Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Mdai, lekker spacen zonder de neurotoxiciteit. Mdai sloopt niks, toch?
mogwai schreef:Is wel verschieten, om te horen dat XTC zo schadelijk kan zijn! Ik merk wel dat ik slechter slaap na mijn paar weken dat ik mdma nam in het weekend.. dus ik neem een pauze van 2 maand, en begin dan terug maar met minieme dosisen (20 - 50 mg) ....ALS ik er terug mee begin.
mogwai schreef:op vele schalen komt alcohol vaak achter heroïne en staat mdma een pakje verder bij de "minder schadelijke drugs".
mogwai schreef:jonggeleerd, bedankt voor dat duwtje . hmmm.. ja. ik laat mdma voor wat het is, en hou m'n twee granaatjes bij als cadeautje. vaak denk ik dat ik alles wel aankan, maar ik hoor inderdaad over een pauze van minstens 3 maand. Naast de schade bij axonen in hersenen zag ik ook cijfers van regelmatige gebruiks die door een slechter immuun systeem met hepatitis e.d. zaten.
ik neem 5htp om te slapen, serotonine enkel heeft inderdaad naar mijn weten een licht-slaperig effect bij sommige mensen. Ik neem het overdag, 's ochtends, en merk niks slaperigs op. ja ik weet dat benzo's heel verslavend werken, ik bouw nu af met de Dr Ashton methode (valium ipv kortwerkende benzo's) en het gaat redelijk goed moet ik zeggen.
Nu md verleden tijd is, me nog eens informeren over 2CB in lichte dosisen Toen ik het ophad babbelde ik wel veel met vrienden maar het was te "trippy" , en ook met lichte hallucinaties.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten