11:07 am

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Prototype » za jun 20, 2015 9:42 am

Ezio Auditore da Firenze is gewoon een aggressieve kerel. ;)
Nee effe serieus, zal door het stimulerende effect komen, verhoogde noradrenaline en dopamine kan dat veroorzaken.
Blijf dus ook maar weg van speed en coke.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Firenze » za jun 20, 2015 9:48 am

Haha, thanks Prototype! Heb je toevallig een idee wat ik dan het beste kan doen? Tips?
Firenze
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za jun 20, 2015 8:11 am

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Prototype » za jun 20, 2015 9:57 am

xtc-mdma/xtc-mdma-voor-dummies-t9605.html
Normale dosis xtc nemen voortaan, meer knuffelen, kapotje los gaan op de muziek.
Neem je toevallig medicatie of pre- workout?
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Firenze » za jun 20, 2015 10:03 am

Wat moet ik doen als ik het niet voel? Want ik nam steeds meer omdat ik bij een 'normale' dosis na anderhalf-2u nog niets voelde.
Allergiemedicijnen, maar lijkt me niet zo spannend haha. Pwo zo zelden dat het vrijwel te verwaarlozen is.
Firenze
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za jun 20, 2015 8:11 am

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Ivo » za jun 20, 2015 10:10 am

Eet je veel voor je er aan begint?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Firenze » za jun 20, 2015 10:12 am

Steeds amper gegeten, maar ga deze keer wel flink bunkeren vantevoren
Firenze
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za jun 20, 2015 8:11 am

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Prototype » za jun 20, 2015 10:19 am

Duurt wel vaker lang, valt bij mij ook wel is zo, vroeger dan.
Ging dan 2+ uur later ineens snoeihard.
Je moet gewoon niet aan die pil denken en lekker losgaan, ga je vanzelf hard.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Ivo » za jun 20, 2015 10:23 am

Firenze schreef:Steeds amper gegeten, maar ga deze keer wel flink bunkeren vantevoren

Je kan beter een paar uur op voorhand niet eten, op een volle maag duurt het bij soms ook even voor het inslaat.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Poseidon » za jun 20, 2015 11:52 am

Lijkt mij beter dat jij aan de oxazepam gaat Florence.
Of iets sterkers uit de sedatieve matreaalhoek. :-P

Vorig jaar heeft een hooligan in A☆dam oiv XTC een agent aangevallen en dat met de dood moeten bekopen.
Zag het reeds getrokken pistool in de rush schijnbaar voor iets anders aan. :keta:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Partypipo » za jun 20, 2015 3:33 pm

Niet met een halfje beginnen en dan maar bij blijven pakken als je niks voelt. Mdma zorgt namelijk binnen een paar uur voor een acute tolerantie voor mdma. Dus als je rustig aan begint, begint de tolerantie al op te bouwen en heb je meer nodig om op het gewenste niveau te komen. Met 82 kg zou een normale dosis voor jouw ongeveer 120 tot 160 mg zijn. Ongeveer een hele pil die je laatst had dus. Daarna niks meer bijnemen. En bij iedereen duurt het anders voor het inslaat. En als je te veel of te vettig ofzo gegeten hebt duurt het langer. Soms komt ie pas na 3 uur als je veel hebt gegeten. Maar als je pillen getest zijn en je weet dat er precies de hoeveelheid mdma in zit die je nodig hebt, gewoon afwachten, niet bijnemen omdat je nog niks voelt.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Firenze » za jun 20, 2015 6:11 pm

Raad je aan om in 1 keer die hoeveelheid te nemen?
Firenze
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za jun 20, 2015 8:11 am

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor M99 » za jun 20, 2015 8:23 pm

De MDMA heeft een diep verborgen sadistische laag van je persoonlijkheid naar boven laten komen.
Niks voor jou dit. Door blijven klungelen met die pillen is zinloos. Ga in therapie.
Laatst bijgewerkt door M99 op zo jun 21, 2015 6:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
M99
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 94
Geregistreerd: wo jun 10, 2015 3:48 pm

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Partypipo » za jun 20, 2015 11:06 pm

Firenze schreef:Raad je aan om in 1 keer die hoeveelheid te nemen?

In 1x de goede dosis en dan niks meer bijnemen ja.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Firenze » za jun 20, 2015 11:51 pm

Dankje!
Firenze
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za jun 20, 2015 8:11 am

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor M99 » zo jun 21, 2015 6:10 pm

M99 schreef:De MDMA heeft een diep verborgen sadistische laag van je persoonlijkheid naar boven laten komen.
Niks voor jou dit. Door blijven klungelen met die pillen is zinloos. Ga in therapie.
Avatar gebruiker
M99
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 94
Geregistreerd: wo jun 10, 2015 3:48 pm

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Ivo » zo jun 21, 2015 6:55 pm

:#:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor Susanne » do jun 25, 2015 12:57 am

Firenze schreef:train vrij veel en serieus. Weet niet of spiermassa met verhouding tot je lengte er iets mee te maken kan hebben?


Ik denk niet dat dit ermee te maken heeft want ik ken meer typische 'spierbundels' en dat zijn gewoon hele grote knuffelberen haha. Ik denk dat je moet proberen te achterhalen of XTC de agressieve gedachten echt opwekt of alleen triggert. Heb je dit zonder drugs ook wel eens? Heb je wel eens geblowd of andere drugs gebruikt? Hoe reageer je daar op?

Verder is geduld inderdaad een schone zaak dus ongeduldig wachten totdat de XTC inkickt maakt de space niet beter. Misschien is het proberen van een hele lage dosis, ook minder dan de aanbevolen hoeveelheid, een optie. Wie weet ga je ineens veel rustiger en is het veel stuurbaarder, en als je er niks van blijkt te voelen weet je dat in ieder geval. Misschien moet je ook een keer pure MDMA proberen? Of 6-APB? Dat lijkt op XTC maar is milder en stuurbaarder.

Firenze schreef: Na een halfuurtje was deze bui voorbij en bleef alleen het heel chille over.


Dit klinkt alsof je er alleen last van had tijdens het inkicken. Ik heb ook wel eens gehad dat ik totaal niet goed ging in eerste instantie, maar dat het later beter ging. Dit kun je inderdaad beïnvloeden door minder of gezonder te eten van te voren. Dan kickt hij ook sneller in, dus dan sla je twee vliegen in een klap :P Maar je gehele state of mind en je verwachtingen beïnvloeden de inkick en de space.
Bomen zijn relaxed
Avatar gebruiker
Susanne
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 63
Geregistreerd: wo nov 20, 2013 5:31 pm

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor blaatschaap404 » do jun 25, 2015 10:06 pm

Misschien valt het "inkicken" bij jou gewoon vrij heftig en zijn impulsen van buitenaf dan sneller irritant? Ik voel me zelf nog wel is een beetje ongemakkelijk als de xtc opkomt, gaat bij mij vaak gepaard met misselijk worden en maagkrampen. Misschien een idee om zodra hij inkickt en je hebt het gevoel dat impulsen vervelend worden, even een rustig plekje op te zoeken totdat je helemaal geacclimatiseerd bent en je je weer chill voelt? :P
blaatschaap404
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 146
Geregistreerd: ma nov 03, 2014 3:05 pm

Re: Agressief door xtc? Help!

Berichtdoor DutchCookie » do jun 25, 2015 10:44 pm

In tegenstelling tot wat altijd word gezegd over xtc word je niet altijd alleen maar blij en verliefd. Door de verhoogde staat van functioneren van je brein (dopa etc) kunnen ervaringen intenser overkomen dan normaal. Kleine irritaties tezamen met lichamelijk ongemak (wellicht ongemerkt) zorgen er zo voor dat je op een rare manier je vervelend kan voelen.

Zo heb ik zelf weleens dat ik iemand enorm kut vind doen op een feestje, en dan kan ik verschrikkelijk boos worden op zo'n persoon, puur om wie ze zijn. Niet teveel op letten en proberen te laten gaan. Gevalletje 'het hoort er nou eenmaal bij'.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm


Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron