Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Akineton /Biperideen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Akineton /Biperideen

Berichtdoor klapclown » ma aug 18, 2014 6:48 pm

Dag allen,

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit middel mbt tot kaakkrampen als gevolg van xtc gebruik?
Weet dat het bij mensen gegeven worden die anti psychotica slikken waar ook kaakkrampen en bewegingsdrang ed voor zou kunnen komen.
Graag ben ik benieuwd naar gebruikers die dit middel wel is geprobeerd hebben icm met Xtc.
In hoeverre was er bij deze mensen ook sprake van bijwerkingen van akineton zelf?

alvast bedankt!
klapclown
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: zo aug 03, 2014 2:43 am

Re: Akineton /Biperideen

Berichtdoor Prototype » di aug 19, 2014 11:33 pm

Tot zover ik kan vinden helpt akineton vooral tegen bepaalde bijwerkingen van antipsychotica & wordt het soms ingezet bij mensen met parkinson.
Ik vermoed zelf eigenlijk dat het niet zo veel zal helpen tegen het kaakschaatsen door xtc, en ik kan ook nergens vinden dat het helpt tegen ( kaak ) krampen.
Daarbij is het niet aan te raden om te stunten met xtc en medicijnen, dat soort grapjes kunnen je duur komen te staan. :p
Veel mensen op dit forum zweren bij magnesium om kaakschaatsen/krampen tegen te gaan, misschien kun je dat is proberen.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Akineton /Biperideen

Berichtdoor kevinoow » di aug 19, 2014 11:53 pm

Akineton wordt veel gebruikt bij distonie,inderdaad voor antipsychotica en shit. Akineton moet je niet gebruiken bij kaakschaatsen, gebruik wat magnesium van te voren doet meer dan wonderen.
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle


Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner