Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Alweer een doseervraag

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Alweer een doseervraag

Berichtdoor Aap » vr jul 13, 2018 2:33 am

Hoi,

Over 2 weken is er een feestje waar ik naar toe heb geleefd. Op dit feestje wil ik xtc gaan gebruiken. Ik ben bekend met xtc, Ik probeer de drie maanden regel aan te houden. Dat laatste is mij de afgelopen maanden niet zo goed gelukt. Ahum

In april had ik een feestje waarin ik met opzet 55 kg*1,5= 80 mg pil had gebruikt. Ik wilde eens kijken wat een lagere dosis met mij zal doen.
Ik weet dat er allerlei factoren meespelen of een pil aanslaat of niet. Na 1,5 uur voelde ik de pil niet goed opkomen. Later heb ik bij gepakt dat ook niet echt heeft geholpen. Deze waren getest op 120 mg.

In mei nam ik een andere xtc pil (halfje). Ik weet bij deze pil niet de hoeveelheid in mg.
(kwam van een vriend).
Maar ook toen kon ik mij niet lekker in de muziek in opgaan.

Eind juli wil ik de xtc pil nemen van ongeveer 190-210 mg (uitslag krijg ik hopelijk volgende week binnen).

Ik hoor zoveel verhalen over het bijnemen.

Pas bijnemen na 1 tot 1, 5 uur
Pas bijnemen na 3 tot 4 uur
Pas bijnemen als het begint in te slaan.
Bij het bijnemen: de eerste dosis verdubbelen
Bij het bijnemen halfje of kwartje

Vroeger deed ik de regel bij het inslaan een halfje of kwartje erin mikken
Bij mij lijkt dit averechts te werken. Het beetje fijne gevoel dat ik uit de eerste pil had, lijkt nadat ik de volgende pil inneem minder te zijn.

Kan dit kloppen?

Mijn grote vraag, hoe kan deze xtc pil het best over de avond/nacht verdelen?

Na dit feestje hou ik de echte 3 maanden regel aan.
Aap
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 8:41 pm

Re: Alweer een doseervraag

Berichtdoor Kikkerr » vr jul 13, 2018 10:13 am

Bij pakken heeft geen zin na anderhalf a 2 uur, gewoon 1 startdosis nemen, bijpakken resulteert 8 van de 10 keer in te veel pakken en knetter vaag worden.
En het werkt gewoon niet goed meer na anderhalf a 2 uur ja je zal wappie/vaag worden, nog meer beken trekken als een kameel met down syndroom maar het doet niks meer aan je love gevoel etc, ook word de kater er niet fijner op.

Ook weeg je wel heel weinig voor zulke zware pillen, en heb je ef genoeg gebruikt voorlopig, maar ja dat is je eigen keuze, succes.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Alweer een doseervraag

Berichtdoor Partypipo » vr jul 13, 2018 11:23 am

Misschien heb je xtc al verpest voor jezelf. 3 maanden pauze is bedoeld bij een normale dosis. Meer dosis is meer pauze. En je neemt dus wel eens minder pauze...
Misschien als je het een jaar niet meer doet dat je weer lekker gaat op xtc, of misschien is dit voortaan hoe xtc voor jou werkt. Of in ieder geval, hoe het steeds vaker voor je gaat werken. Het kan nog zijn dat je een volgende keer wel een keertje lekker gaat toevallig, en daarna de volgende 2 of 3 keren niet en dan weer een keer wel, net zo lang tot het altijd niet lekker gaan meer is...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Alweer een doseervraag

Berichtdoor Aap » vr jul 13, 2018 11:41 am

Paar jaar terug heb ik bijna een jaar lang geen xtc gebruikt. Toen merkte ik ook al dat ik niet meer in de muziek kan opgaan. Ik bedenk nu dat ik dit al jaren heb.
Ik weeg niet zoveel maar lagere dosis rond de 80-100 mg, zet bij mij geen zoden aan de dijk.

En wellicht vandaar dat ik de laatste tijd meer last had van klapperende kaken. Dat ik voorheen niet had.

Dan zal het bij een halfje worden, hierna een langere stop van drie maanden. Dit wordt lastig aangezien mijn vrienden wel zullen gebruiken. En ik niet met hen kan levelen.

tnx
Aap
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 8:41 pm

Re: Alweer een doseervraag

Berichtdoor Kikkerr » vr jul 13, 2018 12:44 pm

Aap schreef:Paar jaar terug heb ik bijna een jaar lang geen xtc gebruikt. Toen merkte ik ook al dat ik niet meer in de muziek kan opgaan. Ik bedenk nu dat ik dit al jaren heb.
Ik weeg niet zoveel maar lagere dosis rond de 80-100 mg, zet bij mij geen zoden aan de dijk.

En wellicht vandaar dat ik de laatste tijd meer last had van klapperende kaken. Dat ik voorheen niet had.

Dan zal het bij een halfje worden, hierna een langere stop van drie maanden. Dit wordt lastig aangezien mijn vrienden wel zullen gebruiken. En ik niet met hen kan levelen.

tnx

Srry dat ik ef cynisch doe maar ik lees tussen de regels door dat je toch wel gaat slikken, have fun zolang het duurt.... de magie gaat eraf zeer snel de katers worden hels!!!!

Later zal tergdenken aan deze posts ....van had ik maar geluisterd..... ik en velen met mij hebben het zo gedaan en XTC love is voorgoed over....

Alles wat mij nog rest is 4 uur vaag zijn en een kater van een paar weken,de laatste paar keer bleef ik zelfs spugen en ging ik helemaal niet lekker meer .... pillen waren altijd getest dus daar licht het niet aan.

Ook na een pauze van meer dan een jaar is de XTC magie over en uit, dit verschilt van Persoon tot persoon maar wat ik nu zeg is niet ongebruikelijk.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Alweer een doseervraag

Berichtdoor Aap » ma jul 30, 2018 9:22 pm

@618157

Afgelopen vrijdag op een festival een xtc pil van 100 mg gepakt. Paar uur tevoren normaal gegeten en niet meer dan twee/drie bier over de gehele dag gedronken. Ik probeerde mijn gedachtes los te laten om zo lekker te kunnen dansen.
Een klein half uurtje later kreeg ik zoals altijd kots/kuch neigingen dat nooit verder komt dan kuchen. Normaal ga ik altijd terug naar de danszaal. Nu besloot ik lekker in het gras te zitten en rustig en goed door te ademen. Toen er zowaar een leuke vrouw aan mij vroeg of zij naast mij mocht zitten. Zelfs met drugs durf ik niet de 'moves'/praatjes aan te knopen. Nadat we eventjes gepraat hebben, ging zij op zoek naar haar zus die ergens lag te spacen. Enfin

Ik heb lekker kunnen dansen alleen was het snel uit mijn de pret. Binnen 3 uur na inname was het uitgewerkt.
Voor het eerst heb ik niet bijgepakt, dat echt lastig was. Met opzet het andere halfje thuisgelaten.

De volgende keer zal ik langere pauze van 4-5 maanden nemen. En misschien de dosis nog verkleinen naar 80 mg. Al ben ik bang dat het minder intens wordt en de duur korter wordt.


Bedoel je hiermee dat de magie over en uit is?
Aap
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 8:41 pm

Re: Alweer een doseervraag

Berichtdoor Kikkerr » ma jul 30, 2018 10:58 pm

Aap schreef:@618157

Afgelopen vrijdag op een festival een xtc pil van 100 mg gepakt. Paar uur tevoren normaal gegeten en niet meer dan twee/drie bier over de gehele dag gedronken. Ik probeerde mijn gedachtes los te laten om zo lekker te kunnen dansen.
Een klein half uurtje later kreeg ik zoals altijd kots/kuch neigingen dat nooit verder komt dan kuchen. Normaal ga ik altijd terug naar de danszaal. Nu besloot ik lekker in het gras te zitten en rustig en goed door te ademen. Toen er zowaar een leuke vrouw aan mij vroeg of zij naast mij mocht zitten. Zelfs met drugs durf ik niet de 'moves'/praatjes aan te knopen. Nadat we eventjes gepraat hebben, ging zij op zoek naar haar zus die ergens lag te spacen. Enfin

Ik heb lekker kunnen dansen alleen was het snel uit mijn de pret. Binnen 3 uur na inname was het uitgewerkt.
Voor het eerst heb ik niet bijgepakt, dat echt lastig was. Met opzet het andere halfje thuisgelaten.

De volgende keer zal ik langere pauze van 4-5 maanden nemen. En misschien de dosis nog verkleinen naar 80 mg. Al ben ik bang dat het minder intens wordt en de duur korter wordt.


Bedoel je hiermee dat de magie over en uit is?

Voor mij was het over en uit met de magie , maar bij sommige mensen komt het nog wel terug, verschilt per persoon erg, er zijn veel verhalen van members hier die et voorgoed kwijt zijn, maar ook wel een aantal die na een pauze van meer dan een jaar het wel weer terug hebben.
Maar zoals de eerste paar keer word het sowieso denk ik nooit meer.

Goed dat je niet heb bijgenomen, en dat je langere pauze wilt nemen, XTC is zoweizo wel vrij kort werkend, ja je stat lang strak maar de echte XTC gevoel is na 4 tot 6 uur meestal echt wel over, bij mensen die vaker gebruiken of het misbruikt hebben is de duur vaak nog wat korter.

Succes en ik kan geen eenduidig antwoord geven op je vraag ik hoop voor jouw dat de maie nog een beetje stand houdt. en wijs dat je voorzichtig doet :)
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner