Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Alcohol daarna MDMA?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor Cloudio » do mei 02, 2013 8:17 pm

Hallo DF!

Over 2 weken ga ik naar een feestje waarin ik van plan ben om MDMA te gaan doen...
Het feest duurt 9 uur volgens mij en ik heb geen zin om zo lang te gaan spacen ... 22:00 tm 07:00

Dus ik was van plan om gewoon tot een uurtje of 3 lekker bier te gaan drinken en dan rond half 4 mijn MDMA ( 100mg ) in te nemen zodat ik niet hoef te redosen en tot 7 lekker kan losgaan.

Nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee, of kan mij vertellen of dit wel zo'n goed idee is?
het zou fijn zijn als ik lekker beetje aangeschoten los kan gaan en niet tot 3 uur moet wachten om te nemen.
Cloudio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 12:36 pm

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor Ivo » do mei 02, 2013 8:20 pm

Ik zou niet te veel drinken in ieder geval, en al wat afwisselen met water. Alcohol droogt ook uit en de kater gaat er zeker niet beter op worden...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor AgeOfLove » do mei 02, 2013 8:25 pm

Ik combineer mdma altijd met alcohol. Iedereen in mijn vriendengroep doet dit moet ik zeggen... Nog nooit geen problemen mee gehad. Ik drink wel 2-3 kleine flesjes water op de hele avond.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor Cloudio » do mei 02, 2013 8:27 pm

nee idd, ik ga niet stront lazerus worden maar gewoon lekker aangeschoten was het idee!

Angeloflove ok nice! hoeveel drink je meestal dan?
Cloudio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 12:36 pm

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor Trippie » do mei 02, 2013 9:58 pm

Alcohol zorgt er voor dat je nog meer uitdroogt en dus nog meer water moet drinken oftewel meer hersenschade oploopt.
Zelf vind ik er niet zo veel aan, leidt vooral tot veel geheugenverlies dus ik doe het liever niet.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor Partypipo » do mei 02, 2013 10:30 pm

Ongeplande mdma inname ontstaat bij mij meestal wanneer ik goed dronken ben.
Ik kan me goed houden aan de 3 maanden regel met mdma, totdat ik dronken ben en er iemand pillen bij heeft of als ik dan thuis kom en ik heb er liggen...
Dus al vaker goed dronken mdma genomen.
Het is achteraf nooit echt een heel goed idee, maar op dat moment lijkt het van wel.
Ik heb trouwens van dronken zijn en dan mdma nemen, zelfs als ik veel te veel neem omdat ik dat in dronken toestand een goed idee vind, en ook als ik dan vergeet dat het pas geleden was dat ik mdma op had, dus eigenlijk niet moet nemen eigenlijk alleen een moeheids kater. Paar dagen goed op tijd slapen en alles weer okay.
Van alléén te veel mdma en/of te snel na elkaar heb ik een week of 2 last in mn moods: down, veel en makkelijk huilen, makkelijk chaggie, etc etc.
Andersom: een mdma kater met wazigheid en slechte stemming enzo lijkt bijna geheel verdwenen na 1 of 2 biertjes.
Wat voor rare wisselwerking heeft alcohol met mdma? Waarom voelen katers compleet anders en veel lichter voor mij wanneer ik dronken ben en dan pillen eet? En waarom lijkt een mdma kater te verdwijnen van een mini beetje alcohol?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor Ontopic » do mei 02, 2013 11:48 pm

Ik vind persoonlijk de combinatie alcohol en MDMA niet echt aan te raden, ik heb dan altijd veel meer last van misselijkheid.
Ontopic
Donateur
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 7:46 pm

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor Theoldbum » vr mei 03, 2013 8:31 am

De combi vergroot voor mij de kater altijd enorm, dit is wanneer ik eerst ~6 biertjes drink en dan drop. Als ik me beperk tot het nemen van slechts drie biertjes heb ik nergens last. Zelf neem ik de mdma altijd pas nadat ik enkele grote glazen water heb. Stay safe!
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor DutchCookie » vr mei 03, 2013 11:45 am

Kan gewoon. Je word er waarschijnlijk wat brakker van. ik vind het altijd erg fijn omdat alles er zo vaag en wollig van word
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor Cloudio » vr mei 03, 2013 5:10 pm

Brak zijn vind ik niet zo erg... Was meer dat ik dacht dat alcohol + MDMA meer schade zal aanrichten op je brein maar dat valt hopelijk wel mee.
Cloudio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 12:36 pm

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor Hi-Hat » vr mei 03, 2013 5:50 pm

Het vergroot je kater en het zwakt je roll wat af, ik zie het nut niet.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor Stefaan » vr mei 03, 2013 7:40 pm

Ik denk dat een beetje gematigd drinken en daarna 1 capsule mdma beter voor je is dan het zuipen met nog meer mdma vervangen...
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » vr mei 03, 2013 7:58 pm

Behalve dat je er brakker van wordt en dat het schadelijker is lijkt het me ook niet echt bevorderlijk voor je avond aangezien je domme dingen kan gaan doen, de halve avond vergeet, kan gaan overdrijven met doseren en bnijnemen en als een mongool rond gaat lopen als je pech hebt.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor Hi-Hat » vr mei 03, 2013 8:16 pm

Tja, ik begrijp dat het zijn verjaardag is, maar ik zou me een paar uur met een andere drug of nuchter vermaken.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Alcohol daarna MDMA?

Berichtdoor Cloudio » ma mei 06, 2013 9:34 pm

Hi-Hat schreef:Tja, ik begrijp dat het zijn verjaardag is, maar ik zou me een paar uur met een andere drug of nuchter vermaken.


Ja dat is waar, maar hoor graag jullie opinies hierover zodat ik wellicht alsnog kan beslissen om wat te gaan drinken of niet.
Cloudio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 12:36 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron